Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Trodde folk hadde slutta med klapping etter landing. Husker noen gjorde det når vi dro til syden i 99, men har aldri vært borti det etter.

 

Da vi landa i Tyrkia i år var det en gjeng med white-trash folk med som hadde drukket. 3 av de satte i gang med å hoie og klappe når vi landet. Vi 400 andre bare så rart på de :!: Det "artige" var at vi havnet i samme buss etterpå, og den verste fyren bestiller "10 beers" av bussjåføren--Til en busstur som skal vare i under en time.

 

Noen dager senere så vi han på gata. I side var det små minibusser som kjørte fra sted til sted, og plukket opp folk på veien. Hvis sjåføren så noen gå langs gata tuta han på de for å signalisere "her kommer jeg, vil du sitte på". Så-- han tuter på white-trash folka. Han "10 beer"-karen snur seg, VINKER og sier "heeelloooooo!". Skulle han på bussen? Neida, han trodde sjåføren hilsa bare.. :thumbup:

 

I Tyrkia irriterte jeg meg over flaue turister. En nyankommen nordmann på stranda sa til Tyrkeren som satt ved siden av : "Is my first time in Tyrkey". Etterpå snakket han med en av strandguttene , og vi hørte han utbryde "oh, you have resturant here? COOL! I see you later buddy". - alt på skikkelig crappy Engelsk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At Crysis Warhead skulle ha så kort story mode :(

Innstallerte det rett etter skolen og ble ferdig for en halvtime siden :(

Normale folk med ett liv vil spille kanskje 1 time om dagen!

 

M

 

Trodde folk hadde slutta med klapping etter landing. Husker noen gjorde det når vi dro til syden i 99, men har aldri vært borti det etter.

 

Da vi landa i Tyrkia i år var det en gjeng med white-trash folk med som hadde drukket. 3 av de satte i gang med å hoie og klappe når vi landet. Vi 400 andre bare så rart på de :!: Det "artige" var at vi havnet i samme buss etterpå, og den verste fyren bestiller "10 beers" av bussjåføren--Til en busstur som skal vare i under en time.

 

Noen dager senere så vi han på gata. I side var det små minibusser som kjørte fra sted til sted, og plukket opp folk på veien. Hvis sjåføren så noen gå langs gata tuta han på de for å signalisere "her kommer jeg, vil du sitte på". Så-- han tuter på white-trash folka. Han "10 beer"-karen snur seg, VINKER og sier "heeelloooooo!". Skulle han på bussen? Neida, han trodde sjåføren hilsa bare.. :thumbup:

 

I Tyrkia irriterte jeg meg over flaue turister. En nyankommen nordmann på stranda sa til Tyrkeren som satt ved siden av : "Is my first time in Tyrkey". Etterpå snakket han med en av strandguttene , og vi hørte han utbryde "oh, you have resturant here? COOL! I see you later buddy". - alt på skikkelig crappy Engelsk.

Tror du beskriver den gjennomsnittlige Nordmann her.....

Lenke til kommentar
Det går vel an å skru av det i innstillingene?

ja, men da tar jeg også bort varsle om mine egne tagger :p

 

Jeg syns det er værre med fisefine engelskmenn i syden, enn type chartersvein.

En hviiiiit fyr med navn Philip. De er hvertfall hysteriske å høre på.

For å ikke snakke om de som ikke orker å bruke solkrem. Sovner på stranda på dag to. Resten av ferien må de bruke tshirt. Alvorlig forbrenning.

 

kilteros - kanskje hvis noen ga MEG et klapp i ny og ne, hadde jeg ikke skulka jobb så mye.

Du verden. Det er irriterende med folk som skulker og lurer seg unna jobb. Kommer med verdens teiteste unnskyldning som gjør at vi andre må ta på oss ekstra. Det er cash det, men det er uansett irriterende med folk som tror de slipper unna med alt.

Litt vondt i hodet er ikke en grunn. Vondt i halsen er heller ikke en god grunn.

Lenke til kommentar
stakkars katt :O

stoppet du da?

 

Det var typen min som stoppet (jeg var på jobb) . Får helt vondt jeg! Katten bare rista og hadde sikkert skrekkelig vondt . Jeg får lyst å knerte han som kjørte iallefall! Fy fader, enn å ikke stoppe når man skader ett dyr slik. Og tilogmed et kjæledyr!!

 

Det skjedde samme med min nabokatt, hun døde av det. :( Savner henne, hun pleier å besøke meg av og til og overnatte hos meg :p Det er koselig når hun maler og sover siden av meg.

Lenke til kommentar
stakkars katt :O

stoppet du da?

 

Det var typen min som stoppet (jeg var på jobb) . Får helt vondt jeg! Katten bare rista og hadde sikkert skrekkelig vondt . Jeg får lyst å knerte han som kjørte iallefall! Fy fader, enn å ikke stoppe når man skader ett dyr slik. Og tilogmed et kjæledyr!!

 

Det skjedde samme med min nabokatt, hun døde av det. :( Savner henne, hun pleier å besøke meg av og til og overnatte hos meg :pDet er koselig når hun maler og sover siden av meg.

Scary
Lenke til kommentar
stakkars katt :O

stoppet du da?

 

Det var typen min som stoppet (jeg var på jobb) . Får helt vondt jeg! Katten bare rista og hadde sikkert skrekkelig vondt . Jeg får lyst å knerte han som kjørte iallefall! Fy fader, enn å ikke stoppe når man skader ett dyr slik. Og tilogmed et kjæledyr!!

 

Det skjedde samme med min nabokatt, hun døde av det. :( Savner henne, hun pleide å besøke meg av og til og overnatte hos meg :p Det var kos når hun malte og sovet siden av meg.

 

:dremel: Fixed, er så trøtt idag! Ble bare rot

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Veslevaksne fjortisar som klager over at andre er barnslege fordi dei er barn mens dei kan, og sit og klagar gjennom heile skoledagen om at den og den læraren er pedofil og at det er så dårlig luft her at dei får vondt i hovudet. Veks opp! Det bør vere ein tråd for ting ein ikkje eigentleg irriterer seg over, men berre tykkjer er latterleg.

 

Klassen min er delt opp i forskjellige grupper (se figur). Det er berre ein av gruppene som kan verte rekna som verkelege menneskje med personlegheit og vett (gjett tre gonger kva for ein eg snakkar om), sjølvsakt med unntak (tydeleg fleir hos gutane enn hos jentene).

post-132512-1223504538_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Veslevaksne fjortisar som klager over at andre er barnslege fordi dei er barn mens dei kan, og sit og klagar gjennom heile skoledagen om at den og den læraren er pedofil og at det er så dårlig luft her at dei får vondt i hovudet. Veks opp! Det bør vere ein tråd for ting ein ikkje eigentleg irriterer seg over, men berre tykkjer er latterleg.

 

Klassen min er delt opp i forskjellige grupper (se figur). Det er berre ein av gruppene som kan verte rekna som verkelege menneskje med personlegheit og vett (gjett tre gonger kva for ein eg snakkar om), sjølvsakt med unntak (tydeleg fleir hos gutane enn hos jentene).

Jeg spiller fotball, men fy faen, jeg er både voksen og barnslig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...