Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg driter meg serriøst ut når folk sier på jobb. f.eks

 

Hei du, jeg har ett problem med hardisken min jeg. startknappen fungerer ikke.

 

harddisk = pc......

 

Ta å sug en bajs så forbanna e blir.

 

Og dem som kaller Word for Windows. amagawd.

 

Hei du, jeg klarer ikke å åpne windows. når jeg trykker på ikonet så skjer det ingen ting.

 

 

 

 

 

ja drit det ut......

 

haha windows til word faktisk.

 

MANGE som sier pcen til skjermen.

 

Det som irriterer meg på dette punket er folk som spør om det samme FEM GANGER uten å få det inn i hue.

 

 

 

Endret av kilteros
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter som lager grimaser på 50 bilder på facebook, og holder på å le seg ihjel i etterkant..fordi de er såpass "tullejenter". Kommer gjerne med kommentarer som "Line, hva gjør vi her egentlig? "Jeg vet ikke, det er bare typisk oss da".

:!:

Irriterer meg litt over hvor hensynsløse folk på min alder er. På skolen har kantinen blitt stengt før og trues med å bli det igjen, men de kaster likevel fra seg søppel overalt. Kameratene mine er og sånn, og det irriterer meg egentlig enda mer (de er ikke det mot meg men likevel). For eksempel tok en jeg kjenner en lommebok han fant et sted. Greit at han tar noen sedler, men man kan ihvertfall levere den til politiet eller ringe til personen slik at han får igjen kredittkort osv. Og folk på bussen som tydeligvis er kamerater siden de prater med hverandre, men likevel tar flere seter selv og prater over avstand (slik at folk som kommer ikke får sitteplasser og mange må stå) irriterer meg også.

Lenke til kommentar

jeg synes det er så jæveli irriterende med måker. Hver dag når jeg skal til skolen sitter det 15 trailerlass med måker på gresset å kakler, flyr rundt å driter folk i hodet. Jeg har så lyst å bare ta en måse å vri av den hode for så å trykke det opp i rassn til en annen måke.!.!

Lenke til kommentar

det værste er når jeg er hos pappa, og vi skal spise sammen ved matbordet og han smatter og KNASER såå jævlig. hva faen foregår der inne? så spør jeg : pappa, kan vi høre på musikk eller radion,værsåsnill.? så svarer han: nei, det skal være stille ved matbordet.

meeeen da hadde det vel vært en fordel at det faktisk VAR stille da.???!!!

Lenke til kommentar

Urutinerte folk er sykt irriterende. Folk som kommer for seint, folk som er treige å betale gjeld, folk som ikke gidder å bidra til felles oppgaver som rydding på hotell/hytter etter ferier o.l irriterer meg. Noen folk er irriterende udisiplinerte.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Overvektige damer på McDonald's må være høyt på hatlista.

Er du klar over at denne feite dama kanskje har vært på slankekur i mange uker og vil belønne seg med en burgermeny??

Jeg har tenkt mitt jeg og, men jeg sier FY til meg selv etterpå.

 

Jeg irriterer meg over disse varslene på facebook.

"blabla har også kommentert blabla sitt bilde". Tredve slike hadde jeg her om dagen, og da hadde jeg bare kommentert to bilder :roll:

Lenke til kommentar

Litt ekstra junk in the trunk er nå greit. Men når jeg ser voksne folk som er ekstremt overvektig eller enda verre har barn som er ekstremt overvektig så lurer jeg noen ganger på hvor hjernen deres er når de kommer på mcen å spiser. De kunne valgt så mye annet som teknisk sett ikke er sunt heller, som likevel hadde vært ti ganger bedre å spise.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...