Brian Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Da brenner jeg istedet. Never! Men det merkelige er at jeg husker alt mulig annet uten problemer, både mitt og alle andres kontonummer, mobnr, jobbtelefonnr, regnr på bilen til alle, og alle mulige slags småting som jeg ikke har bruk for husker jeg. Men datoen, nei ikke svarte om den vil sitte av en eller annen grunn. Endret 6. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 At jeg ikke kan se Jethro Tull live i November. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sportsklubben BRANN! Er det mulig å suge mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tror Jan Thomas kan det. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tror Jan Thomas kan det. Så lengde det er en saftig guttepikk i nærheten ja Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 At jeg er skikkelig lat fortiden og egentlig ikke orker noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Var det nødvendig og utdype? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Selvsagt. Det er viktig å vise at man tok den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skal han få en premie også? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skal han få en premie også? GI meeeeg:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ditt nick er premie nok. (Eg digger det,Kuzco er morsomt,selv for oss i 20-åra) Lenke til kommentar
clfever Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det som ihvertfall irriterer meg grenseløst er å ikke kunne se på viktige fotballkamper direkte. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ditt nick er premie nok.(Eg digger det,Kuzco er morsomt,selv for oss i 20-åra) Alle må jo kjenne til han Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Idioten som smallt inn i en stakkars katt i 80 km/t , og LOT VÆRE Å STOPPE!! Stakkars katten døde ikke av sammenstøtet Skulle ønske noen hadde tatt regnr på bilen som kjørte på katten! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 stakkars katt :O stoppet du da? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 stakkars katt :Ostoppet du da? Det var typen min som stoppet (jeg var på jobb) . Får helt vondt jeg! Katten bare rista og hadde sikkert skrekkelig vondt . Jeg får lyst å knerte han som kjørte iallefall! Fy fader, enn å ikke stoppe når man skader ett dyr slik. Og tilogmed et kjæledyr!! Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 At folka hjemme laster opp backupen på mange gigabyte og bruker all ut hastigheten. Får aldri spille lenger når de holder på sånn også gidder dem ikke trykke "last opp" før de legger seg istedet. Grr.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) At Crysis Warhead skulle ha så kort story mode Innstallerte det rett etter skolen og ble ferdig for en halvtime siden Endret 6. oktober 2008 av gilera Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 At Crysis Warhead skulle ha så kort story mode Innstallerte det rett etter skolen og ble ferdig for en halvtime siden Enig.. Det var fett så lenge det varte da:) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Overvektige damer på McDonald's må være høyt på hatlista. Folk med barnevogn på bussen om morgenen. Jeg vet de ikke kan trylle bort ungen, men jeg blir fortsatt irritert. Veldig politisk ukorrekt av meg, men homofile menn med nordlendingdialekt.. :S Jenter som lager grimaser på 50 bilder på facebook, og holder på å le seg ihjel i etterkant..fordi de er såpass "tullejenter". Kommer gjerne med kommentarer som "Line, hva gjør vi her egentlig? "Jeg vet ikke, det er bare typisk oss da". Endret 6. oktober 2008 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg