CFM Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Alikevel tregt.. Kjedelig å sitte å vente i to timer før man har plass igjen til å overføre spillene jeg nettopp har lasta ned Endret 5. oktober 2008 av gilera Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 At jeg begynner en mandag med MATTE! Med den tørreste læreren ever! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 At banken bruker flere dager på å øverføre en liten sum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) feil post dilux. Endret 6. oktober 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Banken overfører ikke via nettbank eller vanlig til andre banker på lørdager eller søndager, og siste overføring på fredager skjer klokken 12. Sikkert derfor. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Irriterer meg at banker ikke gjør det. Hvorfor kan man ikke behandle oppdrag i helgene? Sitter det en fyr og gjør dette manuellt :- S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når det er fra bank til bank må noe av det gjøres manuelt, ja. Om dere har samme bank tror jeg det går an i helgene. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når de ble "sendt" på torsdag og jeg nå enda ikke har fått de, så er det litt drøyt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når jeg kjøper noe i butikken som skal være på tilbud, kommer i kassa og der går varen igjennom til full pris. Med påfølgende herjing og ballering for å få ordna opp i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Høstferien er over! Min starter idag. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Høstferien er over! Min starter idag. Jeg fikk aldri en høstferie Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva tenker tv2 med? Først slutter de å sende The Office(til fordel for Hotel Cæsar), og så slutter de å sende Scrubs!? Istedenfor sender de Dharma & fucking Greg? Hva faen? Kan de ikke bare starte på første sesong igjen, sånn som de har gjordt utallige ganger med Friends? Er så idiotisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 The office i forhold til Cæsar kan jeg skjønne.(liker det ikke,men forstår det) Sluttet med Scrubs fordi det var siste episode,og begynte med en *ny* serie./Dharma og Greg ahr ikke gått på tv2 før) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 De kunne nå droppet friends istedenfor da, det har jo godt på tv2 så lenge jeg kan huske. Til nød 70's show. Og hvorfor er egentlig Waschera på? Det er jo helt vannvittig dårlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Waschera er for kidza. Tv2 uten Friends blir bare rart. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Irriterer meg litt at jeg suger så hardt i å huske bursdager til folk, klarer ikke å huske datoene. Begynner å lure på om jeg er lettere senilt til tider. Heldigvis har jeg opparbeidet meg backup i kalender etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 facebook er din venn Lenke til kommentar
morgster Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Irriterer meg litt at jeg suger så hardt i å huske bursdager til folk, klarer ikke å huske datoene. Begynner å lure på om jeg er lettere senilt til tider. Heldigvis har jeg opparbeidet meg backup i kalender etterhvert. Du trenger å komme deg på facebook! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg