Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hver jævla gang jeg blir invitert hjem til noen, og så setter de seg på en bærbar og sørfer på Nettby, Fisbok osv. Og sier jeg noe, får jeg et "hæ" tilbake etter ca. ett minutt.

I går var jeg på besøk i omtrent 10 minutter, så sier jeg "nei, jeg drar hjem, her skjer det jo ingenting." Og hva hører jeg?

 

"Drar du allerede?"

 

JA DET GJØR JEG, OG DET KOMMER TIL Å TA HELVETES LANG TID FØR JEG KOMMER IGJEN!!!

 

Uff, ja... som i fjerde klasse, så hadde jeg en kompis som spilte Tibia og så på TV 24/7... jeg ble invitert inn til ham, så setter han seg ned og spillet det stygge spillet! Får ikke lov å prøve engang, lolz.. Jeg havner liksom i det dilemmaet "skal jeg dra hjem?"

Lenke til kommentar
Hver jævla gang jeg blir invitert hjem til noen, og så setter de seg på en bærbar og sørfer på Nettby, Fisbok osv. Og sier jeg noe, får jeg et "hæ" tilbake etter ca. ett minutt.

I går var jeg på besøk i omtrent 10 minutter, så sier jeg "nei, jeg drar hjem, her skjer det jo ingenting." Og hva hører jeg?

 

"Drar du allerede?"

 

JA DET GJØR JEG, OG DET KOMMER TIL Å TA HELVETES LANG TID FØR JEG KOMMER IGJEN!!!

 

Hahaha, hvor gamle er de skrullingene der da?

Lenke til kommentar
Ikke gamle nok til å vite hva normal folkeskikk er. Men gamle nok til å få unger.

Jeg tror det finnes en del programmer på TVNorge om slike. :whistle:

 

Bonderomantikk? :p

 

Supernanny er det vel.

Nei, er det ikke fjortissmødre eller noe slikt? Norsk program om 16-åringer som får unger med ukjent "løs kanon" på fest.

 

 

Enig med deg, L_C. "Problemet", eller hva jeg skal kalle det, er at dem fremdeles har en ung mor selv, som mer enn gjerne passer nurket. Raise your own God damn kids!!

Lenke til kommentar

Ok, jeg HATER når folk er ferdig i dusjen, og klarer å plassere løvangen (hva f.. heter det?) - med metallsiden ned mot gulvet, og ikke gummisiden, slik at når jeg er i nerheten, sklir hele greien på metallet og ramlet i baderomsgulvet med ett eneste brak!

 

Man kan irritere seg over så mangt... ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Nok en gang irriterer posten meg ekstremt.

Pakken med flyet mitt har ligget urørt i Kristiansand siden Torsdag.

Greit nok at det er søndag, men de har ikkje klart å gjøre en dritt med den på Fredag og Lørdag. Alt for dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...