wûst Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) At Viasat4 har blitt tatt av kabelgreiene på huset og at man nå trenger dekoder for å se det. SKAMLØST! Enig, uforsvarlig. Endret 3. oktober 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det som irriterer meg akkurat nå er at jeg bare MÅTTE oppdattere iPhonen min, og at den nå er fucka.. har prøvd å låse den opp i over en time.. DRIT tlf!! Enklere blir det ikke Irriterer meg at pga sykdom så har fraværet mitt økt voldsomt. DA-a jeg vet jo det da.. men jeg fikk en krypisk melding opp når jeg åpnet i QuickPwn. Måtte kontakte Geircico himself, og jeg fikk endelig hjelp! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 At Viasat4 har blitt tatt av kabelgreiene på huset og at man nå trenger dekoder for å se det. SKAMLØST! Jepp. Da blir det digital-TV her i huset. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå har jeg null grunn til å ha tv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ARRGH Goodbye, family guy og simpsons Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Okey! Yeaaaaaaah! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Katter irriterer meg noe inn i helvette. River ned blomser, roter ned fra vinduskarmen og alt mulig fanskap. Hater de forbanna dyrene hater de Hadde det bare vært så enkelt som å kaste de ut, men da plukker mor dem inn igjen. Blir så jævla forbanna, har lyst til å hente øksa Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 stakkars kattene da! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ..er da bedre enn løs avføring. Noe som irriterer meg er sånne "alternative" tenåringsjenter som absolutt skal danse en sånn mongojævla keitete dans når dem er på rockekonsert. Asså fy faen, blir så provosert av å se på dem! Dem står der som noen idioter og dulter borti alle andre som oppfører seg normalt og hopper og synger med musikken, mens dissa forbanna tenåringsjentene skal bevege kroppen sin på en forbanna urytmisk og irriterende måte. WUUAAAARGH!! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Okey! Yeaaaaaaah! Bra du tolket det riktig ! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehehe, fin han der OKEY! fyren :!: gud, han er så irriterende. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehehe, fin han der OKEY! fyren :!: gud, han er så irriterende. Lil Jon er fresh type da. Han har jo den geniale der det eneste han synger er "Yeah, Okey" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 "Shortie crunk so fresh so clean can she fuck that. To the sweat drip down my balls. To all these bitches crawl." eller noe... Fantastisk tekst Tro det eller ei, men han er faktisk med i Usher sin YEAH! Og han synger *trommevirvel*: yeah.. okey.. watch out.. og roper Luda en gang. Litt misunnelig på den diamant hjørnetanna kjenner jeg. Er ikke fyren en god kandidat i denne tråden så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg blir irritert hvis noen prater for mye. Får en "hull-i-hodet" følelse. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg mister internett hvert 4 minutt. Og får det igjen etter et halvt minutt. Hva i helvete er dette for noe? Jævla BKK!!! Absolutt grenseløst irriterende! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Katter irriterer meg noe inn i helvette. River ned blomser, roter ned fra vinduskarmen og alt mulig fanskap. Hater de forbanna dyrene hater de Hadde det bare vært så enkelt som å kaste de ut, men da plukker mor dem inn igjen. Blir så jævla forbanna, har lyst til å hente øksa Du er et dårlig menneske! For faen! Skjerp deg! Endret 4. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hver jævla gang jeg blir invitert hjem til noen, og så setter de seg på en bærbar og sørfer på Nettby, Fisbok osv. Og sier jeg noe, får jeg et "hæ" tilbake etter ca. ett minutt. I går var jeg på besøk i omtrent 10 minutter, så sier jeg "nei, jeg drar hjem, her skjer det jo ingenting." Og hva hører jeg? "Drar du allerede?" JA DET GJØR JEG, OG DET KOMMER TIL Å TA HELVETES LANG TID FØR JEG KOMMER IGJEN!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg