Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg akkurat nå er at jeg bare MÅTTE oppdattere iPhonen min, og at den nå er fucka.. har prøvd å låse den opp i over en time.. DRIT tlf!!

 

Enklere blir det ikke :wee:

 

Irriterer meg at pga sykdom så har fraværet mitt økt voldsomt.

DA-a jeg vet jo det da.. men jeg fikk en krypisk melding opp når jeg åpnet i QuickPwn. Måtte kontakte Geircico himself, og jeg fikk endelig hjelp! :D

Lenke til kommentar

..er da bedre enn løs avføring.

 

Noe som irriterer meg er sånne "alternative" tenåringsjenter som absolutt skal danse en sånn mongojævla keitete dans når dem er på rockekonsert. Asså fy faen, blir så provosert av å se på dem! Dem står der som noen idioter og dulter borti alle andre som oppfører seg normalt og hopper og synger med musikken, mens dissa forbanna tenåringsjentene skal bevege kroppen sin på en forbanna urytmisk og irriterende måte. WUUAAAARGH!!

Lenke til kommentar

"Shortie crunk so fresh so clean can she fuck that.

To the sweat drip down my balls. To all these bitches crawl." eller noe...

Fantastisk tekst :D

 

Tro det eller ei, men han er faktisk med i Usher sin YEAH!

:rofl:

Og han synger *trommevirvel*:

yeah.. okey.. watch out.. og roper Luda en gang.

 

Litt misunnelig på den diamant hjørnetanna kjenner jeg.

Er ikke fyren en god kandidat i denne tråden så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Katter irriterer meg noe inn i helvette. River ned blomser, roter ned fra vinduskarmen og alt mulig fanskap. Hater de forbanna dyrene hater de :realmad:

Hadde det bare vært så enkelt som å kaste de ut, men da plukker mor dem inn igjen.

Blir så jævla forbanna, har lyst til å hente øksa :devil:

 

Du er et dårlig menneske! For faen! :ohmy:

Skjerp deg!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hver jævla gang jeg blir invitert hjem til noen, og så setter de seg på en bærbar og sørfer på Nettby, Fisbok osv. Og sier jeg noe, får jeg et "hæ" tilbake etter ca. ett minutt.

I går var jeg på besøk i omtrent 10 minutter, så sier jeg "nei, jeg drar hjem, her skjer det jo ingenting." Og hva hører jeg?

 

"Drar du allerede?"

 

JA DET GJØR JEG, OG DET KOMMER TIL Å TA HELVETES LANG TID FØR JEG KOMMER IGJEN!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...