chokke Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jævla idiotiske (gamle damer og) folk som skal presse seg på først inn på den nesten tomme bussen når du ser at det er mer enn god nok plass til alle fordi du skal stemple den jævla billetten, spørre hvordan det gjøres, stå og sperre flest mulig, så forlange at noen som sitter på yndlingsplassen din skal flytte seg. %/#)& Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Folk som ikke tar telefonen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Telefonselger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Folk som ikke tar et hint. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Koss PortaPro. Er dette den siktet mot ditt behov for fred eller kvalitet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 At folk frivillig går rundt med PortaPro er enda et mysterium for meg. Hvem gidder å gå rundt med dritt nedover øra? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Helt enig, men Skullcandy-greierne irriterer meg enda mer. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ser ikke helt det store problemet med PortaPro. Ja, jeg bruker det selv. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, jeg bruker det selv. Der har du grunnen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg er ikke den som lar frekvenser (og andre småtterier som dere hifi-gnuer klager på) ligge langt inni anus. Ja, jeg har portapro, jeg har lånt et portapro av andre før jeg kjøpte det, og er topp fornøyd med kvaliteten. Jeg ville gjerne kjøpt meg noe á la sennheiser, men jeg er bare en fattig ungdom uten jobb. Edit: Leif Endret 1. oktober 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Telefonselger? Neste gang, si: Lite å gjøre? Så se hva han svarer.. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Lost-fyren dukker opp overalt! Nå er han på filmen jeg tilfeldigvis skulle se på canal+! Makan! Jeg kjenner ikke det egentlige navnet til Jack. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jack dukket opp i Speed racer også, hoho. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Telefonselger? Neste gang, si: Lite å gjøre? Så se hva han svarer.. Jeg skulle ringe og få svar på en leilighet, men nå har jeg fått meg en annen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 De to som sitter i banken og mener et pass ikke er gyldig legimitasjon.. Som ødelegger hele helga di.. Etter en del argumentering fra undertegnedes side fikk jeg tatt ut 1000.-, som ikke var det beløpet jeg ville ha ut. Lurer på hva hun tenkte? "Ja mulig han har rett han unge der, jeg har tapt debatten... Hmmmm, vi lar han ta ut LITT så virker det som om jeg har rett"? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hæ? er det ikke. Jeg mener å huske jeg hadde med meg passet i banken før jeg fikk kort. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Siden når var det pass ikke var gyldig legitimasjon? :-| Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Passet er jo det høyeste legitimasjonen du har! Lenke til kommentar
katet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Stygge, domme å idiotiske uttryk som for eksempel: Ola: Se en flue! Per: Eller ikke. ARGH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg