CFM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 At høstferien vår kun varer fra torsdag til søndag Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ord deling. fixd Å miste kontakt med venner Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er mamma her ... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå er mamma her ... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 At mamma kommer om 1 time, 48 minutter.At jeg ikke har rydda på 3-4 uker. At jeg trenger fullt biologisk-værneutstyr for å ta oppvasken. Det irriterer meg litt.. folk som ikke rydder, og gjør det først mor kommer på besøk. Det er ganske diskøsting å ha et fussete hjem!! "det er litt rotete, har ikke orka å rydda i dag". Den har jeg hørt et par ganger. Utrolig nok sier h*n det hver gang jeg er der. med andre ord h*n gjør ikke en drit. æsj. sand på gulvet og papir i sofaen. wtf Oppvasken min kan for hope seg opp når jeg er lat, men det bety ikke at det er møkkete rundt meg fordi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sier meg litt enig med Zaroos egentlig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hadde aldri klart å ha det så rotete. Gleder meg til å få eiga leilegheit, og ha orden på alt utan at andre roter det til. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mamma har for mye bestikk og glass. Når jeg flytter skal jeg kun ha ett sett med alt. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm, blir nok en del detta: p Noe som irriterer no grenseløst er: Sette seg for å drite på en grisekald dassring. Gå inn på et kaldt bad om morgenen Gå ut av varm dusj og inn i kaldt rom Ikke finne klær når jeg er stressa om morgenen Lærere når jeg er trøtt Ødelagte eiendeler Spille/skrive når man er kald på henda Mye mer, men orker ikke å skrive mer: p Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lærere som ROPER når jeg er trøtt. URG! Har lyst til å ta pulten og bruke den som kastekniv på fyren. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 15.5 grader på rommet nå.. Jeg må skru opp ovnen og lukke vinduet for der ute er det 2 minus. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Folk som irriterer seg over at folk kaller mp3-spilleren sin for ipod eller zen.. Selv så sier jeg mp3-spiller, men jeg begynner ikke å klikke eller bli CP i hode når noen sier Zen isteden for mp3-spiller som mange gjør, haha. ;p Akkurat det samme som å si hvorfor sier folk VG og ikke avis, høhø. Er jo opp til hver enkelt om den personen vil si produktets navn eller ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hadde aldri klart å ha det så rotete. Gleder meg til å få eiga leilegheit, og ha orden på alt utan at andre roter det til. Er så enig! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 laffe; Er det virkelig "mange" som gjør det? ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 At jeg skriver på laptopen, så kommer jeg borti touchpaden, så skifter den over til ei anna setning, eller i et annet vindu. Forbanna dritt. ._. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Folk som irriterer seg over at folk kaller mp3-spilleren sin for ipod eller zen.. Selv så sier jeg mp3-spiller, men jeg begynner ikke å klikke eller bli CP i hode når noen sier Zen isteden for mp3-spiller som mange gjør, haha. ;p Jeg irriterer meg over folk som sier "bildet er tatt med IPHONEN min". Istedet for å si at bildet er tatt med mobilen. Så nå har du enda mer å irritere deg over Lenke til kommentar
Benor Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 IKT-avdelingen på skolen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Folk som irriterer seg over at folk kaller mp3-spilleren sin for ipod eller zen.. Selv så sier jeg mp3-spiller, men jeg begynner ikke å klikke eller bli CP i hode når noen sier Zen isteden for mp3-spiller som mange gjør, haha. ;p Jeg irriterer meg over folk som sier "bildet er tatt med IPHONEN min". Istedet for å si at bildet er tatt med mobilen. Så nå har du enda mer å irritere deg over Nå snakker jeg om mp3-spillere -____- For meg så driter jeg i iphoen så, samme hva folk kaller den for. Som jeg sa, som du ikke tok med: Det er opp til hver enkelt om hva de kaller det produktet for.. Greit at folk irriterer seg over det, men når de begynner å komme med masse detaljer om hvorfor man ikke skal si det så kan de heller holde munn ; ) Kan vel like gjerne kalle hund enn hundens navn... Mennesker gir hunder navn, Firmaer++ gir produket et navn ; ) Endret 1. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Koss PortaPro. Huff, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg