Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At mamma kommer om 1 time, 48 minutter.

At jeg ikke har rydda på 3-4 uker.

At jeg trenger fullt biologisk-værneutstyr for å ta oppvasken.

Det irriterer meg litt.. folk som ikke rydder, og gjør det først mor kommer på besøk.

Det er ganske diskøsting å ha et fussete hjem!!

"det er litt rotete, har ikke orka å rydda i dag". Den har jeg hørt et par ganger. Utrolig nok sier h*n det hver gang jeg er der. med andre ord h*n gjør ikke en drit. æsj. sand på gulvet og papir i sofaen. wtf :roll:

Oppvasken min kan for hope seg opp når jeg er lat, men det bety ikke at det er møkkete rundt meg fordi.

Lenke til kommentar

Hmm, blir nok en del detta: p

Noe som irriterer no grenseløst er:

Sette seg for å drite på en grisekald dassring.

Gå inn på et kaldt bad om morgenen

Gå ut av varm dusj og inn i kaldt rom

Ikke finne klær når jeg er stressa om morgenen

Lærere når jeg er trøtt

Ødelagte eiendeler

Spille/skrive når man er kald på henda

 

Mye mer, men orker ikke å skrive mer: p

Lenke til kommentar

Folk som irriterer seg over at folk kaller mp3-spilleren sin for ipod eller zen.. Selv så sier jeg mp3-spiller, men jeg begynner ikke å klikke eller bli CP i hode når noen sier Zen isteden for mp3-spiller som mange gjør, haha. ;p

 

Akkurat det samme som å si hvorfor sier folk VG og ikke avis, høhø. Er jo opp til hver enkelt om den personen vil si produktets navn eller ikke.

Lenke til kommentar
Folk som irriterer seg over at folk kaller mp3-spilleren sin for ipod eller zen.. Selv så sier jeg mp3-spiller, men jeg begynner ikke å klikke eller bli CP i hode når noen sier Zen isteden for mp3-spiller som mange gjør, haha. ;p

 

Jeg irriterer meg over folk som sier "bildet er tatt med IPHONEN min". Istedet for å si at bildet er tatt med mobilen. Så nå har du enda mer å irritere deg over :)

Lenke til kommentar
Folk som irriterer seg over at folk kaller mp3-spilleren sin for ipod eller zen.. Selv så sier jeg mp3-spiller, men jeg begynner ikke å klikke eller bli CP i hode når noen sier Zen isteden for mp3-spiller som mange gjør, haha. ;p

 

Jeg irriterer meg over folk som sier "bildet er tatt med IPHONEN min". Istedet for å si at bildet er tatt med mobilen. Så nå har du enda mer å irritere deg over :)

 

 

Nå snakker jeg om mp3-spillere -____- For meg så driter jeg i iphoen så, samme hva folk kaller den for.

 

Som jeg sa, som du ikke tok med: Det er opp til hver enkelt om hva de kaller det produktet for.. Greit at folk irriterer seg over det, men når de begynner å komme med masse detaljer om hvorfor man ikke skal si det så kan de heller holde munn ; )

 

Kan vel like gjerne kalle hund enn hundens navn... Mennesker gir hunder navn, Firmaer++ gir produket et navn ; )

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...