Brian Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 At, pc'n er for jalla til å dra Clear Sky. Sitter da her med et nytt spill som jeg ikke gidder å spille fordi det går så innmari sirup. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 At NetCom sine regningsmåneder begynner 25. september og jeg nå må betale for enda en måned med iTalk Small før jeg før brutt abbonomentet...! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Amatører som lager album på nettby/facebook: "ting jeg har redigert". "dette bildet har jeg laget i photoshop. byttet bakgrunn og satt på farge". Det er så tragisk. Søskenbarnet mitt på ni kunne ha laget det i paint liksom. Man legger ikke ut stygge ting og er stolte av det?? JEG gjør hvertfall ikke det. Må legge til de som har musikk på profilen sin. Hat. Hopp og brenn -på langrenn! Endret 28. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 NETCOM IRRITERER MEG GRENSELØST.... TELENOR SIN KUNDESERVICE SOM ALLTID ER STENGT NÅR MAN TRENGER DEN OGSÅ! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Når fantastiske bøker blir til ræva filmer. Mannen som elsket Yngve som film? Herregud, folk som har lest boka hater jo stort sett filmen! Jeg var på grensen til å grine av skuffelse da jeg gikk ut av salen. De burde seriøst slutte å prøve å filmatisere så bra bøker. De bare herper. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Når fantastiske bøker blir til ræva filmer. Mannen som elsket Yngve som film? Herregud, folk som har lest boka hater jo stort sett filmen! Jeg var på grensen til å grine av skuffelse da jeg gikk ut av salen. De burde seriøst slutte å prøve å filmatisere så bra bøker. De bare herper. Jeg har sett filmen men ikke lest boka, jeg var strålende fornøyd med den. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har sett filmen men ikke lest boka, jeg var strålende fornøyd med den. Akk! Boka er fantastisk, filmen sugde. Alt som er viktig i boka er forandret. Til og med slutten er HELT feil! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Forelskelse suger, spess når personen allerede har type Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Forelskelse suger, spess når personen allerede har type Sier bare en ting jeg: 1881 + baseballkølle = new girlfriend. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dette irriterer meg nå: Hjelp! Hva har jeg gjort? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Trykk valg øverst til høyre på første innlegg, og velg bytt til: standard under visningsalternativer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Forelskelse suger, spess når personen allerede har type Så absolutt enig. =/ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det suger også det å like en jente ordentlig godt, men at du er veldig usikker på grunn av alle ryktene du hører om henne. Du vet på en måte ikke helt hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Omhandler ryktene om at hun er en tøs? Jeg har hvertfall lært på den harde måten at om hun er en tøs er det en sinnsykt god ide å styre unna, da det fins massevis av jenter som ikke er det. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noe som jeg i det siste har begynt å irritere meg over er at noen absolutt må legge til navnet sitt i slutten på hver enkelt jævla post! Kallileo Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Omhandler ryktene om at hun er en tøs? Jeg har hvertfall lært på den harde måten at om hun er en tøs er det en sinnsykt god ide å styre unna, da det fins massevis av jenter som ikke er det. But then again , om hun er en tøs så får du deg iallefall noe før den vonde fryktelige break-up'en. "Ikke se så svart på ting etc" Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det suger også det å like en jente ordentlig godt, men at du er veldig usikker på grunn av alle ryktene du hører om henne. Du vet på en måte ikke helt hva du skal gjøre. Ååå, been there. Viste seg dessverre at ryktene var sanne ved mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det suger også det å like en jente ordentlig godt, men at du er veldig usikker på grunn av alle ryktene du hører om henne. Du vet på en måte ikke helt hva du skal gjøre. Ååå, been there. Viste seg dessverre at ryktene var sanne ved mitt tilfelle. I mitt tilfelle var det jeg som spredde "ryktene", eller i mine øyne: Fakta. Ufattelig synd, hun var ei skjønn dog forvirra jente. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Irritererer meg at jeg ikke kommer meg inn på Nettbanken min og ikke har gjort det i hele helga. Jeg må betale husleie ffs Verten er skikkelig nazi på at det skal være inne til den første, ergo har jeg i dag og i morgen på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg