kloningen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Bedre å leve i uvitenhet om været... AKA sitte inn på rommet, med gardiner trekt for og lyset slått av... x] Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det hjelper for faen ikke når vinden blåser regnet på vinduet mitt :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 *Headset eller meget høy musikk.. x] Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 At når jeg zapper gjennom TV kanalene så er det jeg ser: Globale konflikter, global oppvarming, såpeserie, global oppvarming, flyulykker, dokumentar om sult/sykdommer, katastrofer, global oppvarming, katastrofer. Blablabla, verden går til helvete uansett hvilken kanal det er snakk om. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Den nye regelen som er innført i skolen. Dvs, vi har selvfølgelig dager der noen skolletimer faller bort, for eksempel her om dagen så hadde skolen jubileum, en annen gang har vi kanskje idrettsdag eller studiedag osv. Nå må vi ta igjen disse timene i dager vi tidligere hadde fri på. Så no more studiedager, no more ekstra fridag etter påske osv. Bare på grunn av en lov som sier at vi må ha/har rett til så så mange skoletimer i året. På grunn av at vi for eksempel har fridag på den offisiele fridagen (var rundt i mai husker ikke helt), så blir vi straffet og må på skolen dager vi ellers ville hatt fri. Det blir akkurat som fagplanene alle lærerne skal gjennom, det er umulig å rekke alt. Folk som klager på regn irriterer meg litt btw. Ingen fortsett fra barn setter pris på snø eller varmt vær som man kan bade i. Endret 27. september 2008 av Gormers Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hvilket trinn går du på? Videregående eller Grunnskole? Endret 27. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Som 17-åring går man som regel på videregående. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvor i innlegget blir jeg gjort oppmerksom på det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvor i innlegget blir jeg gjort oppmerksom på det? Glemte å skrive det , mikachu fant det ut vet å se på profilen min. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 La oss si det sånn at jeg ikke bruker mye tid på profilene til folk på forumet. Men ja, der er det lett og finne ut om man ser etter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Folk som klager på regn irriterer meg litt btw. Ingen fortsett fra barn setter pris på snø eller varmt vær som man kan bade i. Jeg tror du tar LITT feil på den der. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) *feil tråd Endret 27. september 2008 av co2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Faen så ubrukelig Foobar2000 er. GAH! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Bor på møre jeg gitt Bor på møre jeg også gitt Glad at jeg kom meg hjem fra by'n natt til lørdag før været slo til. PS: Det er ikke "Regn" det er haggel og skikkelig sludd! Er faktisk ikke så mye forskjell på været i Ålesund enn i Vesterålen der jeg kommer fra. Varmere her ja. Endret 28. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Folk som klager på regn irriterer meg litt btw. Ingen fortsett fra barn setter pris på snø eller varmt vær som man kan bade i. Jeg tror du tar LITT feil på den der. Ja du har rett. Jeg setter pris på det. Irriterer meg at skolebussen skal være så jævla dyr. 25kr en vei. Vil egentlig ikke kjøpe busskort, siden jeg som oftest sykler, men jeg må, siden jeg sparer pæng uansett. Irriterer meg at kamerater eller andre kjente kan være så jævla egoistiske og hensynsløse til tider (selv om det ikke er mot meg). På skolen hvor det blir truet med å stenge kantinen hvis ikke det blir mindre søppel (har blitt stengt før), så kaster de ofte søppel på bakken likevel. Eller når en fant en lommebok, og ikke tenker på å levere ihvertfall korta osv. Endret 28. september 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Her koster bussen 28,-. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hjemme i Trondheim koster den 30.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har blitt syk rett før en uke hvor jeg ikke har tid til å bli syk Innlevering kjemi på mandag, IT-prøve tirsdag, heldag nynorsk på onsdag, innlevering gym torsdag og innlevering historie på fredag. Bah. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Her koster bussen 28,-. Ca hvor langt kommer du for den prisen? Skal ikke mye til for at prisen skal komme opp i 45 kr for en vei her (ca alt som er over 12 km). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg