Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At når jeg zapper gjennom TV kanalene så er det jeg ser: Globale konflikter, global oppvarming, såpeserie, global oppvarming, flyulykker, dokumentar om sult/sykdommer, katastrofer, global oppvarming, katastrofer.

Blablabla, verden går til helvete uansett hvilken kanal det er snakk om.

Lenke til kommentar

Den nye regelen som er innført i skolen. Dvs, vi har selvfølgelig dager der noen skolletimer faller bort, for eksempel her om dagen så hadde skolen jubileum, en annen gang har vi kanskje idrettsdag eller studiedag osv. Nå må vi ta igjen disse timene i dager vi tidligere hadde fri på. Så no more studiedager, no more ekstra fridag etter påske osv. Bare på grunn av en lov som sier at vi må ha/har rett til så så mange skoletimer i året. På grunn av at vi for eksempel har fridag på den offisiele fridagen (var rundt i mai husker ikke helt), så blir vi straffet og må på skolen dager vi ellers ville hatt fri.

Det blir akkurat som fagplanene alle lærerne skal gjennom, det er umulig å rekke alt.

Folk som klager på regn irriterer meg litt btw. Ingen fortsett fra barn setter pris på snø eller varmt vær som man kan bade i.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Bor på møre jeg gitt ;)

Bor på møre jeg også gitt ;)

Glad at jeg kom meg hjem fra by'n natt til lørdag før været slo til.

PS: Det er ikke "Regn" det er haggel og skikkelig sludd!

Er faktisk ikke så mye forskjell på været i Ålesund enn i Vesterålen der jeg kommer fra. Varmere her ja.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Folk som klager på regn irriterer meg litt btw. Ingen fortsett fra barn setter pris på snø eller varmt vær som man kan bade i.

Jeg tror du tar LITT feil på den der.

Ja du har rett.

Jeg setter pris på det. ;)

Irriterer meg at skolebussen skal være så jævla dyr. 25kr en vei. Vil egentlig ikke kjøpe busskort, siden jeg som oftest sykler, men jeg må, siden jeg sparer pæng uansett.

Irriterer meg at kamerater eller andre kjente kan være så jævla egoistiske og hensynsløse til tider (selv om det ikke er mot meg). På skolen hvor det blir truet med å stenge kantinen hvis ikke det blir mindre søppel (har blitt stengt før), så kaster de ofte søppel på bakken likevel. Eller når en fant en lommebok, og ikke tenker på å levere ihvertfall korta osv.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...