Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De verification codsa som er på diverse forums som du må skrive inn for og vise at du ikke er en bot osv. Mange av de er greie med bare svart hvitt, men mange av de er rett og slett for ekstreme med masse farger som ser helt like ut inni hverandre. Jeg er fargeblind for faen, slutt å plage meg..-

Verste var den til Rapidshare med katter og hunder :wee: .

Lenke til kommentar
De verification codsa som er på diverse forums som du må skrive inn for og vise at du ikke er en bot osv. Mange av de er greie med bare svart hvitt, men mange av de er rett og slett for ekstreme med masse farger som ser helt like ut inni hverandre. Jeg er fargeblind for faen, slutt å plage meg..-

Verste var den til Rapidshare med katter og hunder :wee: .

Ja, det tror jeg var den jævligste kodegreine noen gang.

Lenke til kommentar

noe som irriterer meg er når en eller annen har gjort noe, så skylder lærern min på meg, og jeg sier at det ikke var meg. men hun tror det er meg for det, så spør jeg hvorfor hun aldri tror på meg. så svarer hun sarkastisk "nei hvordan kan det ha seg?" eller noe lignende.

jævlig irriterende :wallbash:

 

 

irriterer meg også veldig over lærern min som tygger tyggis med vidåpen kjeft og ber oss elevene om å spytte ut tyggisen... så jeg spurte henne hvorfor hun tygga tyggis når vi ikke får lov, og da ble hun bare sur og sa "vil du opp til rektors kontor kanskje?!"

wtf liksom... :confused:

 

og hver gang jeg sier no som var litt mot henne på en måte, så bare skifta hun samtale-emne :wallbash:

 

og hver gang vi gjør noe galt tror hun alltid at vi prøver å tøffe oss, så jeg klagde til henne og spurte hvorfor hun hele tiden trodde at vi tøffa oss. så sa hun "nei, jeg tror ikke det. men dere trenger ikke å prøve å være så himla tøffe hele tiden!" så svarer jeg "men vi gjør jo faen ikke det!" så svarer hun omtrent sånn her igjen "nei, men dere trenger ikke å prøve å være så himla tøffe hele tiden!" :huh:

 

og en annen gang sendte hun meg til rektor for å ha blitt overfalt av 10 jenter i klassen :dontgetit:

 

og nesten hver gang jeg trykker på space slutter musa å funke -.-

 

ble vist litt mye dette :blush:

Endret av yoye666
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...