TurtelWar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At folk mener at det er likt å mobbe en vanlig person som en i rullestol Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvorfor skal en som kan gå måtte tåle mer mobbing enn en i rullestol? Eller omvendt, hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvorfor skal en som kan gå måtte tåle mer mobbing enn en i rullestol? Eller omvendt, hvis det var det du tenkte på. Fordi en i rullestol ikke har like lett for å forsvare seg Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Såkalte remixere som skrur opp pitch eller hastigheten ørlite på en låt og kaller det for sin egen remix. Akkurat som fjortisser som tar bilder fra andre, skrur opp brightness, putter på litt flare og slikt i Photoshop og kaller det for sitt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg syns ikke man skal mobbe noen, jeg. Og jeg syns heller ikke at man skal ta i mennesker med fysiske "avvik"(av mangel på bedre ord) med silkehansker. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hvorfor skal en som kan gå måtte tåle mer mobbing enn en i rullestol? Eller omvendt, hvis det var det du tenkte på. Ganske enkelt. Folk som er gode i matte blir ofte mobbet veldig av folk som ikke gjør det så bra. De som mobber vil rett og slett være like god og derfor føler de en trang til å si noe mot den som er god. De som sitter i rullestol blir mer respektert fordi ingen vil sitte i rullestol. Det gjelder forsåvidt andre som er funksjonshemmet eller annet. Uansett er mobbing feil. Endret 26. september 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Problemstilling min ble ikke godkjent... Faen! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mja, fagskriving heter det nå. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At folk svarer med en ekkel og sur tone. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mja, fagskriving heter det nå. Uansett, fine greier. Flere måneder og utallige skoletimer på å bare lese noen få bøker. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mja, fagskriving heter det nå. Uansett, fine greier. Flere måneder og utallige skoletimer på å bare lese noen få bøker. Indeed, dog blir det ikke mye lesing på meg. Har fagskriving i kjemi... Irriterer at jeg var så fornøyd med min tidligere problemstilling og nå må jeg finne ny. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du kan jo komme og sitte på fanget mitt da. Bare du ikke smitter meg igjen. Det er jo òg en mulighet ... Hva!? Prøver du å si at du ikke satte pris på litt nærkontakt med Ville Vonca? Nærkontakt med Ville Vonca er bare fint det, men nærkontakt med det viruset du ga meg var mindre hyggelig. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Nærkontakt med Ville Vonca er bare fint det, men nærkontakt med det viruset du ga meg var mindre hyggelig. Jaha? Beklager, det var nok bare noe som lå i lufta ... Endret 27. september 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hun er skadelig ja,som nikotin eller koffein:P Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 ^ Jeg tar det som et kompliment Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 dont.. dot me? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Danielzu: Det bestemmer jeg vel selv? Yea ... I'll dot you, alright! Endret 27. september 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hun er skadelig ja,som nikotin eller koffein:P Sa noen koffein? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 At jeg ligger på sofaen med (sannsynligvis) avrevet leddbånd i kneet og kommer meg ikke engang opp trappa. Jævla drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg