Skarstard Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er mer trafikkfarlig å sovne bak rattet i 80-sonen under 80 enn å kjøre i 108. Hvordan i all verden er det relevant? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er mer trafikkfarlig å sovne bak rattet i 80-sonen under 80 enn å kjøre i 108. Hvordan i all verden er det relevant? Jeg føler smerte når jeg må ligge på en tom, strak vei under 80, holder seriøst på å sovne. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Synes det er nesten verre å stå der framme når bussen kjører, jeg ... Det kan faktisk være litt vondt å bli klemt av bussdøra. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er enig med fartsgrensen i 80 sone. Veien er bygget for 110, kommunen har satt 80 pga co2 , alle sover uten om purken. Se for deg en som løper på motorvegen, så mye fortere er det zzz Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Foreldre og besteforeldre som maser om hva jeg skal gjøre nå. Jeg vet ikke om jeg skal gå mer skole. Ja, jeg har søkt på "datajobber". Nei, jeg vet ikke hvordan siste jobbintervju gikk. Ja, jeg vet om diverse studierettninger innenfor IKT. Ja, jeg har vurdert og flytte et annet sted. Nei, jeg har ikke fått meg jobb enda. Ja, jeg vet jeg kan studere mer. Nei, jeg vet ikke om jeg skal studere. Nei, jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre framover. ARHG! Mas mas mas mas! Jeg har seriøst ikke peiling hva som skjer framover! Jeg har ikke ofret en tanke på studier osv, det eneste jeg vil nå er og få meg en jobb, hvilken som helst jobb. Sånn at jeg kan gjøre annet enn og sitte hjemme på en lørdag fordi jeg er blakk. Og ja, som dere sikkert skjønner, jeg er arbeidsledig og det er faen så irriterende. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Synes det er nesten verre å stå der framme når bussen kjører, jeg ... Det kan faktisk være litt vondt å bli klemt av bussdøra. Du kan jo komme og sitte på fanget mitt da. Bare du ikke smitter meg igjen. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er glad jeg ikke trenger å ta bussen lenger......Det var ett helvete og har hatt ettervirkninger i flere år...... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det som irriterer meg er at UP er ute å kjører etter klokken 1 på natten. Kostet meg 11700 kroner. Jeg skal spare deg for "du kan takke deg selv"-kommentaren, for den kommer du til å høre et par ganger. Er mer trafikkfarlig å sovne bak rattet i 80-sonen under 80 enn å kjøre i 108. Var ikke en bil på veien, sett bort i fra lurkende UP som lå laaangt bak med den jævla gjennomsnittsmålinga. Laaangt fint rettstrekk i Trondheim. Ville hjem fort.. Kan jeg spørre hvor det var? Har selv opplevd at purkehelvete stiller seg opp langs grøfta på det lange strekket på E6 mot Jakobsli. Irriterende å måtte ligge i 70!! når det er to felts vei med mur mellom motgående kjørebaner. Langstrekke så langt øye kan se, og så er det 70? Er det rart folk blir irritert og legger seg i 100 som veien er mer enn god nok for. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) "Ja, hvordan går det på skolen nå da? " IKKE SNAKK TIL MEG OM SKOLE NÅR DET ER HELG FOR FAEN I HELVETE, SKOLEN KAN HENGE SEG. Det er ganske deprimerende å svare "det går bra!" når det egentlig går helt ræva. Gidder ikke å svare at det ikke går så bra, da begynner de bare å mase om at "det er nå du må stå på! siste innspurt!" Right... Det har de sagt siden 10. klasse. Jeg går VG2 nå, og jeg har da fortsatt et år på å skjerpe meg. Alle voksne snakker om skole. Skole skole skole. Og når jeg er hos kjæresten: "Du får ikke være med dattera mi hvis du ikke jobber hardt på skolen!" Okey, de sier kanskje ikke det, men de tenker det. Det vet jeg. Jævla voksne. Endret 26. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vel, karakterer i fag fra både GK og VK1 "forfølger" deg, så du har vel egentlig ikke det O.o Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja! Enig. Og du, var du på Jernbanetorget i dag? Jessir! Sløste penger, jeg er god på det. Nesten litt irriterende det og. Kom bort neste gang a, lenge siden jeg har sett deg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bier som ligger halv-døde på bakken. Tråkker på dem uansett. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det som irriterer meg er at UP er ute å kjører etter klokken 1 på natten. Kostet meg 11700 kroner. Jeg skal spare deg for "du kan takke deg selv"-kommentaren, for den kommer du til å høre et par ganger. Er mer trafikkfarlig å sovne bak rattet i 80-sonen under 80 enn å kjøre i 108. Var ikke en bil på veien, sett bort i fra lurkende UP som lå laaangt bak med den jævla gjennomsnittsmålinga. Laaangt fint rettstrekk i Trondheim. Ville hjem fort.. Så jævlig høy bot for å kjøre i 108?! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er vel blitt tatt flere ganger, da. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At jeg skal flytte fra alle vennene mine som jeg har kjent i 12 år osv om ca 17 dager Er blitt så glad i dem Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du kan jo komme og sitte på fanget mitt da. Bare du ikke smitter meg igjen. Det er jo òg en mulighet ... Hva!? Prøver du å si at du ikke satte pris på litt nærkontakt med Ville Vonca? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kåte nerder med oppbrukte skjekketriks! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kåte nerder med oppbrukte skjekketriks! Touche. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 At jeg skal flytte fra alle vennene mine som jeg har kjent i 12 år osv om ca 17 dager Er blitt så glad i dem hvorfor? og hvor skal du flytte. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skal flytte til Kongsvinger..Kjenner ikke en dritt der :/ Mamma har fått seg type der, og jeg tenker egentlig mest på henne, at hun skal få det lykkelig osv.. Kjæresten til mamma er sånn ca en pappa for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg