SpecialForce Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Å få lappen sponsa av foreldrene synes jeg er helt greit, såfremt man har gjort seg fortjent til det.Bare det at foreldrene får en til som kan hjelpe til med å skysse rundt på yngre søsken o.l. kan være tilstrekkelig tilbakebetaling. Det gjelder ikke søstera mi på 19. Hu fikk praktisk talt en ford focus, men hvis jeg skal ha skyss og sier ifra så går det bra, men hvis jeg gjør noe "dumt" og begynner å f.eks krangle med mamma om noe så hører jeg den fordømte hurpa si at hu ikke skal skysse meg! GAH! så jævlig irriterende!! Har en av dere link til SecurROM artikkelen? Endret 25. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 At jeg ikke får lasta ned fra rapidshare fra dette nettet.. Klikka plutselig Funker på skolen da^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 At jeg ikke får lasta ned fra rapidshare fra dette nettet.. Klikka plutselig Funker på skolen da^^ Du irriterer meg. Skolenett er ikke for å laste ned på, så alle andre rundt deg får trege linjer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du irriterer meg. Skolenett er ikke for å laste ned på, så alle andre rundt deg får trege linjer. Med en hastighet på ca 30kb/s tror jeg ikke at jeg tar hele linja akkurat Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Uansett. Du vet at hvis noen tar deg for å laste ned så vil hele skolen få søksmålet, ikke du? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ja? Har jeg nevnt at fila er ulovlig da? Endret 25. september 2008 av gilera Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi brukte rapidshare for prosjektfiler, pdf-er og sånn. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja? Har jeg nevnt at fila er ulovlig da? Nei, det har du ikke. Aaah, beklager. Tenkte på noe helt annet enn Rapidshare. Unnskyld Men, likevel, du tar opp linje! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har lærere som sitter på youtube=( Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det er tragisk... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det irriterer meg noe så jævlig at det har vært avisoppslag med at Otto Jespersen var så grusom mot Mia Gundersen på Torsdagsklubben i kveld, men etter å ha sett innslaget var det jo ikke grovt på noen som helst måte... Jeg lo faktisk rimelig hardt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vi har lærere som sitter på youtube=( Lillebror ble dyttet vekk fra pc-en sin av kontaktlæren hans i fjor fordi hun måtte sjekke facebook og e-post. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Folk som presser seg på bussen før folk har fått gått av. Seriøst, de fortjener ikke livets rett. Måtte de brenne i helevete hele gjengen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Liker også de kule folka som så absolutt skal dytte folk inn i bussen når vi står i kø. Folk som sniker irriterer meg litt Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Folk som presser seg på bussen før folk har fått gått av. Seriøst, de fortjener ikke livets rett. Måtte de brenne i helevete hele gjengen. Ja! Enig. Og du, var du på Jernbanetorget i dag? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det som irriterer meg er at UP er ute å kjører etter klokken 1 på natten. Kostet meg 11700 kroner. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Denne er verst: Ja! Fytte helsike! Det er såå typisk! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det som irriterer meg er at UP er ute å kjører etter klokken 1 på natten. Kostet meg 11700 kroner. Jeg skal spare deg for "du kan takke deg selv"-kommentaren, for den kommer du til å høre et par ganger. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det som irriterer meg er at UP er ute å kjører etter klokken 1 på natten. Kostet meg 11700 kroner. Jeg skal spare deg for "du kan takke deg selv"-kommentaren, for den kommer du til å høre et par ganger. Er mer trafikkfarlig å sovne bak rattet i 80-sonen under 80 enn å kjøre i 108. Var ikke en bil på veien, sett bort i fra lurkende UP som lå laaangt bak med den jævla gjennomsnittsmålinga. Laaangt fint rettstrekk i Trondheim. Ville hjem fort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg