SemikolonP Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Litt OT kanskje? 7178558[/snapback] Irriterer meg over folk som skal lete bit for bit igjennom poster for å finne noe som er OT, sånn at de kan si det. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ting som irriterer meg grenseløst; - Faget Norsk - Emo kids - Kollektivsystemet i Vestfold - Sjalu kjæreste - Fulle fjortisser på fest. "æh, jeg er SÅ dritings azza!" - Avtalebrytere og dem som kommer for sent. Det er så frekt! - Bensinpriser som bare øker, og øker, og øker.. - At jeg aldri klarer å holde rommet mitt ryddig - Folk som kan spise hva de vil uten å legge på seg - Drittkjærringer som bruker ekte pels - Jobben min som kassadame når; jeg har glemt trumf poengene og den gamle damen som misset 2 trumfpoeng står og skal snakke med sjefen min. Når jeg har masse feil på oppgjøret. Når folk skal ha retur på en baguett til 2 kroner eller reutr på en pose hvis jeg har slått inn en for mye. Når banksentralen ikke funker. Når jeg er ferdig på jobb kl 9 på lørdager og jeg skal stenge hele driten og jeg i tillegg skal på fest så jeg må forte meg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Irriterer meg en smule over at jordbærkua til Litago bare har to bein, når sjokoladekua har fire. Vurderer seriøst å sende en mail til TINE og spørre hvorfor. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) 4 bein hadde kanskje blitt litt overkill på et jordbær? Den ville kanskje blitt seende ut som en edderkopp. Et jordbær med kuhode er i grunnen utfrika nok, men et insekt/edderkopp med jordbærkropp og kuhode ville nok blitt for langt ute for de fleste. Endret 29. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 De har sikkert besøkt Tsjernobyl. For øyeblikket irriterer tysk meg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 4 bein hadde kanskje blitt litt overkill på et jordbær? Den ville kanskje blitt seende ut som en edderkopp. Et jordbær med kuhode er i grunnen utfrika nok, men et insekt/edderkopp med jordbærkropp og kuhode ville nok blitt for langt ute for de fleste. 7178969[/snapback] Men en sjokoladeku er mindre absurd ...? Enten må sjokoladekua miste to bein, eller så må jordbærkua få to til. Sistnevnte er å foretrekke for min del. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 De har sikkert besøkt Tsjernobyl.For øyeblikket irriterer tysk meg. 7178986[/snapback] Tysk irriterte meg når jeg hadde det på skolen (ifjor) og jeg gjorde det ikke så sykt bra heller (3), men nå i ettertid liker jeg tysk faktisk. Det er kanskje bare det jævla presset som alltid ligger hengende sammen med karakterene. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det værste må nesten være å se film med knæsj grønn "EXT" elns tekst øverst i høyre! det er _PLAGSOMT_!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 At en ku bare har to bein er i grunnen ganske freaky det også, men slikt har vi jo fått inn med morsmelka takket være Disney. Lenke til kommentar
Radar Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Smellsjønne jenter som bare vil være gode venner...! *sukk* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 4 bein hadde kanskje blitt litt overkill på et jordbær? Den ville kanskje blitt seende ut som en edderkopp. Et jordbær med kuhode er i grunnen utfrika nok, men et insekt/edderkopp med jordbærkropp og kuhode ville nok blitt for langt ute for de fleste. 7178969[/snapback] Den der lo jeg godt av! :!: Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Litt OT kanskje? 7178558[/snapback] Irriterer meg over folk som skal lete bit for bit igjennom poster for å finne noe som er OT, sånn at de kan si det. 7178590[/snapback] Dette trur eg er 2. gongen eg har sagt dettil NOKON her på forumet, men javel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kløft. Hva faen er vitsen med å distrahere meg med vilje, for så å klage på at øynene dine er "her oppe"? Jeg vet hvor øynene dine er, og det er din egen feil at de ikke er de mest interessante tingene du har på kroppen. Vil du at jeg skal se deg i øynene, så kan du ikke vifte med puppene. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det irriterer meg når Iversen scorer mål. Og det irriterer meg noe jevlig at Rosenborg skal vinne serien hele tiden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Irriterer meg over frasen man så ofte hører på tv."Den nye prisbelønte serien" 7172782[/snapback] Hva med "Anbefalt av selveste Quentin Tarantino". Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kløft. Hva faen er vitsen med å distrahere meg med vilje, for så å klage på at øynene dine er "her oppe"? Jeg vet hvor øynene dine er, og det er din egen feil at de ikke er de mest interessante tingene du har på kroppen. Vil du at jeg skal se deg i øynene, så kan du ikke vifte med puppene. 7179872[/snapback] Ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kløft. Hva faen er vitsen med å distrahere meg med vilje, for så å klage på at øynene dine er "her oppe"? Jeg vet hvor øynene dine er, og det er din egen feil at de ikke er de mest interessante tingene du har på kroppen. Vil du at jeg skal se deg i øynene, så kan du ikke vifte med puppene. 7179872[/snapback] QFT. Irriterer meg grenseløst at det skal ligge snø på veiene så jeg ikke kan kjøre scooter til skolen lenger :| Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Irriterer meg grenseløst at det skal ligge snø på veiene så jeg ikke kan kjøre scooter til skolen lenger :| 7188369[/snapback] Word Kommer alltid for sent til timene Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Toget stoppet etter fem minutter i dag, og der ble vi stående i tre kvarter. Det som irriterer meg, det er fjortisjenter på 16-17 år som skal spille av de verste topp 20-, trance- og poplåtene, og å synge med, så klart. Det var en stakkar som prøvde å si ifra, men da fikk han høre "Det driter vel vi i, det er jo ikke vår sak hva andre mener, så hold kjeft". Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Toget stoppet etter fem minutter i dag, og der ble vi stående i tre kvarter. Det som irriterer meg, det er fjortisjenter på 16-17 år som skal spille av de verste topp 20-, trance- og poplåtene, og å synge med, så klart. Det var en stakkar som prøvde å si ifra, men da fikk han høre "Det driter vel vi i, det er jo ikke vår sak hva andre mener, så hold kjeft". 7188537[/snapback] Som fører meg til det som irriterer meg! Fjortisjenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg