ViktorBravo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Fant på en ting: Damen på taxisentralen. I mean jesus christ. Det finnes en U-Båt Bunker i hele Norge, å jeg sa og beskrev kor den var, å hun bare:"Du må si navnet på gaten ellers får du ingen taxi då." Raaage! Endret 23. september 2008 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er disgusting i utganspunktet. Liker ikke 40 år gamle kjerringer som skal lage "drømmebryllupet sitt" og jåle seg til, kle seg opp som prinsesser. Grow up.Mange jenter drømmer om den dagen store deler av barne- og ungdomsårene. Hvorfor skal ikke de få ha nettopp drømmebryllupet når de har sjansen? Enten de er 18 eller 80. Kjærlighet er tidsløst. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Folk som spytter. Hater å se den klysa på bakken etterpå! Bråkete folk (særlig når det skal være stille) Alt for høy lyd på en video når jeg starter den på dataen. Gjerne gjeng folk og fjortisser som sitter utafor buss sentralen eller på senteret med en brus for å bare sitte der i byen. Internett-språket: LOL(Går det seriøst ikke ann å fysisk le!?), Epic (win/fail), Gla i deg, Eid eller burn... Endret 23. september 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Sist jeg skjekka så var jo ikke gla i deg internett språk, derimot GID er jo bare en forkortelse Irriterer meg over når snusboksen min blir tom. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Folk som ikke forstår at de må stå på toget eller bussen. De kommer oftest ganske sent, men når de kommer på og ser at det ikke er noen ledige seter virker det som om de simpelthen ikke skjønner at det er vanlig å stå under rushtrafikken i Oslo. Derfor demonstrerer de det med kroppsspråk og gestikulerer for å vise hvor grusomt det er. De er så og si sjokkerte over at nettopp de må stå, og ingen andre. Og så er det fryktelig irriterende med liknende mennesker på toget som står i protest. Ja, de står i protest. De ser en treseter der det sitter en person i midten og en ytterst, og i en eller annen form for barnlig protest der meningen er å få frem "Jeg nekter å sitte sammen med to andre, NSB er rævva" vil de ikke sette seg ned, uansett for slitsomt det er å stå. Når vi er inne på NSB, til helvete med forsinkelsene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gla i deg er ikke korrekt skriver derav trur jeg at det er derfor Disorder sier det slikt det skrives Glad i deg. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gla i deg er ikke korrekt skriver derav trur jeg at det er derfor Disorder sier det slikt det skrives Glad i deg. Gla' i dei! Åh så vondt det gjør. Så er jeg i det humøret hvor jeg føler for å fortelle om hva som irriterer, og da er vi inne på en talemåte. "Jeg stikker til skævven for å høgge ved! Så venta jeg jævla lenge der liksom, så beina jeg som faen!" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg hater at folk tar tingene mine uten å spørre meg først. La oss si jeg har et eple. Jeg sparer eplet til neste dag og gleder meg til å spise det. Men når jeg kommer hjem er ikke eplet der. Jo, noen har spist det. Hva med å spørre meg så jeg slapp å glede meg til å spise det? Da kunne jeg jo kanskje bare ha kjøpt meg et nytt eple og spart meg for en ny tur til butikken etter å ha kommet hjem. Og det hadde vært høffelig. Endret 23. september 2008 av Lillium Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gla i deg er ikke korrekt skriver derav trur jeg at det er derfor Disorder sier det slikt det skrives Glad i deg. Jeg skjønner ikke helt hva du sier her, men det er ikke internettspråk å skrive "gla i deg". Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 At jeg posta et innlegg som ikke var i OT Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Skjønner du ikke det jeg sier er det ikke meninga heller Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 En ting som irriterer meg er HOLD!!!! Jeg løper 20m, BOOOM hold.... stopper i 5-10 min. borte.. løper 100 m BOOOM hold... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Medelever som MÅ snakke etter at læreren hard bedt dem om å holde kjeft. Og de samme som visker og tisker under timen, det virker som at de har angst for å ikke være sosial dlik at de må snakke under timene. Og elever som klager for at jeg er brutal i gymen på skolen, f.eks. når vi har fotball må man forvente å bli taklet eller skubbet unnna. Enda godt da det er eneste måten jeg kan ta igjen på sånne lærersmiskere som er god i matte, norsk osv. og ikke i gym. Det føles så helvetes deilig å smelle en av dem i ribbveggen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Og elever som klager for at jeg er brutal i gymen på skolen, f.eks. når vi har fotball må man forvente å bli taklet eller skubbet unnna. Enda godt da det er eneste måten jeg kan ta igjen på sånne lærersmiskere som er god i matte, norsk osv. og ikke i gym. Det føles så helvetes deilig å smelle en av dem i ribbveggen. Tror de fleste forventer å bli takla eller skubba, men er ikke så jævla rart de klager når du "smeller de i ribbveggen" Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg skrev "Gla" fordi det er akkurat sånn folk som jeg snakker om skriver det. Eller GID...? Aner ikke og jeg gidder ikke bry meg. Hater det språket. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 At jeg ble ringt ifra jobben nå og sagt at jeg var trengt på jobb NÅ. Jeg som skulle til å legge meg. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Smuler i senga. RRRAAAAAAAAGGGGEE!! Streame-sider som laster ned i 5kb/s slik at man må vente leeenge. Ikke uvanlig at de har drittdårlig kvalitet i tillegg. RRRRRRRRAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEE!!! Endret 23. september 2008 av All You Can Rape Buffet Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Folk med dårlig grammatikk. Finnes ikke verre irritasjonsmomenter Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Enda verre: Folk som repeterer grammatikk-feil til og med etter at du har rettet på de. Ja, vi retter på folk i dagligtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg