Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er disgusting i utganspunktet. Liker ikke 40 år gamle kjerringer som skal lage "drømmebryllupet sitt" og jåle seg til, kle seg opp som prinsesser. Grow up.
Mange jenter drømmer om den dagen store deler av barne- og ungdomsårene. Hvorfor skal ikke de få ha nettopp drømmebryllupet når de har sjansen? Enten de er 18 eller 80. Kjærlighet er tidsløst. :wee:
Lenke til kommentar

Folk som spytter. Hater å se den klysa på bakken etterpå!

 

Bråkete folk (særlig når det skal være stille)

 

Alt for høy lyd på en video når jeg starter den på dataen.

 

Gjerne gjeng folk og fjortisser som sitter utafor buss sentralen eller på senteret med en brus for å bare sitte der i byen.

 

Internett-språket: LOL(Går det seriøst ikke ann å fysisk le!?), Epic (win/fail), Gla i deg, Eid eller burn... :nei:

Endret av Disorder
Lenke til kommentar

Folk som ikke forstår at de må stå på toget eller bussen. De kommer oftest ganske sent, men når de kommer på og ser at det ikke er noen ledige seter virker det som om de simpelthen ikke skjønner at det er vanlig å stå under rushtrafikken i Oslo. Derfor demonstrerer de det med kroppsspråk og gestikulerer for å vise hvor grusomt det er. De er så og si sjokkerte over at nettopp de må stå, og ingen andre.

 

Og så er det fryktelig irriterende med liknende mennesker på toget som står i protest. Ja, de står i protest. De ser en treseter der det sitter en person i midten og en ytterst, og i en eller annen form for barnlig protest der meningen er å få frem "Jeg nekter å sitte sammen med to andre, NSB er rævva" vil de ikke sette seg ned, uansett for slitsomt det er å stå. Når vi er inne på NSB, til helvete med forsinkelsene. :)

Lenke til kommentar
Gla i deg er ikke korrekt skriver derav trur jeg at det er derfor Disorder sier det slikt det skrives Glad i deg.

Gla' i dei!

 

Åh så vondt det gjør. :) Så er jeg i det humøret hvor jeg føler for å fortelle om hva som irriterer, og da er vi inne på en talemåte.

 

"Jeg stikker til skævven for å høgge ved! Så venta jeg jævla lenge der liksom, så beina jeg som faen!"

Lenke til kommentar

Jeg hater at folk tar tingene mine uten å spørre meg først.

 

La oss si jeg har et eple. Jeg sparer eplet til neste dag og gleder meg til å spise det. Men når jeg kommer hjem er ikke eplet der. Jo, noen har spist det. Hva med å spørre meg så jeg slapp å glede meg til å spise det? Da kunne jeg jo kanskje bare ha kjøpt meg et nytt eple og spart meg for en ny tur til butikken etter å ha kommet hjem.

Og det hadde vært høffelig.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar

Medelever som MÅ snakke etter at læreren hard bedt dem om å holde kjeft. Og de samme som visker og tisker under timen, det virker som at de har angst for å ikke være sosial dlik at de må snakke under timene.

 

Og elever som klager for at jeg er brutal i gymen på skolen, f.eks. når vi har fotball må man forvente å bli taklet eller skubbet unnna. Enda godt da det er eneste måten jeg kan ta igjen på sånne lærersmiskere som er god i matte, norsk osv. og ikke i gym. Det føles så helvetes deilig å smelle en av dem i ribbveggen.

Lenke til kommentar
Og elever som klager for at jeg er brutal i gymen på skolen, f.eks. når vi har fotball må man forvente å bli taklet eller skubbet unnna. Enda godt da det er eneste måten jeg kan ta igjen på sånne lærersmiskere som er god i matte, norsk osv. og ikke i gym. Det føles så helvetes deilig å smelle en av dem i ribbveggen.

Tror de fleste forventer å bli takla eller skubba, men er ikke så jævla rart de klager når du "smeller de i ribbveggen"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...