Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke av misunnelse dette irriterer meg, men av frustrasjon av hvor jævlig bortskjemte folk er. Har sikkert en egen rævtørker hjemme hos seg.

Han har sikkert eget modifisert vakuum-toalett også, slik at han slipper å presse... :p

Uansett skal man ikke gå og undertrykke følelser, selv om de er negative. Er jeg misunnelig, så er jeg misunnelig. Andre som misliker det kan bare dra seg en viss plass.

Lenke til kommentar
Så klart er det misunnelse som er den største drivkraften til irratsjon når det er snakk om penger. Så klart skulle jeg ønske jeg fikk en såpass bil selv, men det betyr ikke at jeg ikke kan bli irritert over slikt likevel. Dessuten får jeg dårlig samvittighet over å få masse penger uten å ha gjort noe for det. Men ikke alle som har det sånn =)

At folk får lappen fordi de ikke har begynt røyke eller snuse før de blir 18, er kanskje ikke såpass irriterende, for når man er over 18, begynner vel gruppepresset og avta og det er lettere å ikke begynne. Altså har man spart inn noe jævlig med penger for resten av livet. Men jeg irriterer meg uansett ikke like mye over folk som får lappen, som en såpass dyr bil som det var snakk om. Men så klart. Har folk råd til det, så for all del, men det er likevel irriterende synes jeg =)

Flere foreldre sparer for sine barn slik at man har midler til sertifikat, utdannelse og ikke minst ny bil!

NB! * Vi er alle misunnelige på dem hvis liv går i andre baner enn vårt eget. Vi misunner alle andre alt det vi ikke selv får oppleve*

**Norge er det eneste land i verden der misunnelsen er sterkere enn seksualdriften**

Lenke til kommentar

At jeg har blitt våknet kl. 6:30 hver bidige ukedag av grunnarbeiderene som legger til rette for barnehagen som skal bygges like ved huset der jeg bor. Et helvetes spetakkel av anleggsmaskiner som bråker verre enn verst. Skal ned og hente noen pakker Sov-i-ro senere, det er eneste måten å få sovet ut på, kan det virke som. Frykter at dette kan pågå i en del måneder. (Stillere blir det vel ikke når barnehagen står ferdig heller).

edit: leif p.g.a søvnmangel. ;P

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Du kan trøste deg med at når de er ferdig, blir du vekket av ungehyl og drittunger som sparker febrilsk i rutsjebanen og lager en BANK BANK BANK BANK lyd. For ikke å nevne den ungen som elsker sirener , og tilbringer hele dagen i barnehagen med å UUUULE høyt. OiiiiiiiiiiioooooooOOOOoooooiiiiooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOiiiiiiiiiii

Spesielt trivelig er dette om sommeren når man har ferie og vil sitte utenfor og slappe av.

(jeg er vokst opp som nabo til en barnehage) :!:

Lenke til kommentar
Nilsen, ja der er du. .

Her er jeg :p

Hehe! Sorry, tenkte ikke på deg i det heletatt, valgte bare et etternavn tilfeldiG :!:

Bryllup er da koselig. Kan være mange årsaker til at man gifter seg. F.eks hadde jeg syntes synd i ei kjerring som hadde vært samboer med samme fyr i 10 år, dersom fyren døde. Vips så sitter hun uten hverken arv, hus, bil eller formue. Fordi slikt sto på han selv om de delte utgitfer. Ufattelig surt å få en slik økonomisk belastning i tillegg til at du har mistet den du har nær!

Lenke til kommentar
Nilsen, ja der er du. .

Her er jeg :p

Hehe! Sorry, tenkte ikke på deg i det heletatt, valgte bare et etternavn tilfeldiG :!:

Bryllup er da koselig. Kan være mange årsaker til at man gifter seg. F.eks hadde jeg syntes synd i ei kjerring som hadde vært samboer med samme fyr i 10 år, dersom fyren døde. Vips så sitter hun uten hverken arv, hus, bil eller formue. Fordi slikt sto på han selv om de delte utgitfer. Ufattelig surt å få en slik økonomisk belastning i tillegg til at du har mistet den du har nær!

Går an å skrive samboerkontrakt eller hva det nå heter.

Men det må da vel være lov å gifte seg selv om man er 40.

Er det egentlig relevant hvor lenge de som gifter seg har vært sammen? Hva om ei på 50 møter en ny mann og gifter seg. Er det disgusting om hun skal ha 100 gjester og bløtkakekjole da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...