Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver så godt det går å ikke irritere meg over andre mennesker, men må innrømme at folk som ikke klarer å stå på høyre side i rulletrappa og gå til venstre, irriterer veldig. Spesielt når man ikke klarer å se seg rundt og sperrer veien for alle andre. Ta et hint og se seg rundt hadde vært en god ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så klart er det misunnelse som er den største drivkraften til irratsjon når det er snakk om penger. Så klart skulle jeg ønske jeg fikk en såpass bil selv, men det betyr ikke at jeg ikke kan bli irritert over slikt likevel. Dessuten får jeg dårlig samvittighet over å få masse penger uten å ha gjort noe for det. Men ikke alle som har det sånn =)

At folk får lappen fordi de ikke har begynt røyke eller snuse før de blir 18, er kanskje ikke såpass irriterende, for når man er over 18, begynner vel gruppepresset og avta og det er lettere å ikke begynne. Altså har man spart inn noe jævlig med penger for resten av livet. Men jeg irriterer meg uansett ikke like mye over folk som får lappen, som en såpass dyr bil som det var snakk om. Men så klart. Har folk råd til det, så for all del, men det er likevel irriterende synes jeg =)

Lenke til kommentar

Disse fantastiske damene (som regel) som løper først på bussen, presser seg gjerne på, for så å spørre og snakke med bussjåføren om ruta og hvor den stopper, hvordan en kommer seg til ditt og datt osv. For så å tusle ut igjen etter 5-10 minutter. Like irriterende om de faktisk skal ta bussen og :roll: .

Lenke til kommentar
Mennesker

Det ligger nok noe bak.

Jeg ser da ikke ut som en satanist heller.

Jeg gikk inn på bussen her om dagen og han sa pengesummen med en forjævlig mutert trøndersvensk nordlandsdialekt, så jeg sier stille "Hæ?" med et falskt smil, så skriker han over smertegrensen om jeg er dauhørt.

Lenke til kommentar
Det finnes sikkert nok av grunner til at busssjåførene er gretne. Tipper det er rimelig vanskelig å holde seg blid og vennlig dagen lang med skrikerunger, lang arbeidsdag, kjipe passasjerer m.m.

Neinei, for all del.

Men de jobber faktisk i et serviceyrke, og da skal de søren meg yte den servicen jeg betaler for. Ber ikke om at de skal komme med en rosa pute der jeg sitter, men at de behandler deg som den nye personen du er på bussen og ikke slenger noe om at det faen ikke er deres problem, eller om at du er jævla dum som spør om bussen stopper der og der (som den faktisk gjør, men med tanke på all feilrutinga så stoler jeg rett og slett ikke på rutebussene i rushen om at den går dit det står).

Lenke til kommentar

Jeg er irritert over bussrutene til og fra videregående skoler i Grenland! Helvete heller, idag ble beinet mitt klemt mellom bussdøra og trappa fordi jeg skulle ut, og hadde stått i busstrappa hele veien fordi resten av bussen var STAPPA full. Jeg satt rett og slett på dashbordet. Stakkars venninna mi ble også klemt.

Altså, det er jo livsfarlig! Minst 40 mennesker står, og til og med i trappa!

Lenke til kommentar
Det finnes sikkert nok av grunner til at busssjåførene er gretne. Tipper det er rimelig vanskelig å holde seg blid og vennlig dagen lang med skrikerunger, lang arbeidsdag, kjipe passasjerer m.m.

Neinei, for all del.

Men de jobber faktisk i et serviceyrke, og da skal de søren meg yte den servicen jeg betaler for. Ber ikke om at de skal komme med en rosa pute der jeg sitter, men at de behandler deg som den nye personen du er på bussen og ikke slenger noe om at det faen ikke er deres problem, eller om at du er jævla dum som spør om bussen stopper der og der (som den faktisk gjør, men med tanke på all feilrutinga så stoler jeg rett og slett ikke på rutebussene i rushen om at den går dit det står).

Klart det - ber du om service så skal du få service, på en ordentlig måte. Det jeg prøver å si er at du ikke kan forvente deg 'god morgen' og et smil hver morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...