Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 nei nei nei, dere har misforstått helt: det værste er PLYSTREBUSER!!!! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Plystrebuser? altså når folk har en buse i nesa som gjør slik at det kommer en liten summelyd fra nesa hans/hennes hver gang han/hun puster med nesa? Det er søren meg uutholdelig ja! Endret 21. september 2008 av Tremolo Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja, fy faen det er passe irriterende!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Irriterer meg at ikke har begynt på exphil oppgaven enda. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Folk som har i nicket sitt "Søren altså " "Hvorfor gjorde du det? " "ÅÅÅÅ! DRITT UNGE!" og jeg spør "Hva er det for noe? hva shar skjedd?" så kommerh elvette selv: "INGENTING." DA KLIKKER JEG! HVIS DERE HAR DET I NICKET FOR OG FÅ OPPMERKSOMHET SÅ SI HVA DET GJELDER OG IKKE HA DET SOM EN HEMLIGHET! Og folk som ikke tar kjærlighet seriøst Er 15 år og aldri vært i noe forhold, og annenhver dag ser jeg en ny "Elsker deg **********" i nicket til noen og neste dage r det borte og bare en ":'(" i nicket, så en ny type neste dag. OG UTSEENDE HAR INGNETING OG SI FORBANNA IDIOTER! HENG DERE FJORTISSER SOM BARE TENKER "OMFG HAN ER STYGG! KOM DEG VEKK AS!" jeg blir så lei meg hvis jeg har "kjærlighets problemer" og folk sier "å herregud ikke noe værre altså?" nsuirgbrhrbu bfi > NASGJÆÅFIDB ås! Godt å få det ut pheew... Sorry for all capsen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 At jeg ikke kjenner nok folk til å finne fester i helgene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 at festen igår og fredagen har distrahert meg fra exphil. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 huff. Jeg hater at når det er søndag, og jeg har noen innleveringsoppgaver å gjøre til skolen, så ødelegger det følelsen av fri! Jeg tenker bare "jeg må legge meg tidlig for å få gjort disse oppgavene." og når jeg gjør dem, så tar det ikke timen engang. Jeg pleier å syns at alt skole arbeid tar så utrolig lang tid av en eller annen grunn. Det er det som irriterer meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vi snakker kun om 3sider her, men ak. Skal jo lage kylling også.. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tre sider går fort om du vet hva du skal skrive om, men det er liksom "Det er noe jeg ikke har gjort" følelsen som plager meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er min første innleveringsoppgave på NTNU også. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 At bilen min røk en uke etter at jeg fikk den! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) At bilen min røk en uke etter at jeg fikk den! Bestekompisen min sin lettmotorsykkel røk dagen han fikk lappen Endret 21. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vaske spy fra ruta du spydde ned fra andre etasje. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Å komme inn i en oppvarmet buss om sommeren som er så full at man må stå tett i tett... Blæh, gleder meg til vinteren... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Blæh, gleder meg til vinteren... It's like summer all over again, except it's cold! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Om vinteren ønsker jeg sommer, om sommeren ønsker jeg vinter. GAH... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer,du er norsk- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har fått sansen for en indisk listepop-sang! Shoot! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg