Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som har i nicket sitt "Søren altså :(" "Hvorfor gjorde du det? :(" "ÅÅÅÅ! DRITT UNGE!" og jeg spør "Hva er det for noe? hva shar skjedd?" så kommerh elvette selv: "INGENTING." DA KLIKKER JEG! HVIS DERE HAR DET I NICKET FOR OG FÅ OPPMERKSOMHET SÅ SI HVA DET GJELDER OG IKKE HA DET SOM EN HEMLIGHET!

Og folk som ikke tar kjærlighet seriøst :( Er 15 år og aldri vært i noe forhold, og annenhver dag ser jeg en ny "Elsker deg **********" i nicket til noen og neste dage r det borte og bare en ":'(" i nicket, så en ny type neste dag. OG UTSEENDE HAR INGNETING OG SI FORBANNA IDIOTER! HENG DERE FJORTISSER SOM BARE TENKER "OMFG HAN ER STYGG! KOM DEG VEKK AS!" :angry::mad::( jeg blir så lei meg hvis jeg har "kjærlighets problemer" og folk sier "å herregud ikke noe værre altså?" nsuirgbrhrbu bfi > NASGJÆÅFIDB ås! :realmad:

Godt å få det ut pheew... Sorry for all capsen.

Lenke til kommentar

huff.

Jeg hater at når det er søndag, og jeg har noen innleveringsoppgaver å gjøre til skolen, så ødelegger det følelsen av fri! Jeg tenker bare "jeg må legge meg tidlig for å få gjort disse oppgavene." og når jeg gjør dem, så tar det ikke timen engang. Jeg pleier å syns at alt skole arbeid tar så utrolig lang tid av en eller annen grunn. Det er det som irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...