Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet i snart 8 timer med flight computeren i et fly i FSX, men jeg får det faen ikke til å funke. Ser ut til at den lever sitt eget liv..

 

Jeg vet den fungerer og fikk hjelp med den over MSN, men så fikk jeg bluescreen og hele loggen for i dag forsvant så den supporten kan jeg bare glemme.

Endret av gilera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehehehe, vent til du blir like gammel som meg, så skal du se du endrer syn du og:P

Det DER irriterer meg!

 

"Vent til du blir [alder], så skal du se at du mener noe annet"

 

Blablaføkkingsbla, hvorfor skal det stoppe meg i å mene det jeg mener nå?

 

Hvis det irriterer deg er du ikke gammel nok til å forstå det enda ;)

 

Og hva mener du nå? At bare de som er akkurat fjorten år kan kalles fjortisser, og at ikke alle fjortisser er dumme? Fjortiss er et begrep jeg bruker på alle fnisejenter fra 13-19. Og alle liksomtøffe yo-yo gutter, gutter som spytter (?!?) og gutter som tror de er kjempetøffe når de står på hjørnet med røyken sin.

 

Jeg har innsikt nok til å skjønne at jeg vil forstå og vite mye mer når jeg blir så og så gammel. Livserfaring gir livsinnsikt. Kom ikke her å fortell meg at du som begynte på 1.året på videregående skal ha den samme livsinnsikten som meg som er 7 år eldre enn deg :)

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over narkisnaboene mine som gjør at jeg synes det er ekkelt å gå tur når det er mørkt ute.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hadde akkurat samme opplevelse som deg Batnobbit, en gammel klassevenn som har flyttet fra hjemstedet sitt (bor på hybel en random plass), ringer meg kl 9:06, og begynner å greve i mitt personlige liv, WTF?

Lenke til kommentar

 

Hehehehe, vent til du blir like gammel som meg, så skal du se du endrer syn du og:P

Det DER irriterer meg!

 

"Vent til du blir [alder], så skal du se at du mener noe annet"

 

Blablaføkkingsbla, hvorfor skal det stoppe meg i å mene det jeg mener nå?

 

Hvis det irriterer deg er du ikke gammel nok til å forstå det enda ;)

 

Og hva mener du nå? At bare de som er akkurat fjorten år kan kalles fjortisser, og at ikke alle fjortisser er dumme? Fjortiss er et begrep jeg bruker på alle fnisejenter fra 13-19. Og alle liksomtøffe yo-yo gutter, gutter som spytter (?!?) og gutter som tror de er kjempetøffe når de står på hjørnet med røyken sin.

 

Jeg har innsikt nok til å skjønne at jeg vil forstå og vite mye mer når jeg blir så og så gammel. Livserfaring gir livsinnsikt. Kom ikke her å fortell meg at du som begynte på 1.året på videregående skal ha den samme livsinnsikten som meg som er 7 år eldre enn deg :)

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over narkisnaboene mine som gjør at jeg synes det er ekkelt å gå tur når det er mørkt ute.

 

Nei, jeg mener ikke det, og ja, jeg skjønner at du har en annen mening nå.

 

Men, når folk bruker det "Du skjønner det når du blir eldre" som et argument i en diskusjon, i at "Jeg har feil, men er for ung til å skjønne det". Ja, jo, kanskje vedkommende har rett, men det stopper ikke meg i å mene det!

 

Det er som at de tror at jeg ikke har rett til å mene noe, fordi jeg er "i feil alder". Har ikke 16-åringer rett til å mene noe?

Lenke til kommentar
Hehehehe, vent til du blir like gammel som meg, så skal du se du endrer syn du og:P

Det DER irriterer meg!

 

"Vent til du blir [alder], så skal du se at du mener noe annet"

 

Blablaføkkingsbla, hvorfor skal det stoppe meg i å mene det jeg mener nå?

 

Hvis det irriterer deg er du ikke gammel nok til å forstå det enda ;)

 

Og hva mener du nå? At bare de som er akkurat fjorten år kan kalles fjortisser, og at ikke alle fjortisser er dumme? Fjortiss er et begrep jeg bruker på alle fnisejenter fra 13-19. Og alle liksomtøffe yo-yo gutter, gutter som spytter (?!?) og gutter som tror de er kjempetøffe når de står på hjørnet med røyken sin.

 

Jeg har innsikt nok til å skjønne at jeg vil forstå og vite mye mer når jeg blir så og så gammel. Livserfaring gir livsinnsikt. Kom ikke her å fortell meg at du som begynte på 1.året på videregående skal ha den samme livsinnsikten som meg som er 7 år eldre enn deg :)

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over narkisnaboene mine som gjør at jeg synes det er ekkelt å gå tur når det er mørkt ute.

 

Nei, jeg mener ikke det, og ja, jeg skjønner at du har en annen mening nå.

 

Men, når folk bruker det "Du skjønner det når du blir eldre" som et argument i en diskusjon, i at "Jeg har feil, men er for ung til å skjønne det". Ja, jo, kanskje vedkommende har rett, men det stopper ikke meg i å mene det!

 

Det er som at de tror at jeg ikke har rett til å mene noe, fordi jeg er "i feil alder". Har ikke 16-åringer rett til å mene noe?

 

Det er noe i det med at livserfaring er knyttet mot meninger og holdninger. Det er blant annet årsaken til at du ikke får stemme før du fyller 18. Det betyr selvsagt ikke at en 16 åring ikke har rett til å mene noe. Men vær forberedt på å skifte meninger her og der etter hvert som du blir eldre. Personlig så har jeg et annet syn på enkelte ting den dag i dag (er 20) enn når jeg var 16. Ting jeg aldri trodde jeg kom til å se anderledes på med årene :p Det varierer selvølgelig fra individ til individ. Ta eksempelet med yo-yo fjortiser siden det var oppe til diskusjon.

 

Jeg og en bekjent (begge 20 ) gikk i byn på vei til bussen. Vi så noen "yo-yo gangstere" på 16-17 år og plutselig sier den bekjente av meg "jeg kan ikke i helvette fatte at jeg oppførte meg sånn som det når jeg var på den alderen". Jeg er gald jeg slipper å si at jeg har oppført meg sånn noen gang, men tydelig at folk forandrer seg i variert grad ettersom de blir voksen.

 

Moralen er, du kan mene hva du vil i den alderen du er fordi det er det som er relevant for deg, men vær forberedt på kansje å skifte mening om enkelte ting i fremtiden. Derfor er det kansje nyttig å ha et øre åpent for eldre folk, men du har rett i at det betyr ikke i alle tilfeller at en eldre har "mer korrekt" syn enn en ung person, og jeg er enig i at å bruke alder som argumentasjon i en diskusjon ikke er et generelt bra argument.

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Ja, så klart er jeg jo forberedt på å forandre meninger! :) For 3 år siden syntes jeg f.eks Bladerunner var en drittfilm, men den dag idag liker jeg den veldig godt.

 

Men, som du også sa, at man kan bruke alderen som et argument, og mene det at jeg ikke kan, og ikke burde mene det jeg mener idag, fordi jeg, kanskje, vil mene noe annet om noen år, er jo helt feil.

 

Jeg mener det jeg mener idag, og jeg mener noe annet om noen år, mest sannsynlig.

 

Likevel må jeg kunne diskutere meningene mine med eldre, og fortsatt holde på de, selv om de både er barnslige og dumme.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at etter 20 dager med kraftig hjernerystelse så får jeg kraftig influensa + streptokokker, og jeg er nesten invalid as we speak, klarer ikke å gå i trapper, reise meg opp av stoler eller å stå opp av senga mi uten hjelp. Hater å være så hjelpesløs. Alle leddene mine kjennes ut som de har en strikk som trekker i motsatt retning av dit "jeg skal", og det gjør kjempevondt og gjøre noe som helst. + Våkne til prosjektilspying :thumbup:

Lenke til kommentar
Neeeei fikk fartsbot i fløyfjellstunnelen isted >< tror hvertfall det.. Kjørte i rundt 90 og speida som en gris etter fotoboks, men plutselig kom det et rødt blink ><. Men det merkelige er at det kom en fotoboks noen hundre meter etter dette og.. Kan det ha vært noe annet? Blink for at jeg kjørte uten lys elns...?

Det er to fotobokser i tunnelen:P Kjedelig. Men jeg har sett folk bli tatt i fotoboks der før, og da blinker det ganske kraftig. Men de nye boksene er vel kanskje litt mer diskre. Du får vente noen uker å se om det kommer noe ukjekt i posten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...