Niqābninja Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det er fordi fjortenåringer er tards, uten unntak sånn ca. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det er unntak..Mange og Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tja, mange av de som har begynt på videregående er jo ganske alrighte da. Men på ungdomskolen.... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nei du... Fjortisser på ungdomsskolen er oppskrytt..Det er mest i 8. og 9. det er mest fjortisser.. Da er det jentene som er værst..Lite gutter som er fjortisser! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hehehehe, vent til du blir like gammel som meg, så skal du se du endrer syn du og:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Smågutta me YO-caps å like stor genser som meg i høyde, de er fjortiser! Eplekjekk er de også, kaller deg drit, kunne asvaltert ansiktet dems! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Smågutta me YO-caps å like stor genser som meg i høyde, de er fjortiser!Eplekjekk er de også, kaller deg drit, kunne asvaltert ansiktet dems! Kunne ikke bli mer enig! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kunne ikke blitt mer uenig. Folk er forskjellige. Noen fjortiser er teite, noen er det ikke. Noen 20-åringer er teite, noen er det ikke. Jeg gidder faen ikke å tro meg bedre enn andre bare fordi de ikke er like gamle som meg, og synes det er irriterende at så amnge andre gjør det. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 De kalles fjortisser for en grunn. Når noen er fjortisser er det fordi de er barnslige, tror de er kule fordi de gjør noe spesielt. Ser ned på andre som ikke er som dem. Klart er mange fjortisser hyggelige! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kunne ikke blitt mer uenig. Folk er forskjellige. Noen fjortiser er teite, noen er det ikke. Noen 20-åringer er teite, noen er det ikke. Jeg gidder faen ikke å tro meg bedre enn andre bare fordi de ikke er like gamle som meg, og synes det er irriterende at så amnge andre gjør det. Her har du misforstått. Det at folk irriterer seg over fjortiser er ikke at de irriterer seg over 14 år gamle folk. Fjortis er et utrykk. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Smågutta me YO-caps å like stor genser som meg i høyde, de er fjortiser!Eplekjekk er de også, kaller deg drit, kunne asvaltert ansiktet dems! Sjeldent jeg har vært så ENIG! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kunne ikke blitt mer uenig. Folk er forskjellige. Noen fjortiser er teite, noen er det ikke. Noen 20-åringer er teite, noen er det ikke. Jeg gidder faen ikke å tro meg bedre enn andre bare fordi de ikke er like gamle som meg, og synes det er irriterende at så mange andre gjør det. Her har du misforstått. Det at folk irriterer seg over fjortiser er ikke at de irriterer seg over 14 år gamle folk. Fjortis er et utrykk. Ja, ok. Men det kan være så mye. Det er så mange faktorer som gjør en til "fjortis". Trenger fremdeles ikke være teit. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Eg er einig med Korka. Utruleg kjipt at med ein gong ein kjem i krangel med ein over 18, så får ein "fjortis" slengt i trynet. På skulen min er det ein del fjortisar i åttande og niande, men i tiande er det nesten berre jenter som er det. Og då meiner eg slike fjortis-jenter som er veslevaksne betrevitare med sterke, gale meiningar utan noko grunnlag som dei har for å kjenne seg smarte. Ikkje berre er dei usannsynleg irriterande i klasserommet med den overlegne innstillinga si, men dei er også mykje av grunnen til at eldre ser på ungdomsskulen som ein fjortis-koloni og at ein opp gjennom oppveksten ser på kristendommen som idiotisk. Der går dei med kors rundt halsen og seie dei er kristne og trur på Gud fordi då er dei så "spesielle", og argumenterer mot ateisme med "Kvifor feirar du jul viss du ikkje trur på Gud? Hæ? Hæ!?" Slike jenter gjer meg kvalm, og eg er glad eg ikkje omgås mange. Kort sagt, dei er grenselaust irriterande. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 "Kvifor feirar du jul viss du ikkje trur på Gud? Hæ? Hæ!?" Da sier du at jula orginalt var en hedensk høytid :----D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 "Kvifor feirar du jul viss du ikkje trur på Gud? Hæ? Hæ!?" Da sier du at jula orginalt var en hedensk høytid :----D Jau, og at namnet fortsatt er det originale, i staden for å kalle det Kristimesse eller noko liknande, men det har ingen effekt. Dei seie berre nei og er overlegne. Å knuse alle argumenter dei kjem med er ein smal sak, men det vert berre til at dei ignorerer det du seie. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hehehehe, vent til du blir like gammel som meg, så skal du se du endrer syn du og:P Det DER irriterer meg! "Vent til du blir [alder], så skal du se at du mener noe annet" Blablaføkkingsbla, hvorfor skal det stoppe meg i å mene det jeg mener nå? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det ho mener er vel at; Når du er i 20 års alderen kommer du også til å se "ned på" de som går på ungdomsskolen. (Tror jeg) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det DER irriterer meg! "Vent til du blir [alder], så skal du se at du mener noe annet" Blablaføkkingsbla, hvorfor skal det stoppe meg i å mene det jeg mener nå? Fordi du ikke har rett til å uttale at det er kult å skulke, snuse, gå med caps og drikke seg drita på noe hjemmemixa stuff . Stereotyper? Åja! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det ho mener er vel at; Når du er i 20 års alderen kommer du også til å se "ned på" de som går på ungdomsskolen. (Tror jeg) Hvorfor? Hvordan kan de som er 20 vite det? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 At jeg kommer til å bli i rotten form i morgen, kom nettopp hjem nå. Skal spise og drikke vann til den store gullmedalje for å skåne meg selv mest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg