medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det virker her hos meg Jeg synes det er en smule irriterende når en bruker annonserer at det er siste gang vedkommende skal skrive å lese på diskusjon, og så kan man i profilen til vedkommende se at siste gang h*n var innom var flere dager etter at h*n annonserte at det var siste gang. Ikke slik at jeg går og er sur og sånn, men kanskje litt mer "ha!" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg syns det er litt komisk, jeg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg syns det er litt komisk, jeg Ja! Men nærmere "irriterende-komisk" enn "hyggelig-komisk" Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 BARN SOM GLOR! Eller barn som skriker. Aaaaaaaah!! Gjentatte lyder (f eks tromming, nynning, sprette sprettball i veggen osv) gjør meg forsåvidt også lettere nuts. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Drittunger som hyl-griner når dem er med mor eller far og handler. Fy faen, nesten så jeg tar ungen og kastern gjennom butikk-vinduet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg syns det er litt komisk, jeg Ja! Men nærmere "irriterende-komisk" enn "hyggelig-komisk" Ja, selvfølgelig, men jeg blir mer oppgitt enn irritert. Litt sånn riste på hodet og le litt-oppgitt. Men samtidig litt irritert over at de absolutt skal få mest mulig oppmerksomhet før de liksom stikker. De popper jo opp med jevne mellomrom, syns jeg. Jeg tenker som så at om jeg skal stikke for godt, ville jeg heller gjort det stille. Altså, tenk om jeg ombestemte meg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Og du får sett om noen faktisk legger merke til det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Irriterende at Bare Egil-festivalen er avlyst >< Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 HERREGUD! Sitter og venter i telefonkø på å bestille legetime, så lenge at jeg går tom for penger. %¤#%" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Drittunger som hyl-griner når dem er med mor eller far og handler. Fy faen, nesten så jeg tar ungen og kastern gjennom butikk-vinduet. ? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Haha, u made my day. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nabo + sirkelsag = Kan de for helvette ikke komme seg til skogs og holde på med mikkmakk-rabalderet sitt der istedet? Neida! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Å ha en sånn jævla dott i det ene øret. Hadde det i hele går, og i dag så forsvant den, men nå kom den faen meg tilbake. Hadde det enda vært i begge øra, men neida. Har vært sjuk i snart en uke nå. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nye lure steder å legge ting Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 At snustråden er tjoka full med unger er noe irriterende, da innleggene er der etter. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Folk som tror de er så jævla voksne fordi de er over 18. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 at det aldri er noen gode seedere på torernts til spill >.< , filmer derimot.. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Og noe som irriterer meg mest i verden er at lillebroren min som er to år yngre enn meg (15) fikk lov til å ha vors i helga, noe jeg aldri har fått lov til. Og når jeg kommer hjem er det ingen hjemme, ingen mat, det lukter helt jævlig spy i kjellerstua, og resten av huset er dødskaldt fordi alle vinduene sto åpne. Dessuten var det dødsrotete, og det er så jævla urettferdig at han i det hele tatt får lov til å være alene hjemme, det fikk ikke jeg da jeg var 15, og det irriterer meg i hvertfall at han misbruker den tilliten han har fått. OG nå sitter jeg her i et rotete hus, alene, og det stinker spy i stua, og der står pianoet, men jeg gidder ikke spille, for det lukter så jævlig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Folk som klager på at man arbeider på dagen, er jo lov fra 7-20. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Folk over 18 som tror de er så jævlig voksne og har store fordommer mot folk under 18.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg