Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Det virker her hos meg :)

Jeg synes det er en smule irriterende når en bruker annonserer at det er siste gang vedkommende skal skrive å lese på diskusjon, og så kan man i profilen til vedkommende se at siste gang h*n var innom var flere dager etter at h*n annonserte at det var siste gang. Ikke slik at jeg går og er sur og sånn, men kanskje litt mer "ha!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er litt komisk, jeg :wee:

Ja! Men nærmere "irriterende-komisk" enn "hyggelig-komisk" :innocent:

Ja, selvfølgelig, men jeg blir mer oppgitt enn irritert. Litt sånn riste på hodet og le litt-oppgitt. Men samtidig litt irritert over at de absolutt skal få mest mulig oppmerksomhet før de liksom stikker. De popper jo opp med jevne mellomrom, syns jeg.

Jeg tenker som så at om jeg skal stikke for godt, ville jeg heller gjort det stille. Altså, tenk om jeg ombestemte meg :p

Lenke til kommentar

Og noe som irriterer meg mest i verden er at lillebroren min som er to år yngre enn meg (15) fikk lov til å ha vors i helga, noe jeg aldri har fått lov til. Og når jeg kommer hjem er det ingen hjemme, ingen mat, det lukter helt jævlig spy i kjellerstua, og resten av huset er dødskaldt fordi alle vinduene sto åpne. Dessuten var det dødsrotete, og det er så jævla urettferdig at han i det hele tatt får lov til å være alene hjemme, det fikk ikke jeg da jeg var 15, og det irriterer meg i hvertfall at han misbruker den tilliten han har fått. OG nå sitter jeg her i et rotete hus, alene, og det stinker spy i stua, og der står pianoet, men jeg gidder ikke spille, for det lukter så jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...