Ulriksen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Alle de reklamepausene som er på Visat 4 nå, tenkte jeg skulle se oppsummeringen av CL kampene, men de viser en gruppe så reklame så andre gruppen, arrrg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Din... din... din fildeler! Kjøper faktisk også plater. Bare det jeg laster, tørr ikke alltid og satse randomly på en plate eller ett instinkt. Show me mercy! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Irriterer meg grenseløst over fyren som bøffa 1000 kr fra meg min første dag på jobb, som jeg skulle bruke til lillehammer-tur i helgen for å besøke noen veninner, som jeg nå må kanselere da jeg ikke kan finansiere det! Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor skal alle drikke hele forbanna tia? Er jo bare meg igjen som ikke er på fylla hver helg. Alt man snakker om er de festene folk er på.. Når jeg snakker med venner hjemme er det eneste som skjer i helgene nettopp drikking. Har de ikke annet å foreta seg? dyrt er det og. Nei jeg har nok med å kjøre dem og heller tjene en slant på fest-taxi. Det finnes ingen drikkekultur i Norge! Turister ler av fulle Nordmenn og forstår ikke hensikten med å drikke seg sørpe full og krype hjem igjen! Ikke jeg heller! Ett par øl/drinker burde holde men det finnes ikke begrensinger! M Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Selv drikker jeg mye, og elsker å gå på fest og slikt. De som whiner om det får bare whine, jeg klager ikke over de som aldri gidder være med. Det som irriterer meg er folk som fiser på bussen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg drikker ikke mye når jeg er på fest, irriterer meg sterkt over de som blir sørpe og leiter etter bråk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ett bilde sier mer enn tusen ord. Hva med å kjøre en registry-check? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 At Crysis Warhead ikkje ble sendt fra Absoluttspill før i dag >: ( Kjipt å ikkje få et spill på realese.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nære naboar som snikrar om kapp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg drikker ikke mye når jeg er på fest, irriterer meg sterkt over de som blir sørpe og leiter etter bråk. Hva med de i midten? Ingen gratis pizza på meg idag . Skuffa.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Chokke; vil si at jeg selv tilhører de som er i midten, dvs at jeg blir beruset men ikke sørpe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Chokke; vil si at jeg selv tilhører de som er i midten, dvs at jeg blir beruset men ikke sørpe. Snakket om de som er sørpe, men ikke ute etter bråk. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ahh syns de er ille de og men. De ypper ihvertfall, de er bare irriterende, spess vis jeg bare er brisen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det som irriterer meg er folk som fiser på bussen. hehehehe nå måtte jeg le Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det som irriterer meg er folk som fiser på bussen. hehehehe nå måtte jeg le me 2... out loud Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Irriterer meg grenseløst: Folk som "vet" at sitt livs syn eller relgion er den ene og rette. Blir skikkelig irritert når folk må gå rundt å trykke spøkelses historiene sine på folk for å verve medlemmer. Folk som skal sloss/bråke for bråkens skyld. Folk som vil forby alt mulig fordi de selv ikke bruker en vare. "Å nei bare fodi ikke jeg bruker alkohol, tobakk, koffein og kondomer, da må vi jo forby røyk, alkohol, kaffe og uforpliktet sex." Går det ikke ann å la være å nyte f eks alkohol, men også tåle at det er tilgjengelig for de som vil bruke det ? Folk som snakker om ting de ikke har greie på i offentligheten og er med på å besemme det. Som i at Kristin Halvorsen utaler seg om kjernekraft. Ellers er det en rekke ting som irriterer meg, men ikke noe jeg tenker på lengre enn 5 minutter etter hendelsen. her kommer folk som sniker og fiser på bussen inn og sånne bagateller. En ting som kan være nevneverdig er folk som ikke bruker bliklys i trafikken, det er irriterende det. (De som ikke bruker blinklys er en betydelig faktor til kø og trafikk korker ) Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Yeah folk som ikke bruker blinklys når de skal svinge av irriterer meg noe så jævlig. Spess i rundkjøringer.. Er veldig ofte jeg driter i å bruke blinklys selv, men da er jeg hvertfall sikker på at INGEN ville hatt nytte av at jeg brukte det uansett. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg bruker ALLTID blinklys uansett om jeg er på en øde landevei uten andre biler . Dette fordi det er en god vane, og etterhvert blinker man hver gang uansett. Omtrent som med bilbeltet. Å ha på bilbelte før jeg starter bilen er en like stor selvfølge som å sette bilen i gir, eller ta ned håndbrekket. Jeg irriterer meg grønn over byens sjåfører som ikke klarer å trykke på gasspedalen sin etter at de har måttet stoppe på rødt lys. Tar de 400 meter å komme tilbake til fartsgrensa, og da er det allerede nytt lyskryss. Så ufattelig irriterende å kjøre i 30km/t i 50-sonen hver eneste dag til og fra jobb (jeg bor i sentrum, og jobber litt utenfor) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 At Fronter er nede og har vært det i 2 dager ... >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg