Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater fjortisser

Jeg hater sosser

Jeg hater "gang" folk

Jeg hater at folk nevnt ovenfor skal bry seg så jævlig med f.eks hva slags klær du har på deg, hvorfor du ikke gjør det, at man er rar og dum fordi man ikke bryr seg om å være kul.

 

Jeg hater trege folk, nervøse folk, folk som tror de er noe fordi de har mange "venner" eller blir sett opp til.

Jeg hater ukjente folk som bryr seg på gaten!

Lenke til kommentar
Jeg hater fjortisser

Jeg hater sosser

Jeg hater "gang" folk

Jeg hater at folk nevnt ovenfor skal bry seg så jævlig med f.eks hva slags klær du har på deg, hvorfor du ikke gjør det, at man er rar og dum fordi man ikke bryr seg om å være kul.

 

Jeg hater trege folk, nervøse folk, folk som tror de er noe fordi de har mange "venner" eller blir sett opp til.

Jeg hater ukjente folk som bryr seg på gaten!

Hvem er det du ikke hater da?

Lenke til kommentar

Hehe! Jeg hater vel bare de som tror de er noe hvis jeg tenker etter.

 

Jeg digger absolutt ikke meg sjøl. Det jeg mener med "venner" er at de mest populære har så mange rundt seg at man bør heller kalle dem folk man henger med. Det går vel mest på selvopplevde saker egentlig. Folk med venner er jo bare bra!

 

Jeg hater at folk skal bry seg alt for mye med hva du gjør og sier bare. Jeg er ikke noe asosial hater hvis noen tror det.

 

Hvis du virkelig leser det jeg hater, så vil du se at de jeg ramser opp er i samme kategori! Untatt treige og nervøse, de er bare irriterende når man virkelig har fått nok av dem.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle drikke hele forbanna tia? Er jo bare meg igjen som ikke er på fylla hver helg. Alt man snakker om er de festene folk er på.. Når jeg snakker med venner hjemme er det eneste som skjer i helgene nettopp drikking. Har de ikke annet å foreta seg? dyrt er det og. Nei jeg har nok med å kjøre dem og heller tjene en slant på fest-taxi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...