kloningen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, hater at folk med for eksempel en blogg skriver om seg selv i tredjeperson.. F.eks på info: John kåre er en oppegående og glad gutt på 94 år. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg hater fjortisser Jeg hater sosser Jeg hater "gang" folk Jeg hater at folk nevnt ovenfor skal bry seg så jævlig med f.eks hva slags klær du har på deg, hvorfor du ikke gjør det, at man er rar og dum fordi man ikke bryr seg om å være kul. Jeg hater trege folk, nervøse folk, folk som tror de er noe fordi de har mange "venner" eller blir sett opp til. Jeg hater ukjente folk som bryr seg på gaten! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg hater fjortisserJeg hater sosser Jeg hater "gang" folk Jeg hater at folk nevnt ovenfor skal bry seg så jævlig med f.eks hva slags klær du har på deg, hvorfor du ikke gjør det, at man er rar og dum fordi man ikke bryr seg om å være kul. Jeg hater trege folk, nervøse folk, folk som tror de er noe fordi de har mange "venner" eller blir sett opp til. Jeg hater ukjente folk som bryr seg på gaten! Hvem er det du ikke hater da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Seg selv antar jeg. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ...folk som tror de er noe fordi de har mange "venner" eller blir sett opp til... Så det er bare de som har mange venner, og ikke "venner", som er noe? Det er irriterte meg. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hehe! Jeg hater vel bare de som tror de er noe hvis jeg tenker etter. Jeg digger absolutt ikke meg sjøl. Det jeg mener med "venner" er at de mest populære har så mange rundt seg at man bør heller kalle dem folk man henger med. Det går vel mest på selvopplevde saker egentlig. Folk med venner er jo bare bra! Jeg hater at folk skal bry seg alt for mye med hva du gjør og sier bare. Jeg er ikke noe asosial hater hvis noen tror det. Hvis du virkelig leser det jeg hater, så vil du se at de jeg ramser opp er i samme kategori! Untatt treige og nervøse, de er bare irriterende når man virkelig har fått nok av dem. Endret 17. september 2008 av Disorder Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvorfor skal alle drikke hele forbanna tia? Er jo bare meg igjen som ikke er på fylla hver helg. Alt man snakker om er de festene folk er på.. Når jeg snakker med venner hjemme er det eneste som skjer i helgene nettopp drikking. Har de ikke annet å foreta seg? dyrt er det og. Nei jeg har nok med å kjøre dem og heller tjene en slant på fest-taxi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 "Det går jo an å ha det artigt uden alkohol" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 "Det går jo an å ha det artigt uden alkohol" Nei. Du må ha alkohol for å kunne ha det artig etter klokka 20.00 fredag og lørdag kveld. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Smør i kaken :DP.dp. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke godt å ha i signaturen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Haha. Fy faen, trodde det var et bilde du uploada Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Å betale regninger er helt sinnsykt kjipt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ikke godt å ha i signaturen Det finnes enklere måter å få ferie på. Endret 17. september 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 jeg vil anbefale at du fjerner det bildet fra signaturen din, ellers kommer moderatorene og tar deg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 De fjerna det! Fikk ikke warn en gang. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ett bilde sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ett bilde sier mer enn tusen ord. Skjønte ikke hva jeg så. Din... din... din fildeler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg