Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

1: Sony blir så mye bedre! ;)

2: ENDELIG! Jeg gjentar ENDELIG noen som sier det de mener om folk med akutt ADHD, hadde en i klassen en gang som hadde det.. husker at han utnyttet dette til det ultimate.. var så irriterende at det endte med at jeg banka han.. (ja vet det er teit, men etter 2 år med han i klassen fikk jeg nok) .. sier ikke at folk med ADHD er idioter, men mange av dem er det.. der finnes folk med ADHD som funker helt fint i et samfunn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1: Sony blir så mye bedre! ;)

2: ENDELIG! Jeg gjentar ENDELIG noen som sier det de mener om folk med akutt ADHD, hadde en i klassen en gang som hadde det.. husker at han utnyttet dette til det ultimate.. var så irriterende at det endte med at jeg banka han.. (ja vet det er teit, men etter 2 år med han i klassen fikk jeg nok) .. sier ikke at folk med ADHD er idioter, men mange av dem er det.. der finnes folk med ADHD som funker helt fint i et samfunn!

6186203[/snapback]

 

Riktig, og det er bortskjemte drittunger av noen bokstavbarn som ødelegger for oppegående ADHD-rammede.

 

Hva baserer du utsagnet om at Sony blir bedre på? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

iriterer meg over en par ting...

Folk som skriver U. Altså: "skal u nokke i helgen då?"

Folk som kriver meg eller deg slik: Mg Dg

Gutter som brur seg allt for mye om utseendem, og ikke kan handle kær på f.eks dressmann.

Her er en piczo side jeg fikk av en kompis på msn, som inneholder alle av punktene over :)

www.piczo.com/lacoste89

 

Leg spesiellt merke til gjesteboken! BWAHAHAHAHAHA

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

nå ble jeg irritert. I gjesteboken til han homoen var det en som hadde lagt igjen en veldig god melding som det oste kvalitet av;

 

May 26 2006 03:14 am

Nå skal du høre her din jævla femidritt!! om du ikke tåler kritikk, så kanskje du ikke burde lage en side med blinkende rosa overskrifter, bilder av deg selv i bar overkropp med en forbanna cowboyhatt!! det stinker homo lang vei, og når du legger sånt ut på nettet så må du faen skjønne hvor det fører. maken til idiot skal du faen lete lenge etter. så nå må du faen meg skjønne at du er en mann, og begynne å oppføre deg som en, din forbanna kjerring! kle deg som en mann, og oppfør deg som en mann! jævla romperytter...

 

OG SELFØLGELIG var det en jævla taper som skulle prøve å svare på den, men dreit seg ut. Ikke bare var det helt latterlig svar uten noen sterkere poeng enn ; å være homo er å like gutter, det var også masse irriterende skrivefeil.

 

Moralen er altså : Hvis du vet at du ikke er på samme bølgelengde som geniet over ; HOLD KJEFT!

Lenke til kommentar

jo, jeg kan sikkert komme litt tilbake til poenget her.

 

jeg hater mennesker som misbruker "jeg elsker deg". Jeg hater også de som mener at det bare er "non ord". Selfølgelig er det bare no ord, men det skal faen meg bety litt mer enn "kan du sende meg smøret".

 

Jeg irriterer meg over at hver gang det føles som livet mitt er helt på topp, skjer det noe som ødelegger alt.

 

Jeg irriterer meg over at faren min kan lage mer lyd når han tygger potetmos, enn hundre kvinner som tygger Wasa knekkebrød.

 

jeg hater de politimennene som tror de kan få deg til å sleike skoene dems fordi du har gjort noe som i utgangspunktet ikke burde være ulovlig.

Lenke til kommentar

Hahaha, Jimstar, jeg skjønner AKKURAT hva du mener.

 

Mammaen min spiser flatbrød til HVERT ENESTE måltid, og lyden som da lages kan drive en gal. Høres ut som 100 vaskemaskiner som durer og går, med en ekstra liten tvist av noe som høres ut som noen som sitter og klasser med grøt.

Jeg får frysninger!

*grøss*

Lenke til kommentar

* Folk som skriver dialekt.

* Folk som skriver dialekt, men som sier at dem ikke gjør det.

* Folk som ikke retter åpenbare stavefeil.

* Folk som skriver dialekt, men som ser at dem skal slutte.

* Folk som skriver dialekt.

* Folk som ikke skjønner at dialekt er noe dritt å lese.

* Folk som ikke skjønner at dialekt egner seg bare til prating.

* Folk som absolutt skal bry seg så om at andre snuser.

* Folk som tygger med åpen munn.

* Når datteren min skriker, så MÅ bestandig noen spørre "Hvorfor klyper du ungen?"

* Når folk bare plutselig kommer på besøk, når vi spiser middag, når jeg skal runke, når jeg vil se film, når jeg sover på sofaen, når vi er påtur til å legge oss ...

* Folk som sier at dem ikke kan gå med [insert klesplagg] fordi noen andre har kjøpt det samme.

* Når batteriene i fjernkontrollen nesten er tomme.

* Når vi er tomme for melk.

* Når folk ber oss på besøk, men drøyer i det lengste med å kjøre oss hjem (Har ikke lov til å kjøre bil).

* Hater den jævla bilen som har kostet så mye, men som det ikke er noen nytte i!

* Når noe på pcen henger, eller ikke fungerer som jeg vil.

* At TV2 og TVN ikke fungerer.

* Blir irritert når strømregningen kommer.

* At jeg forsover meg.

* 13åringer som tror at dem er så voksne, og at alle andre er barnslige.

* Når bussen er veldig forsinket.

* Når bussen går før tiden (og jeg ikke er med den)

* Når bussen kommer til normal tid, men jeg er litt forsinket.

* Når jeg er sulten men ikke vet hva jeg vil spise.

* Når jeg ikke får spille høy musikk.

* Når dama sier at jeg må legge meg (fordi hun skal), mens jeg egentlig ikke er trøtt.

* Når folk forklarer meg noe, som jeg har forklart dem først.

* Bla bla bla ..

Lenke til kommentar

Har sittet og tenkt i 10-15 min, og kommet fram til dette...

 

Jeg hater:

- At de tullingene på tv2 MÅ fortelle oss alt mulig drit om hva som kommer på Tv det neste døgnet, etter et program.

- Fotball-lag som kjøper opp alt som kan krype og gå av verdensstjerner, og dermed ødelegger fotballen.

- Den rød-grønne regjeringa.

- Norge.

- Når pc'n klikker.

- De over-religiøse

- Folk som tror de veit ALT.

- Innvandrere som ikke gidder innrette seg etter norske regeler og norsk kultur (jeg utdyper gjerne dette om nødvendig).

- Folk som ikke snakker norsk. ex: "hvem film så dere?"

- Msn-fjortis-språk: "cher'a? r d u driver m'a?"

- Når folk, da særlig gamlinger, kaller meg "Unge mann".

- Unger som griner. Spesielt på buss og fly...

- At jeg må fortelle fem av betjeningen at jeg bare kikker!!

- Sivilpoliti

- Når jeg bråvåkner, ser at det er 10 min til bussen går. Jeg forter meg og gjør alt som må gjøres, sprinter ned til en tom bussholdeplass, sjekker klokka og konstanterer at jeg er en time for tidlig ut...

- Folk som stjæler.

- Gamlinger som kommer på bussen, og venter med å ta opp lommeboka til bussjåføren sier hva det koster, selvom de_vet_hva det koster!

- Folk som dusjer tre ganger i måneden.

- Kjetil Rekdal.

- Folk som drar på fest/byn BARE for å slåss.

- Folk som ikke tåler en spøk/Folk som ikke har (selv)ironi - (jeg sikter til en bekjent av meg).

- Tele2 og de forbanna TEITE reklamene deres!

- Gode borgere som skal gjøre_ALT_riktig.

- Skolen

- Sensorer

- Når jeg er ut i god tid til bussen, er den for sen. Er jeg litt sen, er bussen tidlig...

- Pappagutter/sosser

- Nynorsk

- Tysk

- Når jeg ser på film med noen som har sett den før, og de hele tida skal si hva som skjer, eller "Hehe, se nå!"

- Telefonselgere

- Feit folk som ikke skjønner at de er feite, og fortsetter og døtte i seg baguetter og godteri.

- Hvis jeg spør ei jente om åssen karakter hu fikk, og får til svar "Dårlig", og etterhvert finner ut av hun fikk 4.

1. Dårlig er ingen karakter.

2. 4 er ingen dårlig karakter

- Jenter som løper til lærern og klager på karakteren sin.

- At jeg ikke får ha tinga mine for meg selv.

- At jenter kommer inn på alle fester, selvom de ikke er invitert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...