Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Foreldre, fy faen, er på vei til å bli kasta ut enda en gang... Kan vel umulig være lovlig med tanke på at jeg ikke er myndig enda?Er ikke du pappa? Endret 16. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Herregud, bare oppfør deg. Ord! Pluss èn Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er ikke pga. jeg ikke rydder rommet jeg blir/er på vei til å bli kasta ut, er mest pga. konflikter mellom meg og mora mi, allerede i kontakt med barnevernet. @Eplefe; Ja, blir pappa snart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Uhm. Tidligere har du sagt "Jeg ble far i ung alder" elns. Det blir jo feil om du ikke er blitt pappa enda. O.o Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Da får jeg beklage at jeg har skrevet feil på disse plasser det har skjedd. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg blir irritert når jeg hører den nye stemmen som er i TV3 og Viasat4 reklamene. Han gjør til stemmen så max at det høres bare dumt ut Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er ikke pga. jeg ikke rydder rommet jeg blir/er på vei til å bli kasta ut, er mest pga. konflikter mellom meg og mora mi, allerede i kontakt med barnevernet. @Eplefe; Ja, blir pappa snart. Tror ikke det er lett for en mor å godt at sin mindreårige sønn blir far ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Når man venter barn er det vel på tide med eget krypinn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Et eksempel: Ja, sånn jeg fikk meg unge. Ohyeah. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg blir irritert når jeg hører den nye stemmen som er i TV3 og Viasat4 reklamene. Han gjør til stemmen så max at det høres bare dumt ut Hvis det er den nye Champions leauge-stemmen blant annet, er jeg fullstendig enig. Greit at det ikke ses gjennom nåløyet når de velger ny fjernsynsstemme, men de bør i det minste velge en som kan uttale engelske navn riktig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 @Eplefe; så i det tilfelle skal jeg skrive "sånn får jeg meg unge"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 @Eplefe; så i det tilfelle skal jeg skrive "sånn får jeg meg unge"? "Sånn smalt jeg hu på tjukka." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 "Det er grunnen til at jeg får kid snart". Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er ikke pga. jeg ikke rydder rommet jeg blir/er på vei til å bli kasta ut, er mest pga. konflikter mellom meg og mora mi, allerede i kontakt med barnevernet. @Eplefe; Ja, blir pappa snart. Det er liksom når man får egne barn at konfliktene med mamma endrer seg lizzom Det er vel da man begynner å ta ansvar på egen hånd og flytter fra gutterommet som mor og far eier og bestemmer seg for å overleve helt alene Lykke til som pappa Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Etter min bok blir det feil for meg å skrive, "smalt" og "kid" ligger ikke i min ordbok. @trn100, Moren min vet ikke at jeg blir pappa snart så er ikke der problemet ligger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Du kan bruke unge i stedet for kid, og du kan si barn, du kan si "Det er grunnen til at jeg og kjæresten venter barn nå" etc., mulighetene er endeløse. Ei jente som bryr seg om meg og jeg bryr meg om hu, ikke noe stress med unge/unger elns. Hvorfor ikke stress? Du venter jo en. Endret 16. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Etter min bok blir det feil for meg å skrive, "smalt" og "kid" ligger ikke i min ordbok. @trn100, Moren min vet ikke at jeg blir pappa snart så er ikke der problemet ligger. Det viktigste er vel at hun innser at du er i ferd med å bli "mann" og behandler deg deretter, hvis ikke er det kanskje på tide? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) den kristne læreren vår... blander ALLTID kristensom inn i de andre faga! den irriterende sidemannen min..... ber han meg om å gjøre noe, og jeg nekter, sier han: "Eriiiik. -.- du er alltid så egoistisk." hva faen? jeg egoistisk? bare fordi jeg ikke vil låne ham et viskelær etter alt han har sagt? smiske med læreren gjør han også... også skal han bry seg om ALT mulig! og når noen snakker negativt til ham: "ikke bry deg." Jævla villsvinske kjøtthue av en bleiebruker..... EDIT: Skriveleif FTFW!!! Endret 16. september 2008 av Heizann Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 @Eplefe; Det du quotet som jeg har skrevet er slik jeg vil ha det men ikke har det og kommer heller aldri til å få det slik heller. @trn100; Er det hun ikke innser og flere som sier til hun at hun burde anse meg som en voksen men virker ikke som det når henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du kaaaan nå oppføre deg som en stor gutt og flytte ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg