Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir irritert når jeg hører den nye stemmen som er i TV3 og Viasat4 reklamene. Han gjør til stemmen så max at det høres bare dumt ut

Hvis det er den nye Champions leauge-stemmen blant annet, er jeg fullstendig enig. Greit at det ikke ses gjennom nåløyet når de velger ny fjernsynsstemme, men de bør i det minste velge en som kan uttale engelske navn riktig.

Lenke til kommentar
Det er ikke pga. jeg ikke rydder rommet jeg blir/er på vei til å bli kasta ut, er mest pga. konflikter mellom meg og mora mi, allerede i kontakt med barnevernet.

@Eplefe; Ja, blir pappa snart.

Det er liksom når man får egne barn at konfliktene med mamma endrer seg lizzom ;) Det er vel da man begynner å ta ansvar på egen hånd og flytter fra gutterommet som mor og far eier og bestemmer seg for å overleve helt alene :)

Lykke til som pappa :)

Lenke til kommentar

Du kan bruke unge i stedet for kid, og du kan si barn, du kan si "Det er grunnen til at jeg og kjæresten venter barn nå" etc., mulighetene er endeløse.

Ei jente som bryr seg om meg og jeg bryr meg om hu, ikke noe stress med unge/unger elns.

Hvorfor ikke stress? Du venter jo en.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Etter min bok blir det feil for meg å skrive, "smalt" og "kid" ligger ikke i min ordbok.

@trn100, Moren min vet ikke at jeg blir pappa snart så er ikke der problemet ligger.

Det viktigste er vel at hun innser at du er i ferd med å bli "mann" og behandler deg deretter, hvis ikke er det kanskje på tide?

Lenke til kommentar

den kristne læreren vår... blander ALLTID kristensom inn i de andre faga!

den irriterende sidemannen min..... ber han meg om å gjøre noe, og jeg nekter, sier han: "Eriiiik. -.- du er alltid så egoistisk." hva faen? jeg egoistisk? bare fordi jeg ikke vil låne ham et viskelær etter alt han har sagt? smiske med læreren gjør han også... også skal han bry seg om ALT mulig! og når noen snakker negativt til ham: "ikke bry deg." Jævla villsvinske kjøtthue av en bleiebruker.....

EDIT: Skriveleif FTFW!!! :w00t:

Endret av Heizann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...