Niqābninja Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Allikevel skulle denne karen ha grunn til å hate seg sjøl? O.o Pga mangel på melk? Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Allikevel skulle denne karen ha grunn til å hate seg sjøl? O.oPga mangel på melk? Det du gjør nå er det samme som jeg gjorde ovenfor, vridde om utsagnet, tolket litt - og la frem den versjonen. Det jeg sa, var at det var hans egen feil. Ja, ergo, han irriterer seg på sine egne feil. Vedkommende må selv ta til takke for denne irritasjonen ved at han for.eks ikke sjekket om det var nok melk igjen for å få laget en skål frokostblanding. Jeg sier at jeg aldri har hatet noe. Det vil da si at min tolkning angående hat og irritasjon er ganske lik. Jeg sier aldri at vedkommende skal hate seg selv. Det var det du som sa ved å bruke min tolkning av hele irritasjons-utsagnet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Det var du som sa at han hatet seg sjøl, da antar jeg at du har en grunn til at han skulle gjøre det, da han aldri sa han gjorde det sjøl. Irritasjon og hat er altfor langt fra hverandre til at de kan forveksles. Ikke engang om man har til gode å oppleve en av de. Dessuten burde tittelen på tråden være en god nok ledetråd til å unngå misforståelser. Endret 12. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sett at jeg skal på kurs mandag morgen klokken 8, i en by det tar 2 timer å reise til. Har jeg ikke lov å være litt irritert fordi jeg må stå opp klokken 5 om morgenen? Det er jo tross alt jeg som har bestemt meg for at jeg vil delta på kurset. Du kverrulerer! Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Misforsto? Dette er ingen misforståelse! Folk som går på gata sier, my god som jeg hater å gå i snøslafs! Selvsagt er ikke dette det fundamentale for hat, det er jo en irritasjon. Eller? Har jeg helt feil her? Dere bør klare å hjelpe meg med denne definisjonen! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Misforsto? Dette er ingen misforståelse! Folk som går på gata sier, my god som jeg hater å gå i snøslafs! Selvsagt er ikke dette det fundamentale for hat, det er jo en irritasjon. Men da skjønner du det jo? Så hvorfor skulle slaps være en irritasjon, men mangel på melk være hat på seg selv for at man ikke sjekka det? Posten over min post nå likte jeg. Dette kaller man hat. Man uttrykker litt mer enn ellers. Kanskje det kan være en påstand i en evt. definisjon! Nei, din sopp. Det er irritasjon. Noe vedkommende skreiv øverst i posten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Folk som ikke eier ydmykhet... Blir deprimert! Sikter ikke til noen her. Selv om det sikkert er noen. Endret 12. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Alle mine innlegg baserer seg på ens egen versjon av ordet irritasjon. Har du enda ikke forstått dette, så la vær å svar. Forøvrig, svar - greit å ha noe lesning her på jobb. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 iTunes nekter å sammarbeide i Vista 64bit. Gjelder forøvrig alle versjoner av iTunes. Gah! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 At de driver og sprenger like ved huset mitt. Samme her. I tillegg er det boring, saging og sveising fra kl sju om morgenen et par meter fra soveromsvinduet. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du kan jo flytte FRA oslo. Drittsted. Mhm, gleder meg til jeg skal flytte vekk... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ikke bare dere som plages med støy. De bygger Thon hotell over gata Utrolig nok greier jeg å ignorere det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 iTunes nekter å sammarbeide i Vista 64bit. Gjelder forøvrig alle versjoner av iTunes. Gah! Laste ned 64bit iTunes kanskje? Funker topp her... (har Vista ultimate 64bit, med 64 bit iTunes) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Idag er jeg så satans forbanna, en tulling som ikke holdt vikeplikten sin SMALT INN I SCOOTEREN MIN ! AARAGH! Jææh, bare hele bakre del av scooteren er SLÅTT INN, og gjett hvem som fikk det kjøttsåret ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er du like heldig som meg blir scooteren din kondemnert og du får penger til en ny en !! Jeg fik 13.000 for scooteren jeg hadde betalt 10.000 for bare et halvt år før ei smart kjerring kjørte inn i meg i ei rundkjøring Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 iTunes nekter å sammarbeide i Vista 64bit. Gjelder forøvrig alle versjoner av iTunes. Gah! Laste ned 64bit iTunes kanskje? Funker topp her... (har Vista ultimate 64bit, med 64 bit iTunes) Det er den jeg har prøvd. Det er hovedsakelig Apple Mobile Device Support som kødder (som ikke lar seg fikses heller). Akkurat nå irriterer jeg meg over Heiberg, Regjeringen og Kongehuset. Mangel på respekt, sløsing av penger og mangel på respekt er årsakene til irritasjonen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) At denne dagen kommer til å bli en lang og kjedelig dag m/uten lekser ; / Vil ut.. men ingen vil, arg ; O Endret 13. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Folk som rett og slett ikke gidder å parkere skikkelig, og gir totalt blanke i om andre kommer til og får parkert, er noe som irriterer meg ganske mye. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Våkne opp med 2 blåveiser, og ikke huske noe som helst. yay Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Våkne opp med 2 blåveiser, og ikke huske noe som helst. yay Hah! Sounds like someone didn't have great succsess? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg