Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Da kreves det at du har kollinr og legitimasjon. Har hentet mange pakker uten hentelappen.

 

Hm legitmasjon? JEg har aldri blitt spørt om leg. det eneste de spørr om "Hva er navnet på pakken da" ;p

 

jaja, kanskje det er bare den posten som er galt med ; O

 

Grunnen til at de som regel skal ha legitimasjon når du kommer med kun kollinr, er for å sjekke om at det er rikig person som henter pakken. Med kollinr kan hvem som helst hente pakken, derfor utleverer de den ikke uten å spørre om legitimasjon først. Men noen er sløve, har hentet en pakke for en kompis engang med kun kollinr, men de skal som sagt sjekke legitimasjon også.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater at Posten.no har en FAQ med totalt 10 spørsmål, hvorav mesteparten har åpenbare svar som du lett finner på førstesiden deres.

Likevel finner jeg ikke svar på mine spørsmål, som f.eks hva som kreves for å hente en pakke på posten uten hentelapp.

Du går dit med legitimasjon, forklarer hvordan pakken ser ut, evt hvor den er sendt fra.. Så finner de den til deg. Bare ikke dra i rushen.. Etter det får du beskjed om å kaste lappen

Lenke til kommentar
Det irriterer meg så jävlig at folk ikke kan väre venner med meg på grunn av min religion. Eneste forskjellen på meg og en som ikke er av min religion er at jeg tror på Gud og dem andre ikke tror. Hva i faen er så vanskelig med det? Det er da for faen ingen grunn til å ikke ville väre venner med meg! Og folk spör meg bestandig hvorfor dem aldri ser meg i byen etc. og bare sitter på hybelen min og stenger meg selv inne i mitt eget liv. Jeg har da for faen ingenting annet å gjöre. Skal jeg liksom ha en fest hvor eneste person er meg selv? Eller dra til byen og drikke kaffe med meg selv? Helevetes dritt!

 

Hmm. Rart det derre. Jeg har ikke brydd meg at du hadde en annen tro.

Men folk er enda redde. Start med klassen din viss du går skole.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Hater at Posten.no har en FAQ med totalt 10 spørsmål, hvorav mesteparten har åpenbare svar som du lett finner på førstesiden deres.

Likevel finner jeg ikke svar på mine spørsmål, som f.eks hva som kreves for å hente en pakke på posten uten hentelapp.

 

Idiotisk lesning må jeg si. Selvsagt har de 10 alt for lette spørsmål i en FAQ.

 

Faq er en forkortelse for FREQUENTLY ASKED QUESTIONS - ergo, teite spørsmål som krever null kompetanse å finne svar på. Har du spørsmål som krever litt mer enn "hvordan sender jeg en jakke til Oslo" - så sender du en mail eller ringer.

Lenke til kommentar
Hater at Posten.no har en FAQ med totalt 10 spørsmål, hvorav mesteparten har åpenbare svar som du lett finner på førstesiden deres.

Likevel finner jeg ikke svar på mine spørsmål, som f.eks hva som kreves for å hente en pakke på posten uten hentelapp.

 

Dette spørsmålet var så lett at posten regnet med at det ikke behøvde å stå blant de lette spørsmålene i FAQ'en.

 

Jin: Han sa ikke noe om hat. Han sa at det irriterte han. Big differense.

 

Og klisset etter sexen kan godt ha en sammenheng med den lukta du sliter med å få vekk fra det nyvaskede rommet ditt

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Klisset det? Har vel mer med det som kommer ut av den illeluktende kuken min, antar jeg. Uten at jeg har noen store vitenskapelige beviser å henvise til.

 

Big difference sier du. Liten sier jeg. Dette er jo subjektivt. Jeg tolket det som et hat. Ergo, vi er uenige, men igjen enige om uenigheten. Da er det greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...