Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Eksempel:

 

til tross for at jeg forsov meg en og en halv time, at det regna og blåste helt sinnsykt, at regnjakka mi er seks størrelser for liten, at jeg måtte plaske rundt i en elv for å se etter insekter og at jeg holdt på å dø av kulde, var turen koselig. likevel var jeg overlykkelig når jeg kom meg på bussen, og kunne tørke etter en klissvåt dag. jeg var kjempetrøtt, men i motsetning til lars (som sovna lett), ble jeg sittende våken hele turen. bading ble det også - på teodor. han hoppet uti for 300 kr , noe som kanskje virker som en bra deal, men der og da var det uaktuelt for alle andre bortsett fra han. vannet var nesten frossent og alle var iskalde. jeg fikk filma det, som mange andre, men jeg får ikke lasta opp den dumme filmen her på bloggen. men jeg har hvertfall noen andre freshe bilder fra turen. btw, gruppa mi (mathilde, ole og andreas) var faktisk ganske bra, og vi var spesielt flinke i båten.

 

Interessant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater disse mote-haterne som for.eks går ut i mot posten.

Enig.

 

Og en annen ting: Jeg irriterer meg grønn over nabohunden som de lar stå ute hele natta, som ligger på trappa med snuten i dørkarmen :( Han bjeffer 1 gang høyt og skjærende, som et fortvilt håp om å få slippe inn... Har man ikke rom eller tid til huns, så IKKE KJØP EN!!!

Lenke til kommentar

Det irriterer meg så jävlig at folk ikke kan väre venner med meg på grunn av min religion. Eneste forskjellen på meg og en som ikke er av min religion er at jeg tror på Gud og dem andre ikke tror. Hva i faen er så vanskelig med det? Det er da for faen ingen grunn til å ikke ville väre venner med meg! Og folk spör meg bestandig hvorfor dem aldri ser meg i byen etc. og bare sitter på hybelen min og stenger meg selv inne i mitt eget liv. Jeg har da for faen ingenting annet å gjöre. Skal jeg liksom ha en fest hvor eneste person er meg selv? Eller dra til byen og drikke kaffe med meg selv? Helevetes dritt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...