Coffey Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eksempel: til tross for at jeg forsov meg en og en halv time, at det regna og blåste helt sinnsykt, at regnjakka mi er seks størrelser for liten, at jeg måtte plaske rundt i en elv for å se etter insekter og at jeg holdt på å dø av kulde, var turen koselig. likevel var jeg overlykkelig når jeg kom meg på bussen, og kunne tørke etter en klissvåt dag. jeg var kjempetrøtt, men i motsetning til lars (som sovna lett), ble jeg sittende våken hele turen. bading ble det også - på teodor. han hoppet uti for 300 kr , noe som kanskje virker som en bra deal, men der og da var det uaktuelt for alle andre bortsett fra han. vannet var nesten frossent og alle var iskalde. jeg fikk filma det, som mange andre, men jeg får ikke lasta opp den dumme filmen her på bloggen. men jeg har hvertfall noen andre freshe bilder fra turen. btw, gruppa mi (mathilde, ole og andreas) var faktisk ganske bra, og vi var spesielt flinke i båten. Interessant? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Not really. Men uansett, at det er så forbanna lang ventetid på møbla som jeg har bestillt, irriterer meg (5-7 uker) Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Pedofili!! Irriterende og heselig Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det irriterer meg at bokhandelen på univ. ikke har alle bøkene jeg trenger, så jeg ligger 'litt' etter pensum. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Pedofili!! Irriterende og heselig Det er så jævlig irriterende å bli voldtatt i ræva av en 50år gammel mann Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ja, i allefall barnevakten Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Irriterer meg over at jeg ikke har fått kjøpt spanskbøkene mine enda Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Pedofili!! Irriterende og heselig Det er så jævlig irriterende å bli voldtatt i ræva av en 50år gammel mann Blir litt småirritert når folk spøker om dette. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Søtter BMC jeg, som har Totoro i avataren sin.. Irriterer meg over at jeg ikke har fått kjøpt spanskbøkene mine enda Blir irritert over folk som irriterer seg over tabu-belagte ting. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Pedofili!! Irriterende og heselig Det er så jævlig irriterende å bli voldtatt i ræva av en 50år gammel mann Blir litt småirritert når folk spøker om dette. Blir litt småirritert på folk som ikke vil forstå at jeg ikke spøker med pedofili generelt, men med måten han fremstilte det på Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) At jeg er syk og det føles som om noen har slått meg med balltre hele natta, når jeg våkner. Endret 11. september 2008 av co2 Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 At posten er utrolig lite effektive. De kunne heller brukt pengene de kasta bort på en stygg logo, på å effektivisere postgangen. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hater disse mote-haterne som for.eks går ut i mot posten. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Den ekstra barshen som alltid kommer rett etter at du har tørka deg Endret 11. september 2008 av gilera Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hater disse mote-haterne som for.eks går ut i mot posten. Enig. Og en annen ting: Jeg irriterer meg grønn over nabohunden som de lar stå ute hele natta, som ligger på trappa med snuten i dørkarmen Han bjeffer 1 gang høyt og skjærende, som et fortvilt håp om å få slippe inn... Har man ikke rom eller tid til huns, så IKKE KJØP EN!!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Du kan jo ringe inn en liten bekymringsmelding til mattilsynet/politiet. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hater at Posten.no har en FAQ med totalt 10 spørsmål, hvorav mesteparten har åpenbare svar som du lett finner på førstesiden deres. Likevel finner jeg ikke svar på mine spørsmål, som f.eks hva som kreves for å hente en pakke på posten uten hentelapp. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da kreves det at du har kollinr og legitimasjon. Har hentet mange pakker uten hentelappen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da kreves det at du har kollinr og legitimasjon. Har hentet mange pakker uten hentelappen. Hm legitmasjon? JEg har aldri blitt spørt om leg. det eneste de spørr om "Hva er navnet på pakken da" ;p jaja, kanskje det er bare den posten som er galt med ; O Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det irriterer meg så jävlig at folk ikke kan väre venner med meg på grunn av min religion. Eneste forskjellen på meg og en som ikke er av min religion er at jeg tror på Gud og dem andre ikke tror. Hva i faen er så vanskelig med det? Det er da for faen ingen grunn til å ikke ville väre venner med meg! Og folk spör meg bestandig hvorfor dem aldri ser meg i byen etc. og bare sitter på hybelen min og stenger meg selv inne i mitt eget liv. Jeg har da for faen ingenting annet å gjöre. Skal jeg liksom ha en fest hvor eneste person er meg selv? Eller dra til byen og drikke kaffe med meg selv? Helevetes dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg