Brian Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Republikanere. Kapitalister. Folk. Atomer Kvarker Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 "MSN-samtaler" på forum Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg er HES enda!! Kjedelig å måtte igjenta meg selv hundre ganger fordi kunden sier "hæ??". Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Rundet akkurat 4 år uten en eneste dag syk, nordmøring vettu, ikke lett å ta knekken på de. Irriterer meg at jeg må opp tidlig i morra også, jeg vil sove! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 kremt. jeg er nordmøring og syk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 lololololololol hun var nordmøring :!: Snakker om backfire av Brian... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kvarker Idiotier. . Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 kremt. jeg er nordmøring og syk Weak! Økologiprøve i naturfag irriterer egentlig noe veldig akkurat nå xD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Men jeg er faktisk sjeldent syk da hehe. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det irriterer meg at med en gang det blir mindre enn 15 grader ute så kan ikke jeg gå ut uten skjerf, da blir jeg bare så utrolig snørrete i halsen Jeg irriterer meg også over folk som sier at de er syke og blir hjemme fra skolen p.g.a. en knøttliten forkjølelse. Det synes jeg rett og slett er svakt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg irriterer meg også over folk som sier at de er syke og blir hjemme fra skolen p.g.a. en knøttliten forkjølelse. Det synes jeg rett og slett er svakt. Eller jobb. En liten hodepine, eller vond hals er ikke god nok grunn i mine øyne. Særlig ikke når det skjer ofte Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg irriterer meg også over folk som sier at de er syke og blir hjemme fra skolen p.g.a. en knøttliten forkjølelse. Det synes jeg rett og slett er svakt. Tror ikke det er på grunn av forkjølelsen de blir hjemme . Lenke til kommentar
Grindv1k Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 - Bloggere, jeg gir blanke faen i hva folk mener, slutt å tro du er så viktig.- Hykleriet og rasismen til FRP. - At man i USA stemmer nesten kun på grunnlag av "showet." - At det er så mye piss på TV. - Religiøse som tror de er bedre enn andre. - Pengemangel. - Lobbyvirksomhet. - Egen latskap. Alle selvmotsigelsene i denne posten! Irritasjon! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tror ikke det er på grunn av forkjølelsen de blir hjemme . Hehe, vel da er de noen skulkende idioter uansett. Helt enig Zaroos. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 - Bloggere, jeg gir blanke faen i hva folk mener, slutt å tro du er så viktig.- Hykleriet og rasismen til FRP. - At man i USA stemmer nesten kun på grunnlag av "showet." - At det er så mye piss på TV. - Religiøse som tror de er bedre enn andre. - Pengemangel. - Lobbyvirksomhet. - Egen latskap. Alle selvmotsigelsene i denne posten! Irritasjon! Forklaring hadde vært greit. Når det gjelder den første, er det vesentlig forskjell på å legge fram noen linjer på et forum og det å drive en offentlig dagbok i mange år. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hva er gæernt med bloggere? Blogger der folk skriver sin mening er jo interessante da! Derimot blogger der folk skriver hva de gjør er rene sovepillene. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Alle har blogg om dagen. Jeg tror ikke folk bryr seg stort om hva jeg gjør på hver dag? "I dag har jeg vært på senteret. shoppet et par sko og to tshirts" WOW!! Det er sikkert jævli interessant å lese:D Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er så ekstremt spennende <3 "Også har jeg jobbet i hele går, så nå har jeg 1000 kroner jeg planlegger å bruke på 2 tights, 1 tskjorte og 1 genser." Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) I dag stod jeg opp klokken halv 12 for og fare på skolen. 2 timer med kjedelige timer. Åh søren innlevering til i morgen, jeg og kompisen måtte sitte på skolen til 7 for og få den ferdig. Da vi kom hjem spiste jeg 2 hamburgere til middag og kompisen min pytt-i-panne fløtegranitert. Så ringte en annen kompis for og teste ut 3G'n på sitt nye Telehor abb siden et selskap skiftet side fra Netcom som så suger balle i NordNorge og er helt på vidda når det gjelder utbygging av sendere (ikke engang på VIDDA er de, stakkars Finnmarkværinger). Senere på kvelden koser jeg med gjennsyn av Mister Bean i filmen Hollyday + en time med filmen Abyis før leggetid. Rett før fire på natta bestemte Lord Grÿllwotth seg og skjekke ut hva som skjer på Diskusjon.no Forumet. Etter det skal han pusse tenna sine og legge seg mens han surfer på kanalene på sin Uber 37" Tv som ser akkurat passe ut for hybelen. Supert. Blogger er artige. Hah hah hah..,,.,., PS: This was a reallife situation for Lord Grÿllwotth and his SUPER BEST FRIENDS! Endret 11. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg