Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg antar, at dere tror jeg har en dårlig hygiene? Ut fra deres svar, selvsagt. Den påstanden dere har vil jeg gjerne ha meg frabedt. Dette er et åpent forum, hvor vi kan si hva vi vil, uten å bli hakket på! Har jeg ikke rett?? :blink:

Sier bare at det er noe av det verste jeg vet jeg.. Akkurat som at en person hater å gå i begravelser. Fordi om at han har et hat mot begravelser, så er ikke vedkommende automatisk en seriemorder. Og ja, du KAN se paralellen her. Takk!

Lenke til kommentar

Nei. Man kan ikke det.

Og når du velger å skrive noe på ett "åpent forum", så må du også godta at folk kommenterer det du skriver. Hvis du ikke takler at du får kommentarer, fjern deg. Da har du ikke noe her å gjøre.

Og ja, vi antar at du ikke vasker deg i skrittet når det lukter "kuk" på soverommet ditt.

Lenke til kommentar

Selvsagt sier du, selvsagt sier jeg. Da er vi enige da. Finne meg i? Det er vel iiiinget problem det vel! Synes bare det er morsom lesning jeg. Et lite eventyr fra en ellers kjedelig jobb.

Føler vi ligger på samme linjespor jeg, dragen, om jeg husker rett. Et velvalgt kallenavn ! Dette mener jeg! :)

Lenke til kommentar

Hahahah! Off...

Jeg irriterer meg over folk som får innfall og skaffer seg en gratis blandinshund. Kult med hund da sikkert! Koster da ikke så mye med hund? Mat og leker bare...

Og så blir bikkja syk og må ha en operasjon som koster 105000. OPS? avlive kanskje?

Skulle ønske folk kunne tenke litt lengre enn til nesetippen før de anskaffer seg kjæledyr.

Lenke til kommentar

- Bloggere, jeg gir blanke faen i hva folk mener, slutt å tro du er så viktig.

- Hykleriet og rasismen til FRP.

- At man i USA stemmer nesten kun på grunnlag av "showet."

- At det er så mye piss på TV.

- Religiøse som tror de er bedre enn andre.

- Pengemangel.

- Lobbyvirksomhet.

- Egen latskap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...