Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det irriterer meg at folk sliter ut ord som betydde noe før, men som er blitt utvannet nå. Folk bruker ordet genialt om en oppskrift eller en episode av Prison Break, nazist om en lærer som krever inn lekser dagen de skulle leveres og pedofil om en 40-åring som er sammen med en 25-åring. Det blir for dumt. Rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ARGH! Jeg slo tommelen min noe sykt på jobben i dag! Den er helt hvit på den ene siden, og blå på den andre! Pluss at jeg fikk bot i dag!! ARGH!! "¤%&"¤%/&"¤%/"%&/#%&/#¤%&(¤&/(¤&/(¤&/(¤&/qopæqjipææaiherohiæaerglæah takk. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det irriterer meg at folk sliter ut ord som betydde noe før, men som er blitt utvannet nå. Folk bruker ordet genialt om en oppskrift eller en episode av Prison Break, nazist om en lærer som krever inn lekser dagen de skulle leveres og pedofil om en 40-åring som er sammen med en 25-åring. Det blir for dumt. Rett og slett for dumt. 7162771[/snapback] Dette har irritert meg grusomt lenge også. Jeg laget vel en post om det også. Jeg er like lei ordet "dog" også. Folk bruker det kun for å virke mer artikulert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 For det meste brukes "dog" for å unngå å starte en setning med en konjunksjon. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!!!!!!!11 7166007[/snapback] Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!!!11 7166007[/snapback] Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden. 7166047[/snapback] stemmer det, me hvorfor skuddsikker skole? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!11 7166007[/snapback] Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden. 7166047[/snapback] stemmer det, me hvorfor skuddsikker skole? 7166165[/snapback] Du har vel fått med deg at det ikke er bokstavelig talt en skuddsikker skole? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ordet "genialt" er bare å kaste på søppelhaugen. Det mest utvannede ordet i år 2006. "Dette spillet er genialt", "Jeg hadde et genialt svar på naturfagspørsmålet", "Denne Linkin Park-sangen er genial". Makes kitty cry. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er vanvittig lei folk som syns "skriveleif" er en morsom vri på ordet "skrivefeil" Det er lizzom bare såå uut, assa! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Iriterer meg på leavers i dota... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 irriterer meg over at så stor del av verdens befolkning er religiøse, og det er ingenting jeg kan gjøre med det Lenke til kommentar
Axes Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Haha, helt enig Steffyboy. Alle fjortisser og folk som tror dem har litt peiling på musikk, film osv, bruker ordet genialt overalt. What's the point? Er jo ikke alt som er genialt, dem bruker det på galt vis. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Eneste som virkelig irriterer meg, er mennesker som lar seg irritere av alt mulig småting. Argh. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 iriterer meg at de pengene jeg skal tjene til sklen under operasjon dagsverk går til en så vanvittig teit ting som skuddsikker skole, det brurde MYE MYE YMEM MEMEYMYEMEYMYEME heller gått til å gi folk som sultar mat!!11 7166007[/snapback] Jeg irriterer meg vanvittig mye over den holdningen der. Hva faen hjelper det å bare pøse på med mat og medisin? Det er tusen ganger bedre å bruke pengene på utdanning, slik at de kanskje kan heve seg fra u-landsgjørma en gang. At det blir litt mindre folk i et overbefolket land er helt i orden. 7166047[/snapback] stemmer det, me hvorfor skuddsikker skole? 7166165[/snapback] Du har vel fått med deg at det ikke er bokstavelig talt en skuddsikker skole? 7166393[/snapback] neivel? er det ikke sånn at folk ikke skal kune drepe de inne på skolen=? eller tar jeg feil=? Det er skuddsikre vinduer og vegger? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 neivel?er det ikke sånn at folk ikke skal kune drepe de inne på skolen=? eller tar jeg feil=? Det er skuddsikre vinduer og vegger? 7168026[/snapback] Da vil jeg foreslå å skaffe den nødvendige informasjonen før du legger inn et innlegg. Kampanjen "Skuddsikker Skole" går ut på å gi barn som er i krigsherjede områder i Nepal et godt og trygt utdanningstilbud, og skikkelig opplæring til lærerene. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 neivel?er det ikke sånn at folk ikke skal kune drepe de inne på skolen=? eller tar jeg feil=? Det er skuddsikre vinduer og vegger? 7168026[/snapback] Da vil jeg foreslå å skaffe den nødvendige informasjonen før du legger inn et innlegg. Kampanjen "Skuddsikker Skole" går ut på å gi barn som er i krigsherjede områder i Nepal et godt og trygt utdanningstilbud, og skikkelig opplæring til lærerene. 7168230[/snapback] ååååå. i så fall så er det teit navn på prsjektet bør heller hete "Prosjekt: gjør fattigskoler bedre" ol Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 7168776[/snapback] (8)ro ro ro din båt(8) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Irriterer meg på StepMania (DDR-spill) at sangen "Died in your arms tonight" på Heavy plutselig skal pøse på med tilfeldige skritt som overhodet ikke ser ut til å holde noe takt! Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Irriterer meg med personer som skriver navnet sitt etter innlegget. Skriv det i signaturen ffs, det er det den er der for. Endret 28. oktober 2006 av Wazu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg