Coffey Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tenkte ikke på uthenging, bare et eksempel på hva det var Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Snakk om bilder man la ut i skjul-ta grunnet innholdet som ble bedt om å plasseres i en annen tråd fordi enkelte ikke klarer å la være å trykke på skjul-tagsene. Ingen av bildene brødt med forumets retningslinjer, bare litt lettere NSFW. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 At posten sin sporingstjeneste ikkje funker nå Vil se kor langt pakken med senderen til flyet mitt har kommet Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 At posten sin sporingstjeneste ikkje funker nå Vil se kor langt pakken med senderen til flyet mitt har kommet +1 vet ikke hvor min nye acer er Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skulle bytte tre vifter og nå har jeg to dype kutt i fingrene, uansett hva jeg skal gjøre så kutter jeg meg opp og blør overalt. Jævla nazikabinett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skulle bytte tre vifter og nå har jeg to dype kutt i fingrene, uansett hva jeg skal gjøre så kutter jeg meg opp og blør overalt. Jævla nazikabinett. Brøt ut i latter her nå. . Takk. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 at media blåser opp alt som har med dommedag å gjøre. Digg med angst ... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "Restart computer to finish installation." Og selvsagt med kun ett valg: "OK" Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skulle bytte tre vifter og nå har jeg to dype kutt i fingrene, uansett hva jeg skal gjøre så kutter jeg meg opp og blør overalt. Jævla nazikabinett. Brøt ut i latter her nå. . Takk. Bare hyggelig. OT: Irriterer meg at katodene mine bestemte seg for å takke for seg, og nå som jeg endelig har fått kassa på plass og ferdig montert. Neida, da må jeg bestille opp nye katoder og kabinettet må fremdeles stå delvis demontert inntil jeg får skaffet nye katoder. Brenn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 "Restart computer to finish installation." Og selvsagt med kun ett valg: "OK" Eller ignorere infoen og fortsette. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Å sitte LENGE med følelsen om at et nys er like rundt hjørnet! Satt slik i hele går kveld. Til slutt nøs jeg 8 ganger på rad Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Når man sitter og venter på at Get-folka skal plukke opp telefonen, det går 20 min, og først da får man beskjed om at de ringer tilbake pga stor pågang Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Å herregud! Jeg nyser alltid to ganger. Har hatt et par stykker på rad, men det er sjeldent. Er du tett i nesen og el? isåfall.. eksploderte hjernen din? Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Stanken av kuk på et nyvasket soverom! Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det nye "stjernesmell" prosjektet! Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Siden du har totoro, støtter jeg deg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Sensasjonsjournalistikken til VG og DB. "VERDEN GÅR UNDER!" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Stanken av kuk på et nyvasket soverom! Hva med å vaske den? Eller vask hånda....? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Bmc, Klager du på LHC? Det er jo fett! En annen ting. Når naboen har så høy vekkerklokka at jeg blir vekt! Endret 10. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg