EspnV Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Isolasjon irriterer meg! kløe i 4 dager etter den driten! Jeg er tømrerlærling og kan fortelle deg at man blir tålig immun etterhvert. Jeg også men å krype på et loft med w-takstoler der høyeste punkt er maks 1meter høyt så klør det litt. klør enda jo Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Kanskje han gjør det med vilje Hahahahahhaha. Kan forestille meg det "Oooh, jeg er så ond. SÅ OND. Hun vil aldri legge merke til at det er meg. Jeg er en superninja!" Må være en person med et interessant privatliv. Endret 8. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noe av det værste jeg vet er folk som ikke kan å parkere. Under tahitifestivalen hang jeg i vinduet i ei uke :!: Kjefta på folk som prøvde å parkere utenfor, selv om det var satt opp sperre. Der har du noe jeg lett kunne funnet på å gjøre - Jeg hadde tilogmed likt det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 For å si det sånn.. det var nesten så jeg klådde meg på puppen når jeg kjefta !!! :!: Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 At jeg ikke greier å gjøre en dritt før dagen er over. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Isolasjon irriterer meg! kløe i 4 dager etter den driten! Jeg er tømrerlærling og kan fortelle deg at man blir tålig immun etterhvert. Jeg også men å krype på et loft med w-takstoler der høyeste punkt er maks 1meter høyt så klør det litt. klør enda jo Kjenner til det opplegget ja. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er ikke et irritasjonsmoment, men bare litt morsomt. Zaroos og L_C er begge to på Topp 10 lista om flest innlegg i denne tråden. Er ikke jenter alltid i godt humør da? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Yep, men det er takket være at vi får "blåst ut" litt i denne tråden , slik at vi kan være glade og fornøyde IRL Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Den smileyen ser bare kåt ut, L_C. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 At brødet mitt har mugna så jeg ikke får mat i dag >< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er ikke et irritasjonsmoment, men bare litt morsomt. Zaroos og L_C er begge to på Topp 10 lista om flest innlegg i denne tråden. Er ikke jenter alltid i godt humør da? Vi ligger vel ganske bra an i denne hyggelige tråden og. hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 "MSN Messenger feilmelding 80004005" Jeg får den ca en gang i måneden og må slette listcache.dat for å fikse problemet og så resettes alle innstillinger og alt slikt. Kjedelig er det >< Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 L_C jeg sier at du skal legge ut spikere jeg enda morsommere det, spess vis han må fort av gårde. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Når man jobber med nettverksproblem 15timer en dag og 4 timer dagen etter og løsningen på problemet er å koble ut en stikkontakt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 L_C jeg sier at du skal legge ut spikere jeg enda morsommere det, spess vis han må fort av gårde. Hvis han har punkteringsfrie dekk da? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Når man jobber med nettverksproblem 15timer en dag og 4 timer dagen etter og løsningen på problemet er å koble ut en stikkontakt Aha! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Når man jobber med nettverksproblem 15timer en dag og 4 timer dagen etter og løsningen på problemet er å koble ut en stikkontaktAha! Man føler seg ganske ille da. Får trøste meg med at ingen andre fant utav det heller.. Og at jeg tjente 2500 på et døgn Endret 9. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Moderatorer som tror vi ikke leser retningslinjene og finner på ting. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Gi et eksempel da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei, for det er sånt man skal ta opp med moderatoren på PM, dessuten vil jeg ikke henge ut noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg