Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er litt trist at dere på ramme alvor diskuterer hvorvidt man er kul eller ikke om man hører på for eksempel Metallica.

Var ikke det vi diskuterte men ja ok.

Og det virker som om den "3dagers regelen" i kidnappings-saker bare gjelder fattige/mellomklasse folk.

Det var ikke det det begynte som i alle fall.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over:

Folk som har ulik mening om et eller annet du liker og prøver å "konvertere" deg over til å ikke like det...

f.eks at jeg satt å så på tegnefilm/anime/film/whatever så kommer det "Hva er det som er så morsomt/spennende/osv med det" og etter at du svarer så kommer de med "det så ut som det suger" eller "hvordan gidder du?"

Og irritasjonen ligger dybt, hvorfor i helvette skal folk blande seg inn i ting du driver med og så prøve å forandre dine meninger så at de får det som de vil?

Spesielt er wow geeks ekstremt ivirge på å få meg til å spille spillet deres. De gir pina meg aldri opp heller, samme greia med folk som ser anime også. Vil jeg se/spille det så gjør jeg det selv frivillig, ikke fordi noen står å maser hull i hodet på meg.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

At jeg går på F****** Linje 4 Bergkrystallen, men så er det pokker meg feil

skilt opp så det er linje 5 til vestli!

Så havner jeg på støgge carl berner og må snu tilbake til tøyen hvor jeg ankommer 1 sec.

etter at den ordentlig linje 4 har gått. Jeg må vente 30 min!

FY flate

fy flate

omg

Lenke til kommentar

Forkjøla! Dessuten er min kjære bortreist hele uka og kommer ikke tilbake igjen før fredagskvelden . Det er 1,5 år siden sist jeg tilbragte en natt borte fra han , og nå skal han være borte i 4 :cry: Og siden jeg skal overraske han med å pusse opp soverommet mens han er borte må jeg sove på en madrass på stuegulvet ...

Lenke til kommentar
At jeg går på F****** Linje 4 Bergkrystallen, men så er det pokker meg feil

skilt opp så det er linje 5 til vestli!

Så havner jeg på støgge carl berner og må snu tilbake til tøyen hvor jeg ankommer 1 sec.

etter at den ordentlig linje 4 har gått. Jeg må vente 30 min!

FY flate

fy flate

omg

Been there, done that. Havnet på linje 6 - ringen og måtte gå av på Carl Berner :wee: .

Særdeles lite gøy.

Lenke til kommentar

Vi holder på å planter plen i ei skråning ved siden av innkjørselen vår (som ligger nær en parkeringsplass andre bruker)

For noen dager siden oppdaget samboeren min bilspor i jorda i denne skråninga. Vi lurte begge på hvilken idiot det var som hadde klart det kunstykket det er å kjøre oppi der. Neste dag gransket jeg sporene og kom til konklusjonen at hjulsporene var identiske med hjulene mine... men jeg kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg hadde klart dette. Jeg er ikke heeelt idiot heller.

Så i dag etter jobb var jeg utenfor og luftet hundene før middag. Da så jeg en av de som hadde parkert på naboparkeringsplassen. En mann i en ganske ny stasjonsvogn. Han rygget bakover. Bakover. Oppover . Opp i skråninga vår, Lengre opp. Og så ned igjen . WTF???

Jeg ble stående å glane og gape. Handlingslammet. Hva slags idiot er dette? Han kan glede seg til NESTE GANG. Da skal jeg ta meg en tur bort og spørre han hva han tror han driver med. STUPID

Lenke til kommentar

Hehehe, men det er liksom meningen at det skal begynne å spire og gro der før vinteren setter inn (slutten av august, beg. av september er beste tiden å så gress på ) .. Nånei, jeg tror det blir mye artigere å snakketil han! *gledeseg*

"Hey! Undskyld, du driver og kjører i skråningen min, tror du at du kanskje kan lære deg å rygge på veien istedet?"

EDIT: Når jeg tenker meg om er det nok en viss underholdningsverdi i å legge ut spikere også...

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Kanskje han gjør det med vilje :p

Det gjør han i såfall til en enda større taper :innocent: Surkjerring som jeg er irriterer jeg meg også over tankeløse folk som skal besøke noen av de som bor i vårt bygg/nabobygget og som parkerer slik at de som har carport (med plass til 5 biler) ikke kommer seg hverken ut eller inn. Når jeg sier at de ikke kan stå der spør de "åh, men hvor skal vi stå da? Parker i gata, tards ... (og etterpå oppdager jeg at de har prestert å feilparkere i gata (for nærme gatehjørne) . Da må jeg vurdere om jeg vil være surfittenaboen som sier fra nok en gang, eller om jeg skal la de få bot...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...