Lightningwolf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=525755 De kunne ikke bare la saken dø ut? Faen heller jeg trodde vi var ferdig med dette nå, jeg er så lei den saken og all oppmerksomheten den har fått at jeg spyr snart. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Og ja, Mustaine eier James og Kirk (kommer fra en som foretrekker 'tallica, så copy/paste min venn). Godt å høre. Skjeldent jeg ser metallicafolk som klarer å tilstå at bandet "deres" har mangler. Hei, Eivind! =D =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Å spøke med Downs syndrom og lignende er respektløst overfor personer med slike lideser, og slikt tillater vi ikke på forumet. En del innlegg med slikt samt noen personkarateristikker er fjernet. Skal ikke se bort fra at noen av dere vil få en av de mindre hyggelige PM-ene fra meg også. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=525755 De kunne ikke bare la saken dø ut? Faen heller jeg trodde vi var ferdig med dette nå, jeg er så lei den saken og all oppmerksomheten den har fått at jeg spyr snart. Madeleine er død, get over it Samt at foreldra er så jævlig falske og graver etter penger fra overalt Endret 7. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvilke bevis har du? Ikke kom med slike uttalelser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva er sjansen for at den kidden fortsatt er i live da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det vet vi ikke, og vi trenger ikke kommer med slike uttalelser. "Kidden" er ikke funnet, og kan fortsatt være i live. Og siden vi ikke vet at hun er død, så kan vi anta at hun er i live. Ville du likt det om folk gikk rundt og sa at ungen din var død? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tror det i grunn har gått opp for de for lenge siden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei, men jeg ville ikke lagd så stor sak at jeg selv ble minnet på det 10 ganger om dagen. Ville ikke prøvd å få sympati av hele verden, og sist men ikke minst. Jeg ville ikke løpt i gangen og ropt "ungen min er kidnappet" når ungen kunne ha gått et sted selv, heller ikke lagt igjen blodspor på veggen eller juget om når jeg var utenfor hotellet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg synes det er litt trist at dere på ramme alvor diskuterer hvorvidt man er kul eller ikke om man hører på for eksempel Metallica. Var ikke det vi diskuterte men ja ok. Og det virker som om den "3dagers regelen" i kidnappings-saker bare gjelder fattige/mellomklasse folk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det irriterer vettet av meg at Madeleine har fått all denne oppmerksomhetet, og alle disse menneskene og ressursene man bruker på å finne akkurat henne, til tross for at tusenvis av andre barn også blir kidnappet hvert år. Bare fordi hun hadde et søtt ansikt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det irriterer vettet av meg at Madeleine har fått all denne oppmerksomhetet, og alle disse menneskene og ressursene man bruker på å finne akkurat henne, til tross for at tusenvis av andre barn også blir kidnappet hvert år. Bare fordi hun hadde et søtt ansikt. og fordi foreldrene er rike Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Folk som ikke skjønner kø-konseptet. Står i burgersjappa og skal bestille, så kommer det to idioter og stiller seg foran meg. "Hallo der, køen fortsetter bak meg". Ingen hører. Folkeskikk, hva er det? Enig, en annen vinkling! Du står og studerer ett bilde, en TV eller noe lignende da det kommer folk og stiller seg rett foran deg! Du er liksom bare et spøkelse..... Folk må da vise litt hensyn eller gir de bare faen.... M Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg er syk! Edit: Og at alle på skolen her skal velge designerlaptoper, og herregud så det skjærer i hjertet når de sier prisen. Endret 8. september 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg er syk! Edit: Og at alle på skolen her skal velge designerlaptoper, og herregud så det skjærer i hjertet når de sier prisen. Designer laptop? Aldri hørt om? Utdyp? M Endret 8. september 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 En av idiotene i gata hvor jeg bor syntes det var en god ide å spille DDE på full guffe klokken 4 i natt! Hjalp ikke å lukke vindu engang. Hadde så lyst å gå meg en tur å finne ut hvem det var. Har skjedd flere gang at det er spilt svært høy musikk midt på natta eller grytidlig om morgenen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Pianolakk, touchpanel, flipskjermer, innrissede tribaler og farger. Utdypt nok? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Åååh, jeg skal så sinnsykt ha en sånn fin i børstet aluminium med gullkanter i kremfarge med gullpynt. De er så søte. Også en limegrønn. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg irriterer meg over: Folk som har ulik mening om et eller annet du liker og prøver å "konvertere" deg over til å ikke like det... f.eks at jeg satt å så på tegnefilm/anime/film/whatever så kommer det "Hva er det som er så morsomt/spennende/osv med det" og etter at du svarer så kommer de med "det så ut som det suger" eller "hvordan gidder du?" Og irritasjonen ligger dybt, hvorfor i helvette skal folk blande seg inn i ting du driver med og så prøve å forandre dine meninger så at de får det som de vil? Så er det religøse folk da, jeg blir sint når f.eks jeg ser på TV og i et eller ana tragisk har skjedd: "jeg ba til gud om at han/hun skulle få leve/bli funnet" osv... greit nok at folk er ute av seg, men at de skal understreke religionen uansett hva som skjer. Og når de blir glade over at folk blir reddet så gir de gud all æren og så vidt nevner reddningsmannskaper og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg