Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Megadeth, Maiden, Ac/Dc folka er akkurat like ille de også, huff.Er jaggu ikke lett gitt. Forskjellen er at det faktisk er kvalitet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Megadeth, Maiden, Ac/Dc folka er akkurat like ille de også, huff.Er jaggu ikke lett gitt. Forskjellen er at det faktisk er kvalitet Ikke begynn.. Skjønner hva du mener. Det blir som når du går inn i en gitar-butikk og det sitter en drøss med idioter som knapt kan å spille gitar der og spiller gjennom hver eneste Metallica-låt de kan. Det er irriterenes det. Blir som å vokse opp på en avsidesliggende øy, bli kalt satanist for å høre på gammel-metallica, mens alle "rebellene" (som var det i en uke iallefall) hørte på Sort-Albumet, gah.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Brenesle er no dritt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hey, Black album er bra, jo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Megadeth, Maiden, Ac/Dc folka er akkurat like ille de også, huff. Bull fucking shit all the fucking way. Dæven så mange gloider som skulle pålegge folk fakta i denne tråden da. Hverken Maiden, Megadeth eller AC/DC har en like stor andel av fans på ungdomskolenivå som metallica. Det alene gjør at påstanden din er apebæsj. I tillegg er det ingen av de bandene som får kidsa til å tro de er hardcore metallhuer med bein i nesa, med unntak av kanskje Megadeth. Eneste hake der er at det ikke finnes en jævla fjortiss i hele verden som foretrekker Megadeth over Metallica. Fjortisser som er dumme nok til å tro metallica er THA WORLD har enkelt og greit ikke god nok musikksmak til å like skikkelig thrashmetall. Jeg har aldri i hele mitt liv sett en 14år gammel idiot med sort hår, åpenbart farget selv, vandrende rundt i Megadeth t-skjorte og det enkelt og greit fordi de ikke finnes. De få på den alderen som liker Megadeth oppfører seg ikke som barneskolejenter. I tillegg kan jeg legge til at det er hestemøkk av Lars er en sugen trommis. Skulle likt å se halvparten av kjøtthuene som påstår det spille sangene han spiller. At han er langt fra verdens beste derimot, det er helt riktig. Mannen kan faen meg spille trommer, men han kan ikke spille trommer på nivået til endel andre ekte musikere. Hey, Black album er bra, jo. Black album er av ca like høy kvalitet som ei Britney-skive når det kommer til progressivitet og lytterglede. Forskjellen er at det faktisk er kvalitet Good shit *high five* Endret 7. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Megadeth, Maiden, Ac/Dc folka er akkurat like ille de også, huff. Bull fucking shit all the fucking way. Dæven så mange gloider som skulle pålegge folk fakta i denne tråden da. Hverken Maiden, Megadeth eller AC/DC har en like stor andel av fans på ungdomskolenivå som metallica. Det alene gjør at påstanden din er apebæsj. I tillegg er det ingen av de bandene som får kidsa til å tro de er hardcore metallhuer med bein i nesa, med unntak av kanskje Megadeth. Eneste hake der er at det ikke finnes en jævla fjortiss i hele verden som foretrekker Megadeth over Metallica. Fjortisser som er dumme nok til å tro metallica er THA WORLD har enkelt og greit ikke god nok musikksmak til å like skikkelig thrashmetall. Jeg har aldri i hele mitt liv sett en 14år gammel idiot med sort hår, åpenbart farget selv, vandrende rundt i Megadeth t-skjorte og det enkelt og greit fordi de ikke finnes. De få på den alderen som liker Megadeth oppfører seg ikke som barneskolejenter. I tillegg kan jeg legge til at det er hestemøkk av Lars er en sugen trommis. Skulle likt å se halvparten av kjøtthuene som påstår det spille sangene han spiller. At han er langt fra verdens beste derimot, det er helt riktig. Mannen kan faen meg spille trommer, men han kan ikke spille trommer på nivået til endel andre ekte musikere. Hey, Black album er bra, jo. Black album er av ca like høy kvalitet som ei Britney-skive når det kommer til progressivitet og lytterglede. Du har ikke tenkt på at jeg uttaler meg på grunnlag av personlig erfaring fra der jeg vokste opp? Og en hjernedød fanskare er like hjernedød om gjennomsnitts-fanen er 30 eller 12. Jeg er lei av folk som til liv og død ikke klarer å høre at folk har forskjellige oppfatninger av "sine" band, men jaja. Endret 8. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja greit, hva er idiotiskt nå da? Eller er det feil at en liten del AC/DC fans (f.eks) er så inni gamperumpa trangsynte at de mener at bandet er hevet over all kritikk? Hvis du påstår at de ikke finnes, er det nok du som farer med mest bullshit her min venn. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Folk som mener det er kun Metallica-fans som oppfører seg som fanboyz deluxe. Saken er at slik er det med hver eneste fanskare til større band. Hvis du svarte meg så er jeg fullstendig klar over det, men akkurat nå rundt releasen til den nyeste Metallica skiva er det de som roper høyest. Er Metallica fan selv, og ingenting er så flaut som å være på byen og overhøre andre 'tallica tards som står og benekter det enkle faktum at Lars suger på trommer. Megadeth, Maiden, Ac/Dc folka er akkurat like ille de også, huff. Er jaggu ikke lett gitt. I tillegg vil en metallica fan nekte å høre på AC/DC, Megadeth og visa versa. Var faktisk en hardbarka metallica fanboy jeg snakka med som ikke hørte på Megadeth av den grunn at han ene fyren i følge han oppførte seg toskete da han var i Metallica. Og når jeg spør han om han faktisk har hørt musikken så svarer han selvfølgelig at det har han gjort. Men så litt senere på dagen setter jeg på ei Megadeth låt og han klør seg i hue over hvilken artist det er, og idet jeg røper navnet utbryter han æsj og kaster seg på cd spillern og skifter sang, til master of puppets selvfølgelig. For det er jo kun the black album som duger, alt annet på jord suger jo. Hvorfor skal de være så trangsynte og ikke høre på flere enn kun ett band. Jeg har absolutt ingen problemer med å høre på verken Metallica, Megadeth eller AC/DC, men så er ikke jeg fanboy heller, jeg hører på musikken som er det viktigste. Endret 7. september 2008 av Brian Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Folk som mener det er kun Metallica-fans som oppfører seg som fanboyz deluxe. Saken er at slik er det med hver eneste fanskare til større band. Hvis du svarte meg så er jeg fullstendig klar over det, men akkurat nå rundt releasen til den nyeste Metallica skiva er det de som roper høyest. Er Metallica fan selv, og ingenting er så flaut som å være på byen og overhøre andre 'tallica tards som står og benekter det enkle faktum at Lars suger på trommer. Megadeth, Maiden, Ac/Dc folka er akkurat like ille de også, huff. Er jaggu ikke lett gitt. I tillegg vil en metallica fan nekte å høre på AC/DC, Megadeth og visa versa. Var faktisk en hardbarka metallica fanboy jeg snakka med som ikke hørte på Megadeth av den grunn at han ene fyren i følge han oppførte seg toskete da han var i Metallica. Og når jeg spør han om han faktisk har hørt musikken så svarer han selvfølgelig at det har han gjort. Men så litt senere på dagen setter jeg på ei Megadeth låt og han klør seg i hue over hvilken artist det er, og idet jeg røper navnet utbryter han æsj og kaster seg på cd spillern og skifter sang, til master of puppets selvfølgelig. For det er jo kun the black album som duger, alt annet på jord suger jo. Hvorfor skal de være så trangsynte og ikke høre på flere enn kun ett band. Jeg har absolutt ingen problemer med å høre på verken Metallica, Megadeth eller AC/DC, men så er ikke jeg fanboy heller, jeg hører på musikken som er det viktigste. Ble som når jeg spilte Accept for en som mener AC/DC er gudesendt, han hørte faen ikke forskjell. Og Dave Mustaine vs Metallica diskusjonen er nok metal-undergrunnens mest oppbrukte og forkastelige diskusjon, klarer man faen ikke å høre på god musikk(personlig smak) , uavhengig av hvilken artist det er, har man problemer med seg selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 og skifter sang, til master of puppets selvfølgelig. For det er jo kun the black album som duger, alt annet på jord suger jo.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fnis. Sjangerelskere krangler om samme sjanger . NRK!!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 NRK!!!! At NRK har sluttet med SP er irriterende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ja greit, hva er idiotiskt nå da? 1. Metallica er lett å høre på. Fjortisser tror de er kule om musikken de hører på er litt utenfor den vanlige popskalaen. De "kule" fjortissene hører altså på metallica. 2. Megadeth er ikke lett å høre på. Fjortissene liker musikk som er lett å høre på, altså hører de ikke på Megadeth. De hører isteden på Metallica. 3. AC/DC er lett å høre på, men det er også et band ALLE har hørt, kommer til å høre eller liker. Derfor er det ikke kult lenger, så de "kule" fjortissene vender seg heller til Metallica. 4. Iron Maiden er lett å høre på ... samme som posten over. Men det finnes selvfølgelig hardcore fanboys av alle bandene, forskjellen er at majoriteten går til Metallica, med Maiden på en god andre. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor du i det heletatt dro inn Megadeth i denne diskusjonen, ikke AC/DC heller. God poeng Brian. Jeg hører på Megadeth, Iron Maiden, AC/DC og St. Anger, skiva alle de true Metallicafansene ikke kan høre på, fordi bandet bevegde seg vekk fra de gamle drittskivene. Og ja, at de gamle skivene er dritt er subjektivt, resten er ca. fakta. Og Dave Mustaine vs Metallica diskusjonen er nok metal-undergrunnens mest oppbrukte og forkastelige diskusjon, klarer man faen ikke å høre på god musikk(personlig smak) , uavhengig av hvilken artist det er, har man problemer med seg selv. Sier du bare fordi du vet Mustaine eier metallica med en hånd på ryggen =D Fra spøk til revolver, der skal folk få mene akkurat hva de vil selv. Det som derimot er fakta er at Mustaine er en langt bedre gitarist enn hva Kirk eller James noen gang kommer til å bli. Men vi må alle huske at Manowar eier hele bunten i barskhet. I love the smell of usaklighet in the morning. Endret 7. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja greit, hva er idiotiskt nå da? 1. Metallica er lett å høre på. Fjortisser tror de er kule om musikken de hører på er litt utenfor den vanlige popskalaen. De "kule" fjortissene hører altså på metallica. 2. Megadeth er ikke lett å høre på. Fjortissene liker musikk som er lett å høre på, altså hører de ikke på Megadeth. De hører isteden på Metallica. 3. AC/DC er lett å høre på, men det er også et band ALLE har hørt, kommer til å høre eller liker. Derfor er det ikke kult lenger, så de "kule" fjortissene vender seg heller til Metallica. 4. Iron Maiden er lett å høre på ... samme som posten over. Men det finnes selvfølgelig hardcore fanboys av alle bandene, forskjellen er at majoriteten går til Metallica, med Maiden på en god andre. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor du i det heletatt dro inn Megadeth i denne diskusjonen, ikke AC/DC heller. God poeng Brian. Jeg hører på Megadeth, Iron Maiden, AC/DC og St. Anger, skiva alle de true Metallicafansene ikke kan høre på, fordi bandet bevegde seg vekk fra de gamle drittskivene. Og ja, at de gamle skivene er dritt er subjektivt, resten er ca. fakta. Virker som om du har misforstått meg litt her(?), jeg snakker på tvers av alder, ikke om fjortisser. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men det er fjortissene som er verst, eller hva? Og de det er flest av? Selvfølgelig er det det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Spørs hva definisjonen av fjortiss er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fjortiss er et nivå en er på psykisk, ikke fysisk. Min søster på 21 år er fjortiss som bare det og hun er langt over 14år. Hei Rebecca! =D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Men det er fjortissene som er verst, eller hva? Og de det er flest av? Selvfølgelig er det det. 40 år gamle raddisser er ikke akkurat åpne de heller (snakker om de som er hjernevasket, ikke alle 40åringer), men joda, sånn sett er det vel det, men der jeg kommer fra f.eks er det like mange AC/DC fjortisser som 'Tallica, kan hende det er et unntak dog, veldig lett å uttale seg på eget grunnlag. Og ja, Mustaine eier James og Kirk (kommer fra en som foretrekker 'tallica, så copy/paste min venn). Fjortiss er et nivå en er på psykisk, ikke fysisk. Min søster på 21 år er fjortiss som bare det og hun er langt over 14år Raddissene mine kan vel kastes innunder den betegnelsen også. Endret 7. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg hater "walla walla" folk! Fins ikke noe mer irriterende enn slike.. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg synes det er litt trist at dere på ramme alvor diskuterer hvorvidt man er kul eller ikke om man hører på for eksempel Metallica. Immanuel_Kant har allerede kartlagt hele musikkjungelen, finn på noe nytt. I tillegg er (nesten) alle like bastante og bruker presensformen av verbet "å være" (heter verbet "å være" eller bare "være"?) uhemmet. Dessuten bruker dere ord som "apebæsj" og "fjortiss". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg