Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Fordi? Det finns så lite respekt, folkeskikk og generell forståelse at det er til å spy av. Kan riktignok si at det er ironisk at jeg vil skyte noen på det grunnlaget, men jeg mister strengt tatt tolmodigheten. Hva har alle sammen gjort mot deg og dine verdier? Endret 7. september 2008 av Camrot kommentar på slettet innlegg er fjernet Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Fordi? Det finns så lite respekt, folkeskikk og generell forståelse at det er til å spy av. Kan riktignok si at det er ironisk at jeg vil skyte noen på det grunnlaget, men jeg mister strengt tatt tolmodigheten. Hva har alle sammen gjort mot deg og dine verdier? Fordi de faen leter bare etter en mulighet til å sloss og utnytte folk. Om ikke det er grunnlag til å hate så vet faen ikke jeg! Endret 7. september 2008 av Camrot Fjernet kommentar på slettet innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jojo, men ikke alle vel? Misliker slike folk jeg med Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vær så snill. Respekter ka andre irritere eg øve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Må nu få spørre hvorfor han skal skyte dem i kneskålen da! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Har vel strengt tatt allerede forklart hvorfor. Vi har alle vært utsatt for slike type mennesker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, det har du. Jeg sa det til Den Brutale osv. Slike personer ER irriterende. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jojo, men ikke alle vel? Misliker slike folk jeg med Er bare så uforståelig at det kan finnes så mange av slik en sort. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 De fleste tror at de kan oppføre seg akkurat sånn de vil (og gjerne sånn de ikke tør i andre sammenhenger) bare de har litt promille. Idioter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hjernevaska Metallica fans. Endret 8. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Folk som mener det er kun Metallica-fans som oppfører seg som fanboyz deluxe. Saken er at slik er det med hver eneste fanskare til større band. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Folk som mener det er kun Metallica-fans som oppfører seg som fanboyz deluxe. Saken er at slik er det med hver eneste fanskare til større band. Ergo alle metal- og rockehuer. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe, kan så være. Synes det er gøy jeg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Finn dere en annen plass å diskutere musikk. Musikkdelen av forumet, for eksempel. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 At jeg er verdens dårligste fisker. Vel, kanskje det er mer morsomt enn irriterende. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kommentarene til artiklene på itvavisen.no De ligger et sted mellom frustrerene og underholdene. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Modern voldtok nettopp håret mitt. Gah, Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) du over: godt til deg det! Jeg er syk! Forkjøla og drit. :/ Endret 7. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Folk som mener det er kun Metallica-fans som oppfører seg som fanboyz deluxe. Saken er at slik er det med hver eneste fanskare til større band. Hvis du svarte meg så er jeg fullstendig klar over det, men akkurat nå rundt releasen til den nyeste Metallica skiva er det de som roper høyest. Er Metallica fan selv, og ingenting er så flaut som å være på byen og overhøre andre 'tallica tards som står og benekter det enkle faktum at Lars suger på trommer. Megadeth, Maiden, Ac/Dc folka er akkurat like ille de også, huff. Er jaggu ikke lett gitt. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skjønner hva du mener. Det blir som når du går inn i en gitar-butikk og det sitter en drøss med idioter som knapt kan å spille gitar der og spiller gjennom hver eneste Metallica-låt de kan. Det er irriterenes det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg