Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 but ur not. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 I hear you ... That's true - Except that I am. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg ser hva du sier,men jeg forstår ikke va du sa. Vent, what? Dette er ganske OT foresten. EDIT: Mikashu er en dust Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 "I just wanna' tell you how i'm feeling!" Jeg har den på hjernen! My brain just got Rick roll'd! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Oppdaga et hull i den ene hjulbuen på bilen min som er stort nok til å få inn håndball. Jeg hater veisalt! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Døråpnertelefonen til hybelen. Dør av hjerteinfarkt hver gang den ringer. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ^På min hybel har de visst glemt akkurat den detaljen. Man hører at noen prøver å ringe på, men hvor i all verden skal jeg gå for å åpne. Sære greier. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) ^På min hybel har de visst glemt akkurat den detaljen. Man hører at noen prøver å ringe på, men hvor i all verden skal jeg gå for å åpne. Sære greier. Til utedøra? Endret 6. september 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Må tusle ned tre etasjer for å åpne, jeg. Eller slippe nøkkelen ut av vinduet. Endret 6. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bitches som flørter åpenlyst med folk og hinter til diverse for så å si i fra at de holder på med en annen, og at de "aldri mente å såre" noen og at de fortsatt vil treffes og "se hva som skjer". Faen heller, ikke gidd å "holde av" noen, det er et annet menneske med følelser du snakker om her. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Til utedøra? Nei, til døra inn til hybelen min ... Finner liksom ikke ut av det. Men sånn alvorlig talt, jeg ser ikke helt poenget med ringeklokker utenfor bygningen ... Hvis man ser bort ifra varselet om at noen gjerne vil inn. Skarstad: Kjenner til den ... Jeg bor i 4. etasje Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Problemer med PC-en er irriterende.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Folk som ikke skjønner kø-konseptet. Står i burgersjappa og skal bestille, så kommer det to idioter og stiller seg foran meg. "Hallo der, køen fortsetter bak meg". Ingen hører. Folkeskikk, hva er det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Da en kjapp en i leggen med beinet. Da flytter de seg bakover. Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Folk som utnytter deg, for så å kaste deg vekk... dere vet hvem dere er! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Folk generelt på byen en lørdagskveld. Hadde jeg hatt muligheten skulle jeg skutt den alle i knærne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Da versta eg veit, e når eg e heilt sikker på at eg e ferdige å drita. Så kjeme da ein sabla attpåklatt som vil ut ITTE eg e ferdige! og då e da inn på do igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dialekt er vel ikke lov i dette forument? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fordi? Det finns så lite respekt, folkeskikk og generell forståelse at det er til å spy av. Kan riktignok si at det er ironisk at jeg vil skyte noen på det grunnlaget, men jeg mister strengt tatt tolmodigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg