Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 :!: ikke fult såå fit, men du er ikke langt unna. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Folk som bruker skolenettverket til å laste ned musikk og filmer... Kan de ikke gjøre dette hjemme? Til helvete med de... Endret 4. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er det noe i veien med Volcom? Jeg har en Volcom-knebukse Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Teit å tatovere et eller anna klesmerke på kroppen, imo, uansett hvilket merke det er. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg har ingenting i mot at folk går med volcom-klær, men når folk begynner å få ekstremt intime forhold med det, så synes jeg de kaster bort penger og tid. Er det ikke nok å ha klærne på seg? Nå skal det nevnes at volcom ikke er kun et klesmerke, så det er vel derfor noen er så jævla fan av det. "æLSkE VOLcOm sTonE AZZA OmmG mÅ TaTOVER D PÅ KUKEN FOR FAAN" Endret 4. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Var ikke en del av den nye vinterkolleksjonen til volcom da? Vinterhud du trer på deg. Ser ut som hud, men et lite volcommerke på brystet Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 I svømmehallen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kanskje den måtte klorvaskes? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Irriterer meg over at jeg hele tiden glemmer TV-serier... Det eneste jeg ser på er Family guy, Simpsons, Mythbusters og COPS. Likevel glemmer jeg disse nesten hver dag! Må finne eller lage et program som varsler fra. Og hva faen er det med Animal Planet? De sender jo HELT unødvendig reklame. Programmet blir avbrutt mange ganger, bare for å vise de samme jævla klippene om og om igjen... Fakta om ditt og datt. 70% av reklamene reklamerer jo ikke en gang for et produkt eller program... HVORFOR SENDE REKLAME MIDT I PROGRAMMET DA!? Dritt. De kunne jo kuttet ned reklametiden med 75%... De fleste klippene som sendes er jo over 1 år gamle! Gjett om jeg er lei av Animal Planet... Makan. Stakkars dyr som bare får sinte seere... Endret 4. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 HIKKE ! Det er noe jeg veldig sjeldent har, men har hatt det to ganger i dag og i går. Jævli irriterende :!: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Teit å tatovere et eller anna klesmerke på kroppen, imo, uansett hvilket merke det er. Jeg kan jo være enig i det Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 HIKKE !Det er noe jeg veldig sjeldent har, men har hatt det to ganger i dag og i går. Jævli irriterende :!: Hahahahahaha. Du minner meg om en ting! Er en kompis i den nye klassen min som hikker med lyden "ååooh", nesten som et stønn. Og, første skoledag så hadde vi en stor samling med både 1MK, 2MK, og 3MK, og tror du ikke at man bare hører et høyt "ÅÅÅOOH" det ene lille sekundet alle er stille? :!: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Viasat4 har 3 "reklameruller" som de bytter på til varierende tider. Og i alle tre, så blir du tvunget (hvem gidder å strekke seg etter kontrollen) til å se på en eller annen unge i afrika gni skrittet til lillebroren inntil sida si. *grøsse* Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Folk som spiser/drikker høylydt! Klarer dem bare ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Folk som stjeler sykkelen min. Sikkert en Internasjonal bande. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Sikkert pakkisssssstanere. Faen heller, det er sånn bande med lakristroll herpå som stjeler sykler og selger deler. Bor i samme hus til og med. Mulig de er i familie, i don't know. Ser de ofte på nye sykler og det irriterer meg så jævlig. Dette er noe "alle" vet, men læll skjer aldri noe i form av politietterforsking da purken heller er opptatt med å ta de som kjører 1km over fartsgrensa... Don't get me wrong, jeg har flere venner med utenlandsk opprinnelse og jeg vet at de fleste utlendinger er hyggelige å ha med å gjøre. Men jeg har til gode å se en nordmann som stjeler sykler som levebrød... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har en lokal legende i Orkdal om en hvit sykkel-tyv. Han har så stor arbeidsstolthet at han har hengt et sykkelhjul på garasjedøren sin Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Sikkert pakkisssssstanere. Faen heller, det er sånn bande med lakristroll herpå som stjeler sykler og selger deler. Bor i samme hus til og med. Mulig de er i familie, i don't know. Ser de ofte på nye sykler og det irriterer meg så jævlig. Dette er noe "alle" vet, men læll skjer aldri noe i form av politietterforsking da purken heller er opptatt med å ta de som kjører 1km over fartsgrensa... Don't get me wrong, jeg har flere venner med utenlandsk opprinnelse og jeg vet at de fleste utlendinger er hyggelige å ha med å gjøre. Men jeg har til gode å se en nordmann som stjeler sykler som levebrød... QFT. Jeg vet det muligens er grunnlag for å kalle meg rasist men jeg er *egentlig* ikke det Sterkt imot asylmottak i nærheten av huset mitt fordi forrige gang det var asylmottak her "ute" så ble alt som ikke satt fast stjelt. Det er virkelig alt for luktrativt å komme til Norge. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 At Ville Vonca ikke fører blog. Kan ikke si at jeg har fått noen forespørsler Du går ikke glipp av noe. Hva vet du om det? SÅ godt kjenner du meg ikke Og hvorfor er det så viktig\irriterende? Fordi jeg er så fantastisk kul, forstår du vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg