Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting i mot at folk går med volcom-klær, men når folk begynner å få ekstremt intime forhold med det, så synes jeg de kaster bort penger og tid.

Er det ikke nok å ha klærne på seg?

Nå skal det nevnes at volcom ikke er kun et klesmerke, så det er vel derfor noen er så jævla fan av det.

"æLSkE VOLcOm sTonE AZZA OmmG mÅ TaTOVER D PÅ KUKEN FOR FAAN"

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg hele tiden glemmer TV-serier...

Det eneste jeg ser på er Family guy, Simpsons, Mythbusters og COPS. Likevel glemmer jeg disse nesten hver dag!

Må finne eller lage et program som varsler fra. :p

Og hva faen er det med Animal Planet?

De sender jo HELT unødvendig reklame.

Programmet blir avbrutt mange ganger, bare for å vise de samme jævla klippene om og om igjen... Fakta om ditt og datt. 70% av reklamene reklamerer jo ikke en gang for et produkt eller program... HVORFOR SENDE REKLAME MIDT I PROGRAMMET DA!? Dritt.

De kunne jo kuttet ned reklametiden med 75%...

De fleste klippene som sendes er jo over 1 år gamle!

Gjett om jeg er lei av Animal Planet... Makan.

Stakkars dyr som bare får sinte seere...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
HIKKE !

Det er noe jeg veldig sjeldent har, men har hatt det to ganger i dag og i går.

Jævli irriterende :!:

Hahahahahaha. Du minner meg om en ting! Er en kompis i den nye klassen min som hikker med lyden "ååooh", nesten som et stønn. Og, første skoledag så hadde vi en stor samling med både 1MK, 2MK, og 3MK, og tror du ikke at man bare hører et høyt "ÅÅÅOOH" det ene lille sekundet alle er stille? :!:

Lenke til kommentar

Sikkert pakkisssssstanere.

Faen heller, det er sånn bande med lakristroll herpå som stjeler sykler og selger deler. Bor i samme hus til og med. Mulig de er i familie, i don't know. Ser de ofte på nye sykler og det irriterer meg så jævlig. Dette er noe "alle" vet, men læll skjer aldri noe i form av politietterforsking da purken heller er opptatt med å ta de som kjører 1km over fartsgrensa...

Don't get me wrong, jeg har flere venner med utenlandsk opprinnelse og jeg vet at de fleste utlendinger er hyggelige å ha med å gjøre. Men jeg har til gode å se en nordmann som stjeler sykler som levebrød...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har en lokal legende i Orkdal om en hvit sykkel-tyv.

Han har så stor arbeidsstolthet at han har hengt et sykkelhjul på garasjedøren sin :D

Lenke til kommentar
Sikkert pakkisssssstanere.

Faen heller, det er sånn bande med lakristroll herpå som stjeler sykler og selger deler. Bor i samme hus til og med. Mulig de er i familie, i don't know. Ser de ofte på nye sykler og det irriterer meg så jævlig. Dette er noe "alle" vet, men læll skjer aldri noe i form av politietterforsking da purken heller er opptatt med å ta de som kjører 1km over fartsgrensa...

Don't get me wrong, jeg har flere venner med utenlandsk opprinnelse og jeg vet at de fleste utlendinger er hyggelige å ha med å gjøre. Men jeg har til gode å se en nordmann som stjeler sykler som levebrød...

QFT. Jeg vet det muligens er grunnlag for å kalle meg rasist men jeg er *egentlig* ikke det :p Sterkt imot asylmottak i nærheten av huset mitt fordi forrige gang det var asylmottak her "ute" så ble alt som ikke satt fast stjelt. Det er virkelig alt for luktrativt å komme til Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...