Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Irriterer meg over at ingen vil være med ut i regnet. Virker som jeg er den eneste som liker regn her ... Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Blir rimelig irritert av folk som ikke klarer å flytte fingeren et par centimeter for å slå på blinklyset når de kjører. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 ja, og spesielt hvis de plasserer seg helt feil i tillegg. Skulle til venstre i en rundkjøring i sted, og lå bak en bil som lå nesten helt til høyre inn mot rundkjøringa og stoppet. Jeg som skulle til venstre la meg helt inn til venstre og kom nesten opp på siden av han, altså det var god plass til venstre for bilen foran. Men hvor skulle han? Samme vei som meg selvfølgelig, og ikke brukte han blinklys verken inn eller ut av rundkjøringa. Lenke til kommentar
funbot Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 En venninne av meg har tatovert Hello Kitty på brystet. FETT Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Not really. Hun er søt, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Irrerteer meg at jeg skulket nok en forelesning idag. NTNU vs senga mi....The Winner=Senga Lenke til kommentar
funbot Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Not really. meh, sarkasme fungerer sjelden over internett. DET irriterer meg og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 At en av pakkene mine ble sendt hjem til foreldra mine i stedet for her på hybelen og mamma nekter å tro på meg når jeg sier hva innholdet er, hu trur det er en død gnager eller noe og sier hu kaster den. Rister på den og åpner den med kniv så alt inni faller ut, går i bakken og blir ødelagt. >< Jævla hurpe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikke si slikt om moren din da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 At en av pakkene mine ble sendt hjem til foreldra mine i stedet for her på hybelen og mamma nekter å tro på meg når jeg sier hva innholdet er, hu trur det er en død gnager eller noe og sier hu kaster den. Rister på den og åpner den med kniv så alt inni faller ut, går i bakken og blir ødelagt. ><Jævla hurpe! Holdt hun den mens hun åpna den med kniv eller? Hva inneholdt den forresten? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Og hvorfor skulle hun tro at det var en død gnager inni en pakke du fikk i posten? :/ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Dette ble fort veldig spennende. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 At micen på headsettet ikke virker Hvis noen kunne hjelpe hadde jeg blitt veldig glad. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Den satans naboen irriterer meg noe inni helvete akkurat nå. Han leier ut en bitteliten kjellerleilighet, og har anlegg og tv og alt annet som lager lyd i rommet ved siden av der jeg har stue, jeg har endelig fått lasta det nye albumet til metallica, og ønsker å høre dette, men hva skjer? joda, han skrur opp lyden og plager meg, jeg skrur opp min lyd, og han skrur opp enda ett hakk. Jeg er ikke så fristet til å spille høyt nok til å vekke ungene hans, og ende opp med bråk, men satan det er irriterende!!! AÆÆÆRG Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Not really. Hun er søt, da. Jeg så en dude i svømmehallen med Volcom-logoen tatovert på brystkassa. Endret 3. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles?doc=/...-001.html&3 Filleplasser som f.eks. Fauske, Leknes og Mo i Rana får lov til å kalle seg byer bare for å booste sitt eget ego Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Not really. Hun er søt, da. Jeg så en dude i svømmehallen med Volcom-logoen tatovert på brystkassa. Og du lot han leve? Endret 3. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Dyttet han ifra 7,5 meter'n. Lover. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Not really. Hun er søt, da. Jeg så en dude i svømmehallen med Volcom-logoen tatovert på brystkassa. Snakker om basseng. Jeg så en mann, type boler, som gikk i ROSA badetrrrruse for mange år siden!! Det bildet har brent seg på minnet. Tenker på han hver gang noen nevner svømmehall/bassene. irriterende. skulle gjerne vært foruten Endret 3. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Not really. Hun er søt, da. Jeg så en dude i svømmehallen med Volcom-logoen tatovert på brystkassa. Snakker om basseng. Jeg så en mann, type boler, som gikk i ROSA badetrrrruse for mange år siden!! Det bildet har brent seg på minnet. Tenker på han hver gang noen nevner svømmehall/bassene. irriterende. skulle gjerne vært foruten Hahaha, epic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg