djgudleif Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Dritt! ALT ER DRITT! Får ikke gjort noe som helst... Blir vel kronisk utsetter på livstid... Skulle gjerne gjort noe med det. Men det får bli sener...WTF GAAAAAAAAHHH Alt suger. Er sint, forbanna, trist, lei... Gjør ikke en dritt på skolen. Men det plager meg faktisk ikke mer av en eller annen grunn... Sikkert utsatt ting så mye at det forsvant fra hodet mitt. Sitter nå bare her. Ender opp med å lese de samme topicene om og om igjen... Har lyst til å bare stikke ut å klatre rundt på ting i natten.. Bruker vanligvis det, men det er fysisk umulig for øyeblikket. Har slettet mine brukere facebook og nettby nå... Litt mindre ting å kaste bort tid på. Helvete!%¤#!!! *syte syte* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Meh. Jeg begynner bli sjuk på verst tenkelig tidspunkt. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Heh... jeg var sjuk på bursdagen min - i dag. Woo! Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gratulerer med dagen phoNte! Du har bursdag idag, ikkesant? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 At jeg var på sjukehuset i dag og fikk noen dråper av noe slag i øynene, de svei, gjorde så jeg fikk DIGRE pupiller så alt var utrolig lyst og at nærsynet ble hemmet. og alt det måtte jeg slite med i dag fordi jeg skulle ta en øyetest på 5 min. Jaja, always look on the bright side of life :] Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 At jeg var på sjukehuset i dag og fikk noen dråper av noe slag i øynene, de svei, gjorde så jeg fikk DIGRE pupiller så alt var utrolig lyst og at nærsynet ble hemmet. og alt det måtte jeg slite med i dag fordi jeg skulle ta en øyetest på 5 min. Jaja, always look on the bright side of life :] Uff, samme har jeg fått. Går ikke vekk på et par dager etter min erfaring. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gratulerer med dagen phoNte! Du har bursdag idag, ikkesant? Det har jeg i 24 minutter til takk! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Typer til venniner, mista akkurat ene vennina mi pga typen, han likte ikke at jeg hang med hu ..... Lenke til kommentar
funbot Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 jeg irriterer meg over moteblogger og folk som har hello kitty på klærne sine Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Typer til venniner, mista akkurat ene vennina mi pga typen, han likte ikke at jeg hang med hu ..... Da er heller ikke venninna mye å samle på, hvis hu slutter å være med deg pga han Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Må ha skolebevis for å komme inn på skolen nå... Faen da, jeg har mista mitt. Jeg fikk ikke dagsbevis heller, for nå var visst det bare for de som bor mer enn 6km hjemmefra. Hmm... Vaktene var elever fra VG3. Jeg går VG2. Så jeg satt å venta til kysten var klar, så sprang jeg forbi vaktene. Men da ble jeg selvfølgelig stoppet av lærerne som satt lenger bak der... Hvis jeg fortsatte så ville de uansett finne ut hvem jeg var ved å følge etter meg, de kunne jo sett hvilket klasserom jeg løp inn i. Så jeg snudde, og bare gikk ut igjen. Fikk ikke noe advarsel eller noe... Så tenkte jeg... Bakdøra! Jeg gikk inn, sprang ned i kjelleren for så å ta heisen opp, forbi første etasje, der lærerne satt å holdt vakt. Men jeg rakk ikke det... En av lærerne hadde sett meg gå inn... Og tok meg på fersk gjerning i kjelleren i det jeg var på vei til heisen. Han kjefta og spurte om navn... Tenkte å stikke. Men det hadde nok gått enda værre. Måtte gå hjem å lete etter skolebeviset. Er hjemme, men jeg gidder ikke å lete... I stedet satt jeg med ned her for å skrive dette. Vil bare gå skole jeg. Men de gjør det jævlig vanskelig. Tiller VGS suger. Endret 3. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
funbot Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hæææ, det er det dummeste jeg har hørt? har dere folk som står med metalldetektorer for å sjekke våpen også, eller? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 At jeg var på sjukehuset i dag og fikk noen dråper av noe slag i øynene, de svei, gjorde så jeg fikk DIGRE pupiller så alt var utrolig lyst og at nærsynet ble hemmet. og alt det måtte jeg slite med i dag fordi jeg skulle ta en øyetest på 5 min. Jaja, always look on the bright side of life :] Uff, samme har jeg fått. Går ikke vekk på et par dager etter min erfaring. Etter å ha brukt det der (det heter Atropin tror jeg) i en uke i strekk, gikk det over en uke før jeg så normalt igjen. Grenseløst irriterende! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 kakemot; sånn er det å gå på Tiller Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 At sommerdekka mine er så utrolig slitt, spant tre ganger på vei til jobb i dag fordi det regnet, og det var ikke med vilje engang. Det er nesten ikke mønster igjen på dekka, og med sperra diff bak pluss litt regn var bakenden aktiv i enkelte kryss. Var nok og ta av og dra litt opp på 2500-3000rpm så begynte det å slippe. Så da må det bli nye sommerdekk neste sesong, altså mer utgifter. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 At når eg kommer heim og skal fly RC-flyet pga ganske fint vær, er hele jordet eg pleier å fly på, fullt av dritt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) jeg irriterer meg over moteblogger og folk som har hello kitty på klærne sine Jeg hater denne katten! Utrolig harry.. Drriittvær i dag!! Æsj. Endret 3. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 En venninne av meg har tatovert Hello Kitty på brystet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 OMG! Da hadde jeg heller tatovert idiot på brystet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 OMG! Da hadde jeg heller tatovert idiot på brystet. Stilig! Du kunne egentlig bare tatovert fjeset mitt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg