djgudleif Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Vel.. I mitt område så knuser de glasset på bussholdeplasser og sånt. Kanskje ikke de typiske sossene... Mer fjortisgangsterne. Samma faen. Teit å kategorisere de. Idioter hele gjengen. Endret 2. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kanskje ikke de typiske sossene... Mer fjortisgangsterne. Samma faen.Teit å kategorisere de. Det er jo nettopp det du gjør. Applaus. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det finnes idioter i alle aldere og "kategorier". Go figure. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Skarstard :realmad: :realmad: Kverulanter irriterer meg! FAEN I HELVETE *** ***** ** **** ************* **** ******** ****** ********** ***** **** ******* ***** ******** ****** Kan ikke folk snart slutte å diskutere på dette forumet? #"#¤#%##%QW Endret 2. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skarstard :realmad: :realmad: kakemot :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ..."Kan ikke folk bare slutte å diskutere på diskusjon.no" Det irriterte meg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 At jeg ikke skjønner hvorfor jeg syntes lekser var kjedelig, hva faen ;/ Men nå er jo lekser bare elsk.. selvom jeg ikke skjønner eller ikke.. ;OO Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ..."Kan ikke folk bare slutte å diskutere på diskusjon.no"Det irriterte meg. Kanskje han skulle ha erstattet "diskutere" med "kverulere"... Jeg blir også kalt for kverulant noen ganger, men da ser jeg ut som et levende spørsmålstegn og fatter ikke hva de hentyder til Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Var ment som tull Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hardware har fortsatt ikke etablert ironi-knappen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) At skolen min har blokkert facebook. Jeg har evig fri og ingen ting å gjøre Alle hardcore Facebook-Fans har jo mobilt bredbånd med fri bruk og iPhone ved siden av seg Har iPhone med 0.3 mobilt bredbånd, bare tullehastigheter. Men Facebook utsetter jeg så lenge jeg kan Endret 2. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sant. Facebook, iPhone, Nettby, Blink og idioti går hånd i hånd. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det har du rett i Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Irriterer meg at folk irriterer seg over ting! Oh, wait.... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 ...Hvis du visste hvor mange ganger den er gjentatt... Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Friske feite folk som griner over utseendet sitt. Djizes. Kroppsform altså. Endret 2. september 2008 av neff Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Huff så kreativ jeg er da^^ Så har jeg ikke akkurat lest igjennom alle disse sidene heller da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Huff så kreativ jeg er da^^ Så har jeg ikke akkurat lest igjennom alle disse sidene heller da Syting opp, og syting ned. Du har ikke gått glipp av stort. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Godt sagt, chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg