Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

"Være effektiv og like høyt tempo." Hvem er det som liker høyt tempo?! Folk som vil pådra seg hjerteinfarkt etter en uke? Like latterlig hver gang å se sånt i en stillingsannonse. "Vi liker å tyne livskraften ut av vår slave fordi vi vil ha færrest mulig folk ansatt" - mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
drama og dramaqueens !!

De er overalt. Liker å grave i gammel drit, snoke etter ny drit å fortelle videre, og ikke minst lage helvett bare for å ha noe å gjøre om dagene. baksnakking om usaklige ting, og gudene vet.

LAVMÅL.

Sånne folk irriterer bæsjen ut av meg. De samme personene pleier også å overreagere, og gjør ting så komplisert og dramatisk som mulig. Kjenner typen. Haaat.

Lenke til kommentar
Trenden at jenter skal:

- Spise likt

- Drikke likt(alltid gå rundt med vannflaske)

- Kle seg likt

- Te seg likt

Greit nok at en spiser sunt osv, men at det faen ikke skal gå an å ha en egen identitet.. bleh

Trøsten er at de blir eldre og modnes i huet etterhvert...

Lenke til kommentar
Please don't :( Refererer til andre Tards, if u catch my drift.

Ohhh i feel you. Jævlig irriterende de to.

14'ish jenter i alle aldre (og gutter for den saks skyld, men de er det færre av) som innbiller seg at de er ekstremt deilige og tror de kan få alt og alle. Når de i realiteten ikke er noe spesiellt pene at all, men skjuler seg bak tre og et halvt tonn sminke. Disse er ofte ekstremt solbrune aka brunkrem, (æsj!) har farga håret blondt/hvit, går med solbriller som dekker halve trynet og har træshy moteriktig kleestil.

Irriterer meg faktisk.

Realistiske og naturlige personer ftw.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Kunne faktisk ikke vært mer enig. Gå på et kjøpesenter/Byen er jo faen meg helt disaster, ser jo mere "wannabe delicious" en "normale" uansett om det ikker noe som er normalt lenger. Er bare så grønnjævli lei, og gutter som tror dem er såkalte "sosser" fordi dem har lacoste sko og går med strikk rundt buksa. Hadde vært konge å bare tatt alle i en klynge og gitt dem et slag, en etter en.

Lenke til kommentar

Jeg begynner faktisk å få vanskeligheter med å se på sosser som vanlige mennesker...

Jeg mener det. De er jo bare helt jævlige. Bryr seg bare om seg selv, skryter, er frekk, gjør hærverk... Ødelegger alt for andre. Tar all plassen...

Jeg mener de er mindreverdige mennesker fordi de velger å være sånn selv.

Det er jo ingen sykdom... Hvis dere skjønner.

Håper det snart blir slutt på sånne... Før jeg mister besinnelsen.

Hvis jeg måtte velge mellom å redde livet til 10 sosser, og 1. vanlig menneske, så ville jeg valgt 1. vanlig menneske.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...