theoriginalAidskake Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Telefonsamtale. Petter: Hva slags sørlandschips skal jeg kjøpe? Jeg: Bare ikke den creme-saken. Petter: Men den er jo den beste!! Jeg: Greit. Så kjøp den da. Petter: Ok, sees. !!?!?! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er jo som en selvfølge å regne at du vil svare "den creme-saken, selvfølgelig", så det var ikke hans skyld. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Må visst svare på et brev fra forsvaret i dag. Orker ikke. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Dårlige avatarer på forumet, en ramme her og der ville kanskje gjort seg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er din oppgave her inne å bli hatet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er din oppgave her inne å bli hatet? Er din eller? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg håper da virkelig ikke det? Endret 1. september 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Til Blink-182: Hvorfor misliker enkelte deg? Hva er det de ikke vil dele med oss andre? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vet ikke jeg, men vi bor i Norge så ytringsfrihet er en sterk sak. Vil du vite hvorfor de/den misliker meg må du nesten spørre de. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Sikkert fordi du er så innbilsk at du faktisk tror folk misliker deg for noe annet enn å være utrolig sneversynt. Endret 1. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sikkert fordi du er så innbilsk at du faktisk tror folk misliker deg for noe annet enn å være utrolig sneversynt. Da er det bedre å være som skarstard og innbille seg at han er likt, mens dem fleste misliker han Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Telefonsamtale. Petter: Hva slags sørlandschips skal jeg kjøpe? Jeg: Bare ikke den creme-saken. Petter: Men den er jo den beste!! Jeg: Greit. Så kjøp den da. Petter: Ok, sees. !!?!?! Dere to, altså. <3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At Ville Vonca ikke fører blog. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Da er det bedre å være som skarstard og innbille seg at han er likt, mens dem fleste misliker han Bøllene er alltid de populære. (Ikke at jeg er en bølle. Ei heller innbiller jeg noe i nærheten av det du beskriver.) Endret 1. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er nesten litt trist å se dere krangle om hvem som er mest (og/eller minst) populær. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At Ville Vonca ikke fører blog. Du går ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At Ville Vonca ikke fører blog. Og hvorfor er det så viktig\irriterende? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At jeg mister hår =/ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 drama og dramaqueens !! De er overalt. Liker å grave i gammel drit, snoke etter ny drit å fortelle videre, og ikke minst lage helvett bare for å ha noe å gjøre om dagene. baksnakking om usaklige ting, og gudene vet. LAVMÅL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg