Blue Scholar Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Irriterer meg også.. skjønner ikke hvordan folk kan spille kjapt og bra med begge hendene Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 At jeg ikke klarer å gjøre to forskjellige ting med hendene mine.Som å spille et komp med venstre hånd og melodien med høyre. >< Dette er et klassisk problem for oss menn - vi klarer visst ikke å gjøre to ting samtidig. Saken er at hele problemet er mentalt - det er bare å overbevise seg selv om at å spille et komp med én hånd mens man spiller melodien med den andre, egentlig er EN handling! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enkelt - Lær deg deg høyrehånda slik at du kan den nogenlunde, så lærer du deg venstrehånda. Så spiller du de sammen Det der hørtes irriterenes nasty ut. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Fravær.. akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å skulke førstetimen........ ! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Fravær..akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å skulke førstetimen........ ! samme her. Endret 1. september 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Fravær..akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å skulke førstetimen........ ! samme her. Same her òg. Har éin time frå halv ni til kvart over ni, så har eg fri fram til 12.20. Teit timeplan. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At jeg ikke klarer å gjøre to forskjellige ting med hendene mine.Som å spille et komp med venstre hånd og melodien med høyre. >< Jerkoff + msn? :{D Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Late folk som ikke gidder å jobbe og som heller snylter på andre irriterer meg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Når jeg har vondt i høyrehånda og føler for å kose meg. :`( Flytting! Det er no forbanna dritt det. Endret 1. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Beneli Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Reklame. Over alt!! På MSN, TV, diskusjon.no, Facebook, avisa.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvorfor i helvete vil folk reklamere for produktene sine med pop-ups? F.eks "PLAY POKER AT blabla.com" Man blir jo bare irritert.. Så... Hvis jeg en gang skulle begynt med nettpoker så hadde jeg hvertfall styrt unna den siden. Så det blir jo reklame med motsatt virkning... Mye annen type reklame som er dritt også. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At det står bilde redigerings jobber i Blink-182 sin signatur. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Folk som ikke gidder å dra opp 30+- før bussen kommer enn at de står i bussen og leter etter mynter der!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er trøtt i beina, jeg er forvirra, sjalu, idiot, trøtt, deppa, sur, gretten og irritert. FYI: Jeg er flau av å være et menneske, jeg vil løsrive meg og starte en sekt. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Må rydde opp masse chips smuler i senga fordi en kamerat absolutt måtte spise all chipsen i senga! Lenke til kommentar
Djum Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Måtte stå opp på en mandag... :/ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At det står bilde redigerings jobber i Blink-182 sin signatur. Gjør som meg, så slipper du å se sånt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva er gale med Blink-182 brukeren? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det kan man ikke si uten å bryte personangrep-regelen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hmm... Det må vel være noe personlig isåfall. Jeg irriterer meg over at jeg er jævlig sliten i beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg