Toast Is Pimp! Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Linux som ikke virker. :wallbash: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Linux som ikke virker. :wallbash: WTF?! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Laaaaange nyhetsinnslag midt i en film på tvnorge! Endret 29. august 2008 av fatcrap Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vaskemaskiner med instruksjonsmanual kun på fransk, mikrobølgeovner uten manualer i det hele tatt og når man prøver å søke opp modellene, så er de ikke på sidene til produsenten. Og de er såpass forskjellige fra normale vaskemaskiner og mikrobølgeovner at man må prøve seg frem på måfå og ofte ødelegge mat og klær >< Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Folk som sitter og kakler som høner på bussen i 8-tiden på morgenen. Utrolig at de greier å overdøve alt mp3-spilleren klarer å slippe ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bugs... Jeg vil inn på arcane university! Elsk på Oblivion, hat over bugs! *host* Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 At Ville Vonca har smittet meg. .. haha Du er overbevist om at det er jeg som har smitta deg, altså? Det kan jo være hvem som helst som har smitta deg. Behøver ikke å være meg, selv om jeg er dødssyk og hoster som en gal Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Irriterer meg over at jeg ikke har smør til å steike burgerne mine i, og at tida generelt går treigt og at alle folka her enten er opptatt med kjærester eller har reist hjem til familie og venner ... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 At Ville Vonca har smittet meg. .. haha Du er overbevist om at det er jeg som har smitta deg, altså? Det kan jo være hvem som helst som har smitta deg. Behøver ikke å være meg, selv om jeg er dødssyk og hoster som en gal Ja visst, snerten dame som hosta i min retning på mandag? Sikker på at det var deg. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja visst, snerten dame som hosta i min retning på mandag? Sikker på at det var deg. Jeg ville da ikke gjort noe sånt! Trenger bevis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Folk som ikke svarer på morsome sms`er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nedlastinger som stopper og står bom fast på 99,9% >< Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Folk som ikke svarer på morsome sms`er Sikter ikke til meg, gjør du vel? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når man trykker på åpne i stedet for å lagre når man laster ned store filer Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Lærere på 60+ som mener de har mer peiling på PC enn alle andre og på død og liv skal påtvinge elever Outlook! Hvis du skal jobbe med IT, så er det ikke så dumt å kunne Outlook, 95% av folket bruker det, minst. Selv trives jeg best med Thunderbird, men har valgt å lære meg outlook, bare for å kunne det (nei, jeg jobber strengt tatt ikke med IT, men på jobb blir det ofte meg som må fikse slik, siden det bare er meg og en annen der som kan noe spesielt om IT). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når man trykker på åpne i stedet for å lagre når man laster ned store filer Er det virkelig så grusomt å måtte flytte filen manuelt i etterkant? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Når den ikke finnes i temp mappene så, ja Endret 29. august 2008 av gilera Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 At omtrent uansett hvilken by du er i så er 98% av de som er på byen en lørdagskveld noen forbanna idioter bare ute etter bråk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 At jenter av og til er så forbanna vanskelige å lese. At enkelte drittunger er frekke, og fortjener pryl, men jeg føler meg for "gammel" til det. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 At omtrent uansett hvilken by du er i så er 98% av de som er på byen en lørdagskveld noen forbanna idioter bare ute etter bråk. Tru'dat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg