Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunden er veldig flinke til å tilpasse seg. De greier seg utrolig nok ganske bra med tre foter ;)

Jeg syns heller de bør bruke penger og tid på de hundene som trenger hjelp.. Istedet for å operere en løshund, som kanskje ikke kommer til å få det så bra etter en stor operasjon.

Det koster mer å fjerne benet enn å reparere det. Det tar minst tre mnd på hundesenteret, før de kan adopteres bort -det i seg selv koster jo litt.

Takk for opplysningen, ante ikke at det var slik egentlig... :p

Lenke til kommentar
Utvandring, innvandring, folk som bor her og folk som bor i resten av verden irriterer meg.

kommentar som passet avataren din.

Å ikke ha vann irriterer meg. Jeg stod opp tidligere enn nødvendig for å trene i dag, men så får jeg ikke trent fordi jeg vannet er stengt av, og jeg ikke gidder å gå rundt å lukte hund i hele dag. Så kom jeg til å tenke på at det er jo faktisk en del (les: Jævlig mange) som aldri har rent vann. Og hvis de har det bruker de det hvertfall ikke til å dusje i.

Lenke til kommentar

Fy faen L_C, du er så "wannabe snill" azz.

typ sånn?

Gamlingen ved siden av som står opp kl. 7 om morgenen og begynnner å bråke med hageredskapene.

Folk som åpner pakker i frysedisken og slenger dem tilbake igjen. Jeg vil jo ikke ha den siste pakka som ligger der åpnet. :roll:

Fant en grandis helt åpnet uten plastikk i frysedisken en gang, som om bildet på pakken ikke var "veiledende" nok.

Lenke til kommentar

Å snakke nedlatende om en person (som helst ikke er tilstede). Vil si baksnakking er mer konkret begrep av type "hun hadde stygg topp", å rakke ned på personen vil være med "hun har dårlig smak". Det er forholdet jeg har til uttrykket å rakke ned på noen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...