Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Utvandringen i Norge irriterer meg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Utvandring, innvandring, folk som bor her og folk som bor i resten av verden irriterer meg. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hater å være syk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hunden er veldig flinke til å tilpasse seg. De greier seg utrolig nok ganske bra med tre foter Jeg syns heller de bør bruke penger og tid på de hundene som trenger hjelp.. Istedet for å operere en løshund, som kanskje ikke kommer til å få det så bra etter en stor operasjon. Det koster mer å fjerne benet enn å reparere det. Det tar minst tre mnd på hundesenteret, før de kan adopteres bort -det i seg selv koster jo litt. Takk for opplysningen, ante ikke at det var slik egentlig... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 At norske skoler prioterer dikt-analyse ovenfor grammatikk, hvilket er skummelt mtp kvaliteten som man allerede kan finne på sider som FINN og div. forum. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hater å være syk. Ikke si at det er du som har smitta meg?! Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Utvandring, innvandring, folk som bor her og folk som bor i resten av verden irriterer meg. kommentar som passet avataren din. Å ikke ha vann irriterer meg. Jeg stod opp tidligere enn nødvendig for å trene i dag, men så får jeg ikke trent fordi jeg vannet er stengt av, og jeg ikke gidder å gå rundt å lukte hund i hele dag. Så kom jeg til å tenke på at det er jo faktisk en del (les: Jævlig mange) som aldri har rent vann. Og hvis de har det bruker de det hvertfall ikke til å dusje i. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ikke si at det er du som har smitta meg?! ... haha. Det er jo strengt talt ikke umulig at det kan være jeg som har smitta deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 At jeg fortsatt er fyllesjuk. På dag #2 >< Jeg skulle være frisk og loke på skolen og kose meg med Flash nå, men neida ... -_- Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 At posten er så treeeeeeeeg! Kan vel hende at de skal senda pakka fra Arendal til Bardufoss, men alikevel da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 At Ville Vonca har smittet meg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Gamlingen ved siden av som står opp kl. 7 om morgenen og begynnner å bråke med hageredskapene. Folk som åpner pakker i frysedisken og slenger dem tilbake igjen. Jeg vil jo ikke ha den siste pakka som ligger der åpnet. Endret 29. august 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Folk som bruker hver minste anledning til å rakke ned på andre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Fy faen L_C, du er så "wannabe snill" azz. typ sånn? Gamlingen ved siden av som står opp kl. 7 om morgenen og begynnner å bråke med hageredskapene. Folk som åpner pakker i frysedisken og slenger dem tilbake igjen. Jeg vil jo ikke ha den siste pakka som ligger der åpnet. Fant en grandis helt åpnet uten plastikk i frysedisken en gang, som om bildet på pakken ikke var "veiledende" nok. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nei, jeg tenkte mer på folk som rakker ned venner og bekjente. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Baksnakking tenkte du på? Å rakke ned på noen, er et uttrykk jeg ikke har brukt så mye grunnet innavl dialekt, så er ikke heeelt inneforstående. Det betyr bare å snakke stygt om noen gjør det ikke? Eller gjelder det bak ryggen deres? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Å snakke nedlatende om en person (som helst ikke er tilstede). Vil si baksnakking er mer konkret begrep av type "hun hadde stygg topp", å rakke ned på personen vil være med "hun har dårlig smak". Det er forholdet jeg har til uttrykket å rakke ned på noen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Så, å rakke ned noen går mer på personen? Eller misforstår jeg helt? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Lærere på 60+ som mener de har mer peiling på PC enn alle andre og på død og liv skal påtvinge elever Outlook! Endret 29. august 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg