Erijk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Det jeg mente var vel heller, om dem har behov for det OG at firmaet har råd til det. Formulerte meg kanskje litt feil, beklager Edit: Skrivefeil. Endret 26. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Folk på jobb som ikke kan bruke hullsager til drill riktig, og strammer de til så det er nesten umulig for nestemann å skifte hullsag på holderen. Endret 26. august 2008 av Lefse Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Folk som påstår de repsekterer andre sin mening, men gjør alt de kan for å overbevise personen om at en har den eneste korrekte løsningen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Wilfa EG9025P-SS-1. Gah! Hat! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har vært dødtrøtt i hele dag, og derfor irritert på det meste, men nå toppet det seg... Jeg ligger på sofaen og har endelig fått sove, så kommer pappa inn i stuen, slår av musikken min og begynner med itunes nedlasting. Han sier det skal ta "en liten stund", som visstnok viser seg å tilsvare 30 minutter. Etterpå sier han at jeg ikke får legge meg igjen, fordi da får jeg ikke sove. Hadde han ikke vekket meg i det hele tatt, hadde jeg våknet til passe tid OG fått sove. Nå er jeg mer irritabel enn før jeg la meg... Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det bare meg, eller er Thomas Leikvoll (programleder for det idiotiske programmet Guinness rekord-TV) helt idiot? Jeg blir så provosert av det programmet. Fy søren! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det bare meg, eller er Thomas Leikvoll (programleder for det idiotiske programmet Guinness rekord-TV) helt idiot? Jeg blir så provosert av det programmet. Fy søren! Han er grunn til at jeg ikke ser på det teite programmet Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det bare meg, eller er Thomas Leikvoll (programleder for det idiotiske programmet Guinness rekord-TV) helt idiot? Jeg blir så provosert av det programmet. Fy søren! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 At jeg ikke har kommet inn på diskusjon i hele kveld. What the hell liksom? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mo i Ræva, Norges styggeste "by". Hvordan folk klarer å bo her er uforståelig. Min tilstedeværelse er bare midlertidig. Og strømmen er skitten, lyspærene flimrer så det holder i perioder. Huff... Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Moss? Hæhæ. Jeg irriterer meg over at Moss ikke klarte å finne på egen forkortelse til fotballaget sitt. Det er MOLDE som heter MFK, ikke Moss. For å være sinnsykt prikete gjorde jeg et wikipediasøk. Moss FK vs Molde FK Som vi ser, Moss FK ble stiftet i 1906, mens Molde FK i 1911. ERGO; Moss var først ute og fortjener MFK. Molde bør finne seg sin egen forkortelse. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Moss? Hæhæ. Jeg irriterer meg over at Moss ikke klarte å finne på egen forkortelse til fotballaget sitt. Det er MOLDE som heter MFK, ikke Moss. For å være sinnsykt prikete gjorde jeg et wikipediasøk. Moss FK vs Molde FK Som vi ser, Moss FK ble stiftet i 1906, mens Molde FK i 1911. ERGO; Moss var først ute og fortjener MFK. Molde bør finne seg sin egen forkortelse. Moss FK ble stiftet som Moss Idretsforening 28. august 1906 1929 ble friidretten utskilt i egen forening og klubben endret navn til Moss Fotballklubb Molde Fotballklubb ble stiftet 19. juni 1911 under navnet «International». Etter hvert som fotballaktiviteten steg i de nærmeste byene ble navnet forandret til Molde FK. Fortsatt uvisst Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Spørs vel hva man har vokst opp med. Har man vokst opp med Molde som MFK, da er det Moss som er copycats i egne øyne, og omvendt. Jeg har samme "problem" med VIF Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 The September When gjør comeback sier de på radioen nå. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 De som legger inn et spørsmål på et forum og så blir borte rett og slett. Mange kommer med ideer og råd, men ingen respons. Ikke et takk engang (mistenker at de har spredt samme spørsmålet rundt omkring). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Dyrepolitiet på animal planet... De gjør en god jobb. Det skal de ha. Men de amputerer jo faen meg ben i hver episode... Med en gang sier de... "Nei, benet kan ikke reddes... vi må amputere" Stakkar hundene som ikke er født med skaden da... Det er jo utrolig vanskelig for de å bli vant med 3 bein. Jeg føler hele tiden at de kunne gjort noe for å redde benet, men det kostet sikkert for mye... Endret 27. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hunden er veldig flinke til å tilpasse seg. De greier seg utrolig nok ganske bra med tre foter Jeg syns heller de bør bruke penger og tid på de hundene som trenger hjelp.. Istedet for å operere en løshund, som kanskje ikke kommer til å få det så bra etter en stor operasjon. Det koster mer å fjerne benet enn å reparere det. Det tar minst tre mnd på hundesenteret, før de kan adopteres bort -det i seg selv koster jo litt. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Penger over liv? tsk tsk. Fly away på kosteskaftet du. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Innvandringen i Norge irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg