Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært dødtrøtt i hele dag, og derfor irritert på det meste, men nå toppet det seg...

Jeg ligger på sofaen og har endelig fått sove, så kommer pappa inn i stuen, slår av musikken min og begynner med itunes nedlasting. Han sier det skal ta "en liten stund", som visstnok viser seg å tilsvare 30 minutter. Etterpå sier han at jeg ikke får legge meg igjen, fordi da får jeg ikke sove. Hadde han ikke vekket meg i det hele tatt, hadde jeg våknet til passe tid OG fått sove. Nå er jeg mer irritabel enn før jeg la meg...

Lenke til kommentar
Moss? Hæhæ. Jeg irriterer meg over at Moss ikke klarte å finne på egen forkortelse til fotballaget sitt. Det er MOLDE som heter MFK, ikke Moss. :wee:

For å være sinnsykt prikete gjorde jeg et wikipediasøk.

Moss FK vs Molde FK

Som vi ser, Moss FK ble stiftet i 1906, mens Molde FK i 1911. ERGO; Moss var først ute og fortjener MFK. :p Molde bør finne seg sin egen forkortelse. :)

Lenke til kommentar
Moss? Hæhæ. Jeg irriterer meg over at Moss ikke klarte å finne på egen forkortelse til fotballaget sitt. Det er MOLDE som heter MFK, ikke Moss. :wee:

For å være sinnsykt prikete gjorde jeg et wikipediasøk.

Moss FK vs Molde FK

Som vi ser, Moss FK ble stiftet i 1906, mens Molde FK i 1911. ERGO; Moss var først ute og fortjener MFK. :p Molde bør finne seg sin egen forkortelse. :)

Moss FK ble stiftet som Moss Idretsforening 28. august 1906

1929 ble friidretten utskilt i egen forening og klubben endret navn til Moss Fotballklubb

Molde Fotballklubb ble stiftet 19. juni 1911 under navnet «International».

Etter hvert som fotballaktiviteten steg i de nærmeste byene ble navnet forandret til Molde FK.

Fortsatt uvisst

Lenke til kommentar

Dyrepolitiet på animal planet...

De gjør en god jobb. Det skal de ha.

Men de amputerer jo faen meg ben i hver episode...

Med en gang sier de... "Nei, benet kan ikke reddes... vi må amputere"

Stakkar hundene som ikke er født med skaden da... Det er jo utrolig vanskelig for de å bli vant med 3 bein.

Jeg føler hele tiden at de kunne gjort noe for å redde benet, men det kostet sikkert for mye...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hunden er veldig flinke til å tilpasse seg. De greier seg utrolig nok ganske bra med tre foter ;)

Jeg syns heller de bør bruke penger og tid på de hundene som trenger hjelp.. Istedet for å operere en løshund, som kanskje ikke kommer til å få det så bra etter en stor operasjon.

Det koster mer å fjerne benet enn å reparere det. Det tar minst tre mnd på hundesenteret, før de kan adopteres bort -det i seg selv koster jo litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...