Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg setter meg alltid lang bak i bussen med hunden min, så kan jo du sitte deg i den andre enden? Jeg tror seriøst ikke hunden min røyter så mye at du nærmer deg allergisjokk av å dele buss med ham. I så fall tror jeg du må ha det jævlig hver gang du er i nærheten av noen som har - eller har vært med en hund uten å dusje og skifte klær tidligere på dagen. Mange allergikere reagerer med et placebo av å se ting de vet de ikke kan spise/drikke/kose med. Mamma har en venninne som er ekstremt allergisk mot hunder, og hun sitter like fullt og duller med bikkjen vår, hun bare vasker seg på hendene litt ofte og unngår å ha ansiktet i nærheten av bikkjen, og så TAR HUN MEDISINENE SINE.

Lenke til kommentar

Ja, selv om jeg vet at jeg er allergisk mot pelsdyr, tar jeg medisinene mine og slikt og har til gode å reagere på å ha lekt med hundene til vennene mine. Ikke engang da katta til en kompis kom og la seg behagelig oppå ansiktet mitt skjedde det så alt for mye.

Riktignok var jeg neddopa på antihistaminer fra før av, men det var ikke noe spesielt, og jeg har fått påbevist allergi mot pelsdyr gang på gang på gang :p

Som igjen er veldig irriterende, fordi jeg vil ha hund. Noe så inn i granskauen også ...

Lenke til kommentar
Ansatte som tror dem trenger to skjermer for å jobbe bra, enda dem har klart seg med én i 10år

Vet du hvor mye enklere det er å ha to skjermer eller? Jeg er en av de som seriøst har bruk for 2 skjermer for å kunne gjøre jobben min effektivt. Jeg KAN ha bare en hvis jeg må, men da tar alt mye lengre tid :)

Og til pelsdyrallergikere, hvordan tror dere det er å være alergisk mot pollen da, som omringer oss hver eneste gang vi går ut døren om våren og forsommeren ?:) Det er rimelig egoistisk av dere å nekte oss med dyr å ta bussen bare fordi det kanskje muligens sitter en alergiker i bussen fra før av.

Lenke til kommentar
Vet du hvor mye enklere det er å ha to skjermer eller? Jeg er en av de som seriøst har bruk for 2 skjermer for å kunne gjøre jobben min effektivt. Jeg KAN ha bare en hvis jeg må, men da tar alt mye lengre tid :)

Klart det er enklere, har det selv siden jeg har en drift-pc og en arbeidsstasjon, men vi har 100 dataer her på bruket, og å kjøpe 100 ekstra skjermer koster gjerne 200.000. Klart noen har det, konrollører som kjører målinger, autoskjemaer og slikt samtidig. Men en vanlig ansatt som vil ha mailen på en skjerm og word i det andre bør vel forstå at det er unødvendige kostnader

Lenke til kommentar

Kommer jo veldig ann på om firmaet har råd til det, har dem det seg jeg ikke helt problemet å kjøpe så de fleste har 2 skjermer ;) Men visst firmaet ikke har en overdrøss med penger, så ser jeg absolutt situasjonen i å kjøpe så mange ekstra skjermer. Ting blir fort dyrt.

Lenke til kommentar
Kommer jo veldig ann på om firmaet har råd til det, har dem det seg jeg ikke helt problemet å kjøpe så de fleste har 2 skjermer ;) Men visst firmaet ikke har en overdrøss med penger, så ser jeg absolutt situasjonen i å kjøpe så mange ekstra skjermer. Ting blir fort dyrt.

Vi har råd til det, men jeg liker ikke å la bedriftens penger gå til noe unødvendig, men selvsagt, dem jeg ser trenger det får det også

Lenke til kommentar

Selv om firmaet har råd til det så er det jo fantastisk bortkastet når majoriteten(kan man skrive det på norsk?) av de som jobber der kun ville brukt det til word på en side, og f.eks mail på andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...